Keskustelun häntä vanhalta foorumilta alla. Huom. nimimerkit vanhan foorumin aikaisia.
saksafriikki
Lähetetty: 29.3.2011 10:19
Äidin aamulla laittama eväspaketti on tietty paras.

Ei siinä mitään sen ihmeempää ole, jotain leipää lähinnä. Ja sit tietty ne koulun puolesta tulevat eväät on kanssa ihan hyviä. Joissain tilanteissa on tosin ollut niin kirjoittamisen lumoissa että äidin kultaisesti laittamat eväät ovat jääneet syömättä.
Viimeinen muokkaaja, saksafriikki pvm 12.4.2011 14:26, muokattu 1 kertaa
blueberry91
Lähetetty: 29.3.2011 12:04
Pari leipää, juotavaa jogurttia, banaani, viinirypäleitä, mehua... Mä en pysty keskittymään, jos mulla on nälkä, joten aina piti olla paljon evästä mukana.
lukiolainen8
Lähetetty: 2.10.2011 19:52
- 0,5 l vesipullo
-viinirypäleitä
-minitomaatteja
-banaani
itte keskityn paremmin mitä terveellisempää ruokaa on

karkkeihin ja muihin herkkuihin menis kaikki keskittyminen
kvarkki
Lähetetty: 3.10.2011 18:22
Otin enkun kirjotuksiin viinirypäleitä, mutta ne oli niin hyviä että oli pakko vaan napostella enkä voinu keskittyä.

Alko taas tehdä mieli.
bunnybuddy
Lähetetty: 3.10.2011 19:16
vähän viinirypäleitä, kaks vesipulloo, suklaata ja leipää. Noiden lisäks viimeksoli purkkaa ja kurkkupastillii ku vähän kipeenä olin.
sea
Lähetetty: 11.10.2011 02:41
Mulla on takana kolmet kirjotukset ja aina samat eväät. Ensi keväänä varmaan samat pöperöt.
- vhh-leipää paksulla kerroksella voita, juusto, kinkkua ja paprikaa
- viinirypäleitä puolikas pakasterasia
- vähän irttareita, kurkkukarkkeja ja läkerol dentsejä pienessä pakasterasiassa
- Ed lemon light
Vältän sokereita ja todella nopeita hiilareita ettei verensokerit nouse kattoon ja ala väsyttämään. Noilla onkin energiat pysynyt suht hyvänä. Ohan siellä toi karkki, mutta niitä on alle kourallinen!

Olen pitänyt yleensä yhden kunnon ruokatauon 12 maissa kun ekat lähtijät alkaa hälisemään. Sen jälkeen keskityn taas kokeeseen. Olen ollut joka kerta sen 6h.
Yleensä muiden mussutukset ei ole häirinneet, mutta viime kokeessa jollain pojalla oli viinirypäleitä mitä se rouskutti suu auki! Ja vielä räpelti jokaisen viinirypäleen välissä rasian kantta auki ja kiinni, ei sentään kiinni kiinni vaan laittoi siihen päälle vaan, sai silti ihmeen paljon melua aikaiseksi. Edessä taas istui poika joka oli joutunut kääntämään paitansa nurinpäin ja ilmeisesti siksi haisi hielle ja pahasti. Yööh. Onneksi se lähti heti 12 pois.

Ohjeet kyllä sanoo ei tuoksuja, mutta hiki on pahempi kun mieto dödö.
Doobe
Lähetetty: 12.10.2011 10:55
Meetwurstia, banaani, vettä, kylmää kahvia, pari palaa purkkaa ja suklaata.
Vaihtelevin kombinaatioin. Vikoissa kirjoituksissa oli pelkkä banaani ja vettä kun en jaksanut mennä kauppaan edellisenä päivänä.