Ensi viikon perjantaina mitataan mitä lukioaikana on mieleen jäänyt matematiikasta (: Miten ootte lukenut? Vinkkejä muille? Pelkoja? Ootteko käyny syventävät/soveltavat? Kirjoitatteko ensimmäistä kertaa pitkää matikkaa vai oletteko uusimassa? Tavoitteenne?
Itse oon käynyt tietty kertauskurssin, ja nyt oon opiskellut kursseja uudestaan ja laskenut laskuja helpoista ja minulle hankalista aiheista. Vinkkinä voisin sanoa, että tutkikaa maolia tarkkaan. Sieltä saattaa löytyä vastaus yllättävästäkin paikasta. Pelkään, etten osaa yhtäkään tehtävää ja matikka tulee I:nä takaisin, ja en pääse ylioppilaaksi tänä keväänä. Pelkään myös, että laskimestani loppuu patterit

Oon käynyt tietty kaikki pakolliset ja syventävät, soveltavia en ole käynyt (kuten talousmatikkaa), ja ensimmäistä kertaa olen kirjoittamassa matikkaa ja toivottavasti myös viimeistä

Nyt kun olen kertaillut, tuntuu että opiskelen matikkaa täysin ensimmäistä kertaa. Tuntuu etten osaa yhtään mitään. Aluksi luulin että voisin saada jopa L tai E:n, mutta nyt alkaa vaikuttaa siltä että olen hyvin tyytyväinen, jos saan C:tä ylemmän.