yle.fi keskustelut
Etsi keskusteluista

vbphrase[tag_search]
Tarkennettu haku     Ohjeet     Säännöt
  yle.fi keskustelut > Abitreenit > Yleistä kirjoituksista
Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Vastaa viestiin
Kaikki viestit tässä ketjussa: Suosikkieväät ylppäreissä :) Keskustelun työkalut
Vanha 30.11.2011, 12:14 Suosikkieväät ylppäreissä :)   #1
yle_mode
Toimitus
Keskustelun häntä vanhalta foorumilta alla. Huom. nimimerkit vanhan foorumin aikaisia.

saksafriikki
Lähetetty: 29.3.2011 10:19

Äidin aamulla laittama eväspaketti on tietty paras.

Ei siinä mitään sen ihmeempää ole, jotain leipää lähinnä. Ja sit tietty ne koulun puolesta tulevat eväät on kanssa ihan hyviä. Joissain tilanteissa on tosin ollut niin kirjoittamisen lumoissa että äidin kultaisesti laittamat eväät ovat jääneet syömättä.

Viimeinen muokkaaja, saksafriikki pvm 12.4.2011 14:26, muokattu 1 kertaa

blueberry91
Lähetetty: 29.3.2011 12:04
Pari leipää, juotavaa jogurttia, banaani, viinirypäleitä, mehua... Mä en pysty keskittymään, jos mulla on nälkä, joten aina piti olla paljon evästä mukana.

lukiolainen8
Lähetetty: 2.10.2011 19:52
- 0,5 l vesipullo
-viinirypäleitä
-minitomaatteja
-banaani

itte keskityn paremmin mitä terveellisempää ruokaa on

karkkeihin ja muihin herkkuihin menis kaikki keskittyminen

kvarkki
Lähetetty: 3.10.2011 18:22
Otin enkun kirjotuksiin viinirypäleitä, mutta ne oli niin hyviä että oli pakko vaan napostella enkä voinu keskittyä. Alko taas tehdä mieli.

bunnybuddy
Lähetetty: 3.10.2011 19:16
vähän viinirypäleitä, kaks vesipulloo, suklaata ja leipää. Noiden lisäks viimeksoli purkkaa ja kurkkupastillii ku vähän kipeenä olin.

sea
Lähetetty: 11.10.2011 02:41
Mulla on takana kolmet kirjotukset ja aina samat eväät. Ensi keväänä varmaan samat pöperöt.

- vhh-leipää paksulla kerroksella voita, juusto, kinkkua ja paprikaa
- viinirypäleitä puolikas pakasterasia
- vähän irttareita, kurkkukarkkeja ja läkerol dentsejä pienessä pakasterasiassa
- Ed lemon light

Vältän sokereita ja todella nopeita hiilareita ettei verensokerit nouse kattoon ja ala väsyttämään. Noilla onkin energiat pysynyt suht hyvänä. Ohan siellä toi karkki, mutta niitä on alle kourallinen!

Olen pitänyt yleensä yhden kunnon ruokatauon 12 maissa kun ekat lähtijät alkaa hälisemään. Sen jälkeen keskityn taas kokeeseen. Olen ollut joka kerta sen 6h.

Yleensä muiden mussutukset ei ole häirinneet, mutta viime kokeessa jollain pojalla oli viinirypäleitä mitä se rouskutti suu auki! Ja vielä räpelti jokaisen viinirypäleen välissä rasian kantta auki ja kiinni, ei sentään kiinni kiinni vaan laittoi siihen päälle vaan, sai silti ihmeen paljon melua aikaiseksi. Edessä taas istui poika joka oli joutunut kääntämään paitansa nurinpäin ja ilmeisesti siksi haisi hielle ja pahasti. Yööh. Onneksi se lähti heti 12 pois.

Ohjeet kyllä sanoo ei tuoksuja, mutta hiki on pahempi kun mieto dödö.

Doobe
Lähetetty: 12.10.2011 10:55
Meetwurstia, banaani, vettä, kylmää kahvia, pari palaa purkkaa ja suklaata.

Vaihtelevin kombinaatioin. Vikoissa kirjoituksissa oli pelkkä banaani ja vettä kun en jaksanut mennä kauppaan edellisenä päivänä.
Ota meihin yhteyttä   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 13.01.2012, 15:23 VS: Suosikkieväät ylppäreissä :)   #2
Temperance

Käyttäjän Temperance avatar
Viinirypäleitä, kahvia ja kolmioleipä ollut joka kerta. Joskus myös suklaata, joskus ei. Kofeiinia ilman ei pärjää ja hedelmiä on mukava natustaa siinä samalla kun kirjoittaa.

- Tempe
Vanha 13.01.2012, 21:49 VS: Suosikkieväät ylppäreissä :)   #3
inane
Toivottavasti kukaa ei siel ala mässyttelee tai puree purkkaa tai jotain.. Aina menee keskittyminen päin metsää sellasesta.. Tai sitten viereen istuu joku joka koko ajan rykii tai tekee muita pakkoliikkeitä.. Vähä ärsyttävää. Jos ottais evääksi 4litraa es edii.. Ainaki pärisis..
Vanha 14.01.2012, 22:51 VS: Suosikkieväät ylppäreissä :)   #4
Meiki
Muutama kunnon kinkkuruisleipä, mehupullo, karkkia, suklaata, nuuskaa (kielletään tosin, mutta salakuljettaa eväiden välissä) ja viinirypäleitä. Kahvia olis tarvinnut mutta ei jaksanu raahata.
Vanha 16.01.2012, 11:24 VS: Suosikkieväät ylppäreissä :)   #5
Temperance

Käyttäjän Temperance avatar
Lainaus:
inane kirjoitti: Näytä viesti
Toivottavasti kukaa ei siel ala mässyttelee tai puree purkkaa tai jotain.. Aina menee keskittyminen päin metsää sellasesta.. Tai sitten viereen istuu joku joka koko ajan rykii tai tekee muita pakkoliikkeitä.. Vähä ärsyttävää. Jos ottais evääksi 4litraa es edii.. Ainaki pärisis..
Kannattaa ottaa ne korvatulpat matkaan niin saa ympäristön äänet vaimennettua, ei muiden syöminen/yskiminen/muut vastaavat äänet häiritse.

- Tempe
Vanha 15.09.2012, 18:46 VS: Suosikkieväät ylppäreissä :)   #6
Vauhko
Nyt lukuinnostuksen laskiessa on painopiste siirtynyt eväiden miettimiseen. Ooon aikasemmilla kirjoituskerroilla ottanut mukaan rypäleitä, pari ruisleipää, keksejä sekä pari twix-patukkaa. Kaipaan ny kuitenkin jotain vaihtelua, joten olisiko teillä palstalaisilla jotain muikeita ehdotuksia? Tuun olemaan kuitenkin 6 tuntia sekä englannin, että ruotsin kirjoituksissa. En ole varma tuunko tekemään töitä koko tuon ajan, joten monipuoliset ja runsaat eväät olisi ihan kiva plussa.
Vanha 15.09.2012, 19:46 VS: Suosikkieväät ylppäreissä :)   #7
tymabi

Käyttäjän tymabi avatar
Heippa! Mites on nyt suklaan laita? Eli jos otan vaikka suklaalevystä paloja mukaan (tietysti läpinäkyvässä astiassa) niin pitääkö mun raaputtaa ne Fazerit/Pandat pois? Vai onko jollain merkillä sellaista suklaata missä ei lue mitään?
Vanha 16.09.2012, 12:31 VS: Suosikkieväät ylppäreissä :)   #8
mikaell13
Lainaus:
tymabi kirjoitti: Näytä viesti
Heippa! Mites on nyt suklaan laita? Eli jos otan vaikka suklaalevystä paloja mukaan (tietysti läpinäkyvässä astiassa) niin pitääkö mun raaputtaa ne Fazerit/Pandat pois? Vai onko jollain merkillä sellaista suklaata missä ei lue mitään?
mä luulen, että ei tarvii .
Vanha 16.09.2012, 15:42 VS: Suosikkieväät ylppäreissä :)   #9
tymabi

Käyttäjän tymabi avatar
Päädyin kaupassa Maraboun suklaaseen, kun siinä lukee vaan "M".
Vanha 17.09.2012, 09:38 VS: Suosikkieväät ylppäreissä :)   #10
katkaaa
Keskiviikkona ois eka kirjotuskerta, ja kovasti oon miettiny mitä ruokaa pitäis ottaa mukaan että jaksaa
Aattelin et ruisleipää hyvillä täytteillä vois olla hyvä, sit joku piristävä juoma esim. Fenix tai joku muu, ku koulu ja kaupunki tarjoaa sämpylän ja kahvin/teen. Suklaa varmaan piristäis tarpeen tullen kans. Pitänee lähteä kiertämään kauppaa ympäri et tulis muitakin ajatuksia mieleen
Vastaa viestiin

Keskustelun työkalut
Näyttövalinnat

Viestien lähetyksen säännöt
Et voi luoda uusia keskusteluja.
Et voi vastata.
Et voi lähettää liitteitä.
Et voi muokata viestejäsi.

BB code on Päällä
Hymiöt ovat Päällä
[IMG] koodi on Päällä