yle.fi keskustelut
Etsi keskusteluista

vbphrase[tag_search]
Tarkennettu haku     Ohjeet     Säännöt
  yle.fi keskustelut > Abitreenit > Ruotsi
Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Äänestys: Miten koe meni?
Äänestyksen valinnat
Miten koe meni?

Vastaa viestiin
Kaikki viestit tässä ketjussa: Ruotsi, keskipitkä oppimäärä, kevät 2012 Keskustelun työkalut
Vanha 27.03.2012, 16:34 VS: Ruotsi, keskipitkä oppimäärä, kevät 2012   #161
dinho93
243 pistettä eli E sieltä pitäis tulla mikä oliki se minimi tavote kokeen jälkeen pelotti että jääkö sittenki M:ään mut nyt kyllä helpotti
Ota meihin yhteyttä   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 27.03.2012, 19:11 VS: Ruotsi, keskipitkä oppimäärä, kevät 2012   #162
Jooonas
229 Vähän jännittää! En tosin usko pisterajojen nousevan ihan hirveästi, koska aineen otsikot eivät olleet mitän helppoja. Tosin oon motivoitunut uskomaan tähän, sillä hyvä E:eeni saattaa äkkiä muuttua M:ksi Toivotaan, toivotaan!
Vanha 30.03.2012, 15:36 VS: Ruotsi, keskipitkä oppimäärä, kevät 2012   #163
prosper
Voi vitsi, alustavasti 155 pointsia. Ja C oli haaveena. Ei sattus kukaan olemaan kuullu, että jollakin ois noussu alustavista noin kymmenellä pisteellä YTL:ssä? Noh, toivossa on hyvä elää!
Vanha 30.03.2012, 20:20 VS: Ruotsi, keskipitkä oppimäärä, kevät 2012   #164
hane22
Lainaus:
prosper kirjoitti: Näytä viesti
Voi vitsi, alustavasti 155 pointsia. Ja C oli haaveena. Ei sattus kukaan olemaan kuullu, että jollakin ois noussu alustavista noin kymmenellä pisteellä YTL:ssä? Noh, toivossa on hyvä elää!
mulla nousi enkussa viime syksynä just joku 10 pistettä! mut myös pisterajat nousi... mutta kummiki toivoa on
Vanha 18.05.2012, 17:53 VS: Ruotsi, keskipitkä oppimäärä, kevät 2012   #165
ananaskookos
Noniin, minkälaisia teidän lopullisista arvosanoista tuli? Muuttuiko pisteet lautakunnassa? Mullahan alustavat 226p, ja nousi 237 pisteeseen, eli eximiahan sieltä tuli ja olen tosi tyytyväinen se mitä ihmettelin, niin pisterajat oli viime syksyäkin alhaisemmat vaikka koe oli mielestäni selvästi helpompi kuin silloin :O
Vanha 19.05.2012, 19:18 VS: Ruotsi, keskipitkä oppimäärä, kevät 2012   #166
Jooonas
Lainaus:
ananaskookos kirjoitti: Näytä viesti
Noniin, minkälaisia teidän lopullisista arvosanoista tuli? Muuttuiko pisteet lautakunnassa? Mullahan alustavat 226p, ja nousi 237 pisteeseen, eli eximiahan sieltä tuli ja olen tosi tyytyväinen se mitä ihmettelin, niin pisterajat oli viime syksyäkin alhaisemmat vaikka koe oli mielestäni selvästi helpompi kuin silloin :O
Alustava E nousi muutaman pisteen Määki ihmettelin noita pisterajoja, mutta kuuntelu ja aineen aiheet varmaan laski. Muuten oli mielestäni ihan bb-tasoa
Vanha 20.05.2012, 00:04 VS: Ruotsi, keskipitkä oppimäärä, kevät 2012   #167
blaablab
Itsekin ihmettelen noita rajoja.. Nousi 266p -> 270p eli laudatur sieltä tuli, mutta oli kyllä täysin naurettavat rajat puoli-ilmaseksi saa kyllä arvosanoja, vaikka olenkin tyytyväinen suoritukseeni
Vanha 20.05.2012, 21:39 VS: Ruotsi, keskipitkä oppimäärä, kevät 2012   #168
pontiou
Mulla laski luetun avoissa pisteet 20 --> 16, mistä olin vähän yllättynyt. Oliskohan YTL:ssä vaadittukin sitten vähän tarkempia vastauksia, kun ne avot oli niin helppoja.

Pisterajat oli mustakin ihan naurettavat! Sekä kirjallinen että kuuntelu oli nyt paljon helpompia kuin syksyllä. Mutta en valita, kun itse pysyin juuri siellä laudaturin rajan yläpuolella
Vastaa viestiin

Keskustelun työkalut
Näyttövalinnat

Viestien lähetyksen säännöt
Et voi luoda uusia keskusteluja.
Et voi vastata.
Et voi lähettää liitteitä.
Et voi muokata viestejäsi.

BB code on Päällä
Hymiöt ovat Päällä
[IMG] koodi on Päällä