Te kirjeeseen jo kiinni päässeet, saako udella mitkä olivat pisterajat tänä vuonna? Malttamaton kun olen..
Ja te joilla ei nyt tärpännyt, ihan mielettömät tsemppihalaukset! Ei todellakaan kannata luopua unelmastaan jos ei nyt tärpännyt, ensi vuoden kokeet tulevat kuitenkin taas vastaan nopeammin kuin lopulta haluaisi uskoa. Ja sitä odotellessa voi helposti painaa avoimen puolella käytännössä yhtä täyttä yliopistovuotta vastaavat opinnot (itse olin jo suunnitellut tekeväni ensi vuoden aikana psykan perusopinnot + jonkin sivuaineen, sillä olisi saanut jo 50op taskuun valmiiksi.)
Helppo se on nyt tietenkin aidan tältä puolelta huudella, mutta omalla pääsykoekehäraakin kokemuksella (viimeistelen siis tällä hetkellä maisteriopintoja koulussa jonne pääsin vasta 4. yrityksellä, joten tämä psykan 3. ei ollut vielä edes pahin

) uskallan kyllä kannustaa aloittamaan henkisen valmentautumisen ensi kevään koitokseen! Jos vain tarpeeksi sinnikkäästi jaksaa yrittää (ja tietysti vähän sinnitellä siellä kirjojen äärelläkin), niin kyllä sinne sisälle lopulta pääsee!