*

yle.fi keskustelut
Etsi keskusteluista

vbphrase[tag_search]
Tarkennettu haku     Ohjeet     Säännöt
Sivu 1 / 4 123 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä 1 - 10 / 32

Keskustelu: Syksyn 2012 yo-kirjoitukset

Rekisteröitymispäivä
    Apr 2012

Syksyn 2012 yo-kirjoitukset

Hei!

Joko olette aloittaneet syksyn kirjoituksiin lukemisen?

Rekisteröitymispäivä
    Apr 2012

VS: Syksyn yo-kirjoitukset

On sinulla ainakin sitten paremmin asit kuin minulla. Itse olen kaksi kurssia käynyt, kolmas menossa ja muut pitäisi sitten itse opiskella. Matematiikka on toinen minkä aion nyt syksyllä kirjoittaa ja siinä melkein sama tilanne, osa kursseista pitää itse lukea vain kirjoituksiin. Jospas sitä pikkuhiljaa saisi otettua itseä niskasta kiinni ja aloittaa lukemisen.

Rekisteröitymispäivä
    Dec 2011

No, onhan tässä koko kesä aikaa! Tsemppiä !

Rekisteröitymispäivä
    Apr 2012

On kyllä, mutta kesällä on niin paljon muuta tekemistä.
    Pitäisi saada hyvissä ajoin aloitettua lukeminen ja tehdä lukusuunnitelma.
    Tsemppiä myös sinulle.

Rekisteröitymispäivä
    Mar 2012

Olen jo valmistunut ylioppilaaksi, mutta ajattelin ensi syksynä täydentää tutkintoani psykologialla
    Opiskelen yliopistossa, ja psykologia on sivuaineeni. Olen lukiossa pari vuotta sitten käynyt yhden psykan kurssin, mutta ajattelin kesän aikana lainata kaikki kurssikirjat ja lukea ne läpi. Kertauskirja minulla jo onkin. Uskoisin, että yliopisto-opinnoista on jotain hyötyä kirjoituksissa...

Rekisteröitymispäivä
    Apr 2012

Varmasti on hyötyä. melkoinen urakkahan nuissa kirjoissa on. Itsellä tavoitteena saada kaikki luettua pariin kertaan. Ei vaan taho olla nyt oikein aikaa lukea. Jospa sitä kesällä malttaisi lukea. Millainen kertauskirja sinulla on? Olen itsekin aatellut käydä ostamassa kertauskirjan, jonka voi sit lopuksi vielä lukea.

Rekisteröitymispäivä
    Mar 2012

Lainaus jeetu kirjoitti: Näytä viesti
    Millainen kertauskirja sinulla on? Olen itsekin aatellut käydä ostamassa kertauskirjan, jonka voi sit lopuksi vielä lukea.
    Viikko-Riihelän Psykologia - Lukion kertauskirja. Ostin käytettynä huuto.net:istä

Rekisteröitymispäivä
    Apr 2012

Okei. Pitäs itsekin käydä ostaan psykologian kertauskirja ja pari kurssi kirjaakin vielä puuttuu.

Rekisteröitymispäivä
    Mar 2012

Hei muuten, tietääkö joku vastauksen:

Koska olen käynyt vain yhden (pakollisen) kurssin, voinko silti osallistua yo-kokeeseen? xD Kävin tosin jo kokeisiin ilmottautumassa, mutta eipä siellä kysytty kuinka monta kurssia olen aikoinani käynyt, toki annoin lukion päättötokarin... Ja merkkasin että pitkän psykan kirjoitan.

Rekisteröitymispäivä
    Oct 2010

Kyllä, voit osallistua YO-kokeeseen pelkällä pakollisen kurssin käynnillä psykologiassa.

http://www.ylioppilastutkinto.fi/fi/maaraykset/ohjeet/
    Tuon sivun PDF-tiedostossa sivun 5 alkupuolella lukee näin: "Ylioppilastutkintoon osallistuminen edellyttää, että lukion oppimäärää suorittava on ennen osallistumista tutkintoon kuuluvaan kokeeseen opiskellut lukiolain 10 §:ssä tarkoitetun tuntijaon mukaiset pakolliset kurssit aineessa, jonka kokeeseen hän osallistuu."

Sivu 1 / 4 123 ... ViimeinenViimeinen

Viestien lähetyksen säännöt

• Et voi luoda uusia keskusteluja.
  • Et voi vastata.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
Muualla Yle.fi:ssä