Lainaus:
humaanitar kirjoitti:
Ei jokaiselle yksittäiselle asialle ole omaa palstaa.
TOIMIIKO KUUDEN PUOLUEEN HALLITUS,lienee se oikea osoite,missä näitä Talvivaaran -vanhustenhoidon-ja muidenkin hallituksen tekemisiin tai tekemättäjättämisiin voidaan ottaa kantaa!
Kaikki ovat tärkeitä kysymyksiä!
Joten sille palstalle vaan omat mielipiteet esittämään rohkeasti!
Palautetta tulee takuuvarmasti!
|
Moro humaanitar!
Hauska todeta että yhtä hyvässä terässä olet kuten ennenkin! Minä tässä pääsin kuin vahingossa vieraan tietsikan kimppuun ja tietenkin kurkistin miten mm. meidän viisasten kerho jaksaa. No hyvinhän tuo! Olen vielä kaukana Turkkuseurult joten en voi päivittäin seurata taisteluanne julmaa hallituksen terroria vastaan. Mutta älkää antako periksi! Olen hengessä mukana joka hetki!
Olen todennut että kaikki muut puolueet ovat pelkkiä populisteja paitsi persut ja kokkarit. He ainoastaan ovat toteuttamassa sitä politiikkaa mitä ovat luvanneet.
Tuo Kataisen järjetön meriitin osto on niin järjetön että tässä rupeaa olemaa tunne vähän sama kun entisellä kaljan voimalla käyvän maailmanparantajan, eli: "yhteiskunnan toiminta on niin negatiivinen että se rupeaa jo senvuoksi olemaan positiivinen"
Tuosta kreikan tukemisesta tulee mieleen se vanha vitsi jonka monet ovat varmaankin kuulleet mutta kerron sen silti ja tapahtui näin; Erään kyläyhteisön hotelliin tuli turisti joka halusi varata huoneen. Hän antoi omistajalle 150 e. varausrahaa ja ilmoitti että mikäli hän ei tarvitsekaan huonetta niin hän perii sen takaisin.
Se sopi omistajalle. Tuotapikaa hän juoksi maksamaan lihakauppiaalle velkansa joka oli tuon em. summan suuruinen. Lihakauppias niinikään riensi velanmaksuun ilotytölle ja summa oli taas sama. No, ilotyttö taas riensi maksamaan velkansa hotellinomistajalle ja velkasumma sattui olemaan taas sama. Näin siis kaikki maksoivat velkansa.
Sitten seuraavana päivänä turisti tuli ilmoittamaan ettei tarvitsekaan huonetta ja hotellinomistaja sitten vain palautti varausmaksun ja asia sillä selvä. Tällä kertaa kaikki olivat sitten tyytyväisiä.
Mitä sitten tästä opimme? Minä en ainakaan yhtään mitään. Kaikki olivat tuon operaation jälkeen yhtä pa. kuin ennenkin. Sama se varmasti on tilanne kreikassakin!?
Vai olisiko?