Phèdre
Lähetetty: 9.3.2011 16:43
Mistä sarjasta olette tykänneet eniten ja miksi? Vielä kerkeää vaihtaa sarjaa, onhan tässä kaksi viikkoa aikaa!!!
lennie
Lähetetty: 9.3.2011 16:49
Virta-sarjaa oon lueskellu, niin ei oo oikeen vertailupohjaa.

Se on kyllä ihan ok, mutta joiltakin osin asiat vähän ripotellen sanottu. Sitten mulla on Uskonnon kertauskirja, jossa on kyllä niin paljon asiaa että huh. Jos olis aikaa enemmän, niin seki tulis varmaan paremmin selatuks.
Saduy
Lähetetty: 9.3.2011 20:55
Silta on hyvä, virta ihan ok ja theo on sit taas eritavalla hyvä ^^ yritän lukea vähän kaikkia ylppäreihin.
leivanpaahdin
Lähetetty: 12.3.2011 10:03
Miks tossa kyselyn vaihtoehdoissa ei oo Virtaa ollenkaa? Vai enkö vain nää sitä.. :'DD Itse en lue muuta ku sitä kirjasarjaa joka meillä koulussa on, eli Virta.
Phèdre
Lähetetty: 12.3.2011 20:19
Koska olin hölmö ja unohdin sen. Me käytettiin sitä ykköskurssista kolmoskurssiin, nelos- ja vitoskurssilla oli eri kirjat. (Arkki)
Sitronella
Lähetetty: 15.3.2011 15:08
Meillä on tuo Virta ollu käytössä kaikki viis kurssia. Lulukomalla oon lukenu Ankkurista sen maailmanuskontoja käsittelevän kirjan mikä oli ihan jees ja sit selaillu sitä kirkkohistorian kurssin Arkkia mikä myös vaikutti ihan hyvältä. Silta-sarjaa ei meidän kirjastosta löytyny vaikka oisin halunnu kokeilla..
Sugarcube
Lähetetty: 22.3.2011 20:18
Mä oon tykänny tosta Theon kirjasarjasta. Mun mielestä niissä on selitetty asiat kivasti, on kuvia ja jokaisen luvun jälkeen on pieni tiivistelmä edellisistä kappaleista. Me likes
Ziya
Lähetetty: 28.9.2011 12:23
Mulla on ollut käytössä kurssien aikana Theo, WSOY:n Uskonto-kertauskirja (käytettiin Suomen uskontojen kurssilla kun opettajan mielestä siihen ei oikein hyvää kirjaa ollut) ja sekä Uusi että Vanha arkki.
Eniten oon ehdottomasti tykännyt Theosta, vaikka siinä välillä selitetäänkin asiat turhan monimutkaisesti (millainen ihminen on neliöjuuri?) ja monien kirjojen ja oppien perään on laitettu vierasperäinen sana sekoittamaan kaiken. Arkki tuntui ehkä vähän liian simppeliltä kirjasarjalta ja tuo WSOY:n kirja taas oli vaan kertauskirja eikä kyllä ollenkaan soveltunut kunnollisen kurssikirjan tehtävään.