*

yle.fi keskustelut
Etsi keskusteluista

vbphrase[tag_search]
Tarkennettu haku     Ohjeet     Säännöt
Sivu 3 / 33 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä 21 - 30 / 330

Keskustelu: Kesäinen kahvitunti XLVI

Käyttäjän Xsarabee avatar
    Rekisteröitymispäivä
    Sep 2011

VS: Kesäinen kahvitunti XLVI

Lainaus jr8888 kirjoitti: Näytä viesti
    Kukas on Xsaran veikkaus mestariksi, mulla Ronnie O´.
    Joo, finaalissa pelaavat Ronnie O'Sullivan ja Ali Carter. Ronniehan siis on ilmiömäinen pelaaja, mutta se on sellainen 'mood-ihminen': jos se saa hurmoksen päälle, sitä ei kepitä kukaan, mutta jos huono mood iskee päälle, mies muuttuu välinpitämättömäksi ja tekee huolimattomia lyöntejä eikä välitä, tuleeko sillä pelillä tappio. Joskus tuo mood on ottelun alusta alkaen, joskus se iskee kesken kaiken. Se on tässä huomattu, kun sellaiset kymmenen vuotta tuota lajia ollaan Eurosportilta seurattu. Mutta tosiaan, jos Ronnie pystyy itsensä kurissa pitämään, voitto on varma. Tällä hetkellä tilanne näkyy olevan 9-6 Ronnielle, joten hyvältä näyttää. Kauppinenkin totesi tuossa aikaisemmin illalla, että Ronnie on koko MM-kilpailujen aikana näyttänyt keskittyneemmältä kuin monissa muissa turnauksissa tämän kauden aikana. Taitaa tosissaan haluta sen neljännen mestaruuden?

Idolskin sitten ratkesi tuossa illalla. Kaksi hyvä-äänistä tytsiä oli finaalissa, mutta Diandra oli suosikkini. Susannalla on kova ja kirkas ääni ja minä tykkään ennemmin pehmeistä ja matalista äänistä, niin mies- kuin naislaulajilla. Diandrakin pääsee korkealle halutessaan, mutta hänen äänessään on pehmeämpi klangi. Vaikka tyttö itse on innokas esittämään näitä Whitney-, Lady Gaga- ja Beyonce-biisejä, niin minun sydämeni sulatti se hienonhieno Prinsessalle-biisi. Ihan kurkkua kuristi ja silmiin nousi kyyneleet, kun sitä jokunen viikko sitten katselin. Tietysti kappaleen sanoistuskin oli sellainen, että minut herkisti, sattuneesta syystä. Löytyy YouTubestakin näköjään.

Idolsia pystyi katsomaan, kun siellä ei ollut Lauri Tähkää tuomaroimassa...
    I will make it through the day
    and then the day becomes the night
    I will make it through the night

Rekisteröitymispäivä
    Sep 2011

Tuosta juutuupista tulikin mieleeni yksi YouTube-trekkaukseni jokunen viikko sitten. Tiedättehän, kun klikkailee oikean puolen 'related'-videoita, voi usein päätyä oudoille seuduille. Tämä on nyt ennen kaikkea jr:lle, joka noista 80-luvun jutuista on ollut innostunut. Itse asiassa näissä ollaan jo 90-luvun alussa, vuodessa 1991, mutta musiikki on vielä hyvinkin kasikymppivivahteista tanssipoppia. Kysymyksessä on Alanis Morissette, josta puhuessa ei yleensä ensimmäiseksi tule tanssipoppi mieleen, mutta nuorena tyttönä hän sellaista levytti. Tässä kolme esimerkkiä tästä Kanadan Paula Abdulista.

Too Hot

http://www.youtube.com/watch?v=ar7afdfBHj4

Feel Your Love

http://www.youtube.com/watch?v=enNeA...eature=related

Walk Away (ja kyllä, Alanisin love interest on kuin onkin Matt 'Joey' LeBlanc! )

http://www.youtube.com/watch?v=G_LFnEoG62Q

Ja sitten hyvin nuori Alanis. Fate Stay With Me, ensisingle vuodelta 1987, jolloin neiti oli peräti 13-vuotias. Itse kirjoitettu biisi muuten.

http://www.youtube.com/watch?v=v7VaW...eature=related

Tämä Alanisin poppismenneisyys ei ollut minulle mikään uutinen, sillä minä olin yksi niistä kymmenistä miljoonista, jotka vuonna 1995 ostivat levyn nimeltä Jagged Little Pill ja kuuntelivat sitä CD-soittimet viuhuen. Niihin aikoihin tuli Suomen TV:stä ja MTV:ltä dokkareita, jotka kertoivat neidin urasta ennen kuin hän otti tuon virallisesti "vihaisen nuoren naisen" viitan harteilleen. Mutta en ollut kuullut näitä varhaisia biisejä muuten kuin vain pikkupätkiä ennen kuin sellaiset kolme viikkoa sitten. Ja tykkään noista kyllä, 80-lukulaisuus rulaa edelleen.

Käyttäjän jr8888 avatar
    Rekisteröitymispäivä
    Jun 2011

Lainaus kk_carmen kirjoitti: Näytä viesti
    Uutishuone - taas oli jännää. Tuntuu vain siltä, että eihän tuosta kauan ole. ..
    Niin se menee.. minusta tuntuu että vasta eilen Lode oli 4-vuotias..

Käsittämättömän hyvä sarja, paranee vaan toisella katselulla. Harvoin näkee sarjaa jossa kaikki osa-alueet, käsis, ohjaus, näyttelijät, lavastus, puvustus, musiikki, on kympin luokkaa. Tai ainakin 9½

.
    Neiti kevät
    on tullut kaupunkiin.

Käyttäjän -Jussi avatar
    Rekisteröitymispäivä
    Oct 2011

Yhä vain enemmän minä tuosta Xsarabeestä tykkään. Ajatella, että hän Lauri Tähkääkin inhoaa. Inhoathan Xsara Mambaa ja Tero Vaaraakin, inhoathan?

Rekisteröitymispäivä
    Sep 2011

Lainaus -Jussi kirjoitti: Näytä viesti
    Yhä vain enemmän minä tuosta Xsarabeestä tykkään. Ajatella, että hän Lauri Tähkääkin inhoaa. Inhoathan Xsara Mambaa ja Tero Vaaraakin, inhoathan?
    Hei, c'mon, Tero Vaarahan on Porista ja minä olen Raumalta, joten mitäs luulet?

Käyttäjän -Jussi avatar
    Rekisteröitymispäivä
    Oct 2011

Jepjep, hienoa!

Ja Ronniekin on sitten taas maailmanmestari.Yksi suurimmin arvostamistani urheilijoista kautta aikojen.

Käyttäjän jr8888 avatar
    Rekisteröitymispäivä
    Jun 2011

Minä näin eilen sitruunaperhosen

.
    Neiti kevät
    on tullut kaupunkiin.

Käyttäjän jr8888 avatar
    Rekisteröitymispäivä
    Jun 2011

Tuo Timo Kivimäki joka on nyt syytettynä Tanskassa lienee se Staffanin ystävä? Erikoinen juttu kyllä.

.
    Neiti kevät
    on tullut kaupunkiin.

Käyttäjän Phoebee avatar
    Rekisteröitymispäivä
    Dec 2011

Hei, saisko vähän lisäinfoa näistä tapahtumista, kun en ole jaksoja nähnyt..

- Niinan ja Teemun eka tapaaminen ja seuraava tapaaminen (metsässä molemmat :--))
    - Se missä Teemu kosii Niinaa :---]

++ IDEA Kotikadun sivulle pitäis saada kässäreitä jaksoista, eli miten ne on sanoneet, mitä tehneet, millä äänenpaineella.. tuli vain mieleen :D:D
    Lääkkeet ~

Käyttäjän Phoebee avatar
    Rekisteröitymispäivä
    Dec 2011

Lainaus jr8888 kirjoitti: Näytä viesti
    Minä näin eilen sitruunaperhosen

.
    Mäkin näin.. öhm.. eilen. Aika söpöä, mutta ne kiusaavat minua
    Lääkkeet ~

Viestien lähetyksen säännöt

• Et voi luoda uusia keskusteluja.