Hei taas pitkästä aikaa. Nyt voimme jatkaa mielikuvituksellisesti siitä, mihin sarja jäi. Täällä taitaa olla eräs liian koukuuntunut, ja muista jatkiksista ei ole oikein tullut mitään.
Oikeastaan juonena olisi se Pilkaman kuoleman puinti ja Pertin läheisten ilo, kun Pertti heräili jo hieman viimeisimmässä jaksossa. Itse aloittelen tuosta Niinan tilanteesta, seuraava voi jatkaa siitä ja aloitella jotain stooria tuosta Pertti-tilanteesta.
Ja pieni pyyntö - älkää jättäkö minua yksin kirjoittelemaan, koska edellisiä tarinoita katsellessa - moni teistä on/oli hyvä kirjoittaja! Tack ~
----------------------------------
Niina istui sängyllään ja näppäili puhelimellaan jotain töihin. Ehei, hän ei menisi sinne ilman Pilkamaa - ainakaan hetkeen. Miksi juuri Pilkama? Miksei joku muu.. Niina painoi päänsä tyynyyn ja sulki silmät. Uni olisi tarpeen.
Mutta hauskinta tilanteessa oli, ettei Niina saanut unta. Huoli omasta mielenterveydestä ja perheestä - etenkin Teemusta, joka ei tiennyt suhteesta mitään. Niina raahautui keittiöön ja istui pöytään.
''Jos vaikka lukisin lehteä..'' Niina mutisi hieman itsekseen ja vilkaisi kelloa - kohta Teemu ja Vilja tulisivat.
----------------------------------
Anteeksi kökkö aloitus, mutta kuten olen ennenkin hokenut - en vain osaa kirjoittaa.

Mutta jatkakaa toki
mielenkiintoisemmin.