yle.fi keskustelut
Etsi keskusteluista

vbphrase[tag_search]
Tarkennettu haku     Ohjeet     Säännöt
  yle.fi keskustelut > Kotikatu > Kotikadun kahvitunti
Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Suljettu ketju
Kaikki viestit tässä ketjussa: Kesäinen kahvitunti XLVI Keskustelun työkalut
Vanha 11.07.2012, 10:01 VS: Kesäinen kahvitunti XLVI   #261
kk_carmen
Se lippakioski olisi tosi hieno juttu, mutta siitä ei varmaan minun osalta tule mitään tällä kertaa. Ja totuus on, että olen suorastaan nauttinut tästä "sängyssä loikoilemisesta". On hyvä pysähtyä silloin tällöin. Olen lukenut ison läjän kirjoja hyvällä omalla tunnolla, kun juuri muuta ei pysty tekemään. Kesä linnunlauluineen, myös lokkien kirkuna, tulee sisään avoimesta ikkunasta. Olen tosi mielissäni siitä, mitä minulla on, enkä murehdi sitä, mitä minulla ei ole. Elämä on rikasta niin monella eri tavalla.

Tosin joskus sitten jää väliin myös sellaista, missä olisi halunnut olla mukana. Niin kuin nytkin.
Ota meihin yhteyttä  
Vanha 15.07.2012, 17:13 VS: Kesäinen kahvitunti XLVI   #262
kk_Tuike
Tukholman reissu on tehty ja kaikki meni oikein hyvin . On teillä Carmen sanoisinko melko erikoinen säätila, juoksun aikanakin se vaihtui koko ajan. Oli kuumaa ja kylmää mutta ei haitannut .
Ota meihin yhteyttä  
Vanha 25.07.2012, 07:42 VS: Kesäinen kahvitunti XLVI   #263
Odetsu

Käyttäjän Odetsu avatar
Ollaanko me vaivuttu kesäuneen (tai vaaleanpunaiseen hattaraan) syksyä odotellessa?
Ota meihin yhteyttä  
Vanha 25.07.2012, 08:34 VS: Kesäinen kahvitunti XLVI   #264
-Jussi

Käyttäjän -Jussi avatar
Minä ainakin olen vaipunut niin viimeisen päälle vaaleanpunaiseen kesäuneen, että ei juuri hiljainen tosikaan. <3
Ota meihin yhteyttä  
Vanha 25.07.2012, 09:09 VS: Kesäinen kahvitunti XLVI   #265
Odetsu

Käyttäjän Odetsu avatar
Onko Jussilla jotain kerrottavaa? Minun hattarani on vain haavei, toivei, sulossi unelmi syksyn suhteen.
Ota meihin yhteyttä  
Vanha 25.07.2012, 09:52 VS: Kesäinen kahvitunti XLVI   #266
-Jussi

Käyttäjän -Jussi avatar
Jaa että kerrottavaa?

Mitenhän tuon nyt määrittelisi... On ainakin päässyt tässä kesän mittaan syntymään äärettömän kaunis ystävyys. Mihin se johtaa, sitä ei tiedä kukaan. Mutta mitään tällaista en kuvitellut olevan olemassakaan. Se läheisyys, vaikka ensisuudelmakin on vielä vaihtamatta.

Sanotaan vaikka niin, että kaikkia runojani en suurelle yleisölle julkaise. :-)
Ota meihin yhteyttä  
Vanha 25.07.2012, 10:34 VS: Kesäinen kahvitunti XLVI   #267
Odetsu

Käyttäjän Odetsu avatar
Kuulostaa ihanalta, hei, kuten E. Mäkimaa kerran asian ilmaisi. Nyt kun olisi "tykkää"-nappula, niin painaisin.
Ota meihin yhteyttä  
Vanha 25.07.2012, 12:43 VS: Kesäinen kahvitunti XLVI   #268
-Jussi

Käyttäjän -Jussi avatar
Kiitos, Odetsu. Etköhän jo liene jostain aiheeseen liittyvästä tykännyt siellä, missä on "tykkää"-nappi.
Ota meihin yhteyttä  
Vanha 25.07.2012, 19:58 VS: Kesäinen kahvitunti XLVI   #269
kklinda

Käyttäjän kklinda avatar
Hiljaistahan täällä on ollut.

Kiva kun Jussille kuuluu hyvää, toivottavasti muillekin. Tuo aurinko ei nyt kovasti ole meitä hemmotellut, mutta pärjätty ollaan.

Lauantaina lähden sateesta toiseen, nimittäin Skotlannin risteilylle. Siellä viikko maisemia ja paikkoja tutkailemassa. Ellei sitten myrsky heitä punkkaan.
Ota meihin yhteyttä  
Vanha 26.07.2012, 07:53 VS: Kesäinen kahvitunti XLVI   #270
Odetsu

Käyttäjän Odetsu avatar
Upea matka Lindalla tiedossa! Oikein hyvää reissua! (Mikäs mäkimainen kommentti tähän kelpaisi..hmm...ehkä matkasta kateellisena "Voi että kun vois, mutku ei voi..." )
Ota meihin yhteyttä  
Suljettu ketju

Keskustelun työkalut
Näyttövalinnat

Viestien lähetyksen säännöt
Et voi luoda uusia keskusteluja.
Et voi vastata.
Et voi lähettää liitteitä.
Et voi muokata viestejäsi.

BB code on Päällä
Hymiöt ovat Päällä
[IMG] koodi on Päällä