Lainaus:
jr8888 kirjoitti:
Kukas on Xsaran veikkaus mestariksi, mulla Ronnie O´.
|
Joo, finaalissa pelaavat Ronnie O'Sullivan ja Ali Carter. Ronniehan siis on ilmiömäinen pelaaja, mutta se on sellainen 'mood-ihminen': jos se saa hurmoksen päälle, sitä ei kepitä kukaan, mutta jos huono mood iskee päälle, mies muuttuu välinpitämättömäksi ja tekee huolimattomia lyöntejä eikä välitä, tuleeko sillä pelillä tappio. Joskus tuo mood on ottelun alusta alkaen, joskus se iskee kesken kaiken. Se on tässä huomattu, kun sellaiset kymmenen vuotta tuota lajia ollaan Eurosportilta seurattu. Mutta tosiaan, jos Ronnie pystyy itsensä kurissa pitämään, voitto on varma. Tällä hetkellä tilanne näkyy olevan 9-6 Ronnielle, joten hyvältä näyttää. Kauppinenkin totesi tuossa aikaisemmin illalla, että Ronnie on koko MM-kilpailujen aikana näyttänyt keskittyneemmältä kuin monissa muissa turnauksissa tämän kauden aikana. Taitaa tosissaan haluta sen neljännen mestaruuden?
Idolskin sitten ratkesi tuossa illalla. Kaksi hyvä-äänistä tytsiä oli finaalissa, mutta Diandra oli suosikkini. Susannalla on kova ja kirkas ääni ja minä tykkään ennemmin pehmeistä ja matalista äänistä, niin mies- kuin naislaulajilla. Diandrakin pääsee korkealle halutessaan, mutta hänen äänessään on pehmeämpi klangi. Vaikka tyttö itse on innokas esittämään näitä Whitney-, Lady Gaga- ja Beyonce-biisejä, niin minun sydämeni sulatti se hienonhieno Prinsessalle-biisi. Ihan kurkkua kuristi ja silmiin nousi kyyneleet, kun sitä jokunen viikko sitten katselin. Tietysti kappaleen sanoistuskin oli sellainen, että minut herkisti, sattuneesta syystä. Löytyy YouTubestakin näköjään.
Idolsia pystyi katsomaan, kun siellä ei ollut Lauri Tähkää tuomaroimassa...