yle.fi keskustelut
Etsi keskusteluista

vbphrase[tag_search]
Tarkennettu haku     Ohjeet     Säännöt
  yle.fi keskustelut > Abitreenit > Maantiede
Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Äänestys: Mikä oli helpoin kysymys?
Äänestyksen valinnat
Mikä oli helpoin kysymys?

Vastaa viestiin
Kaikki viestit tässä ketjussa: Maantiede kevät 2012 Keskustelun työkalut
Vanha 23.03.2012, 16:15 VS: Maantiede kevät 2012   #41
Grayscale
Alustavist 31 p, iha ok mut en kestä jos ne ei nouse ja jään taas tyyliin pisteen päähän ällästä...
Ota meihin yhteyttä   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 02.04.2012, 17:36 VS: Maantiede kevät 2012   #42
poika1994
Alustavist iski 29 p !!! Olin positiivisesti yllättyny ku kelasin et jos nyt M sielt sais tsägällä. Mut E siis näillä näkyminen tulossa ellei pisterajat nouse nyt ennätyskorkeelle
Itteä jäi kuitenki harmittaa toi 3 tehtävä jossa piti niit sanaparei kertoo ja se a kohta oli iha hepreaa mulle joten sain vaan 3/6 siit tehtäväst ku en osannu antaa lokaalista mitään kunnon esimerkkii ku laitoin siihe et "perinteiset rituaalit esim.Amazonin alueen heimojen keskuudessa" ni maikka sai varmaa hyvät naurut ku korjas sitä mut ei pistettä siitä siis
Olisin osannu selittää ainaki 5 pisteen arvosta Aavikoitumisesta mut jätin sen tekemättä ja tein tän Mut kokonaisuudessaan koe meni tosi hyvin siihe nähen mitä olin kursseista saanu 7,8,10,8 eli 8 keskiarvo vaikka menin uusii mantsa 1 kurssin ni ei tullu ku sama 7+ mikä ekana vuonna ekassa jaksossa ! En kyl vastannu 2 ekaan tehtävään ollenkaan joten se ei oo niin hyvin hallussa vieläkään mut ei se mitään enää ei tarvii pohtii näit juttui ikinä ja tieto alkaa hävii päästä aika nopee! Mut nyt kohti syksyy ja YH kirjotuksii!!! Kiitos kaikille tääl mantsan osiolla ja menestystä vaan kaikille jatkoa varten !
Ota meihin yhteyttä   Vastaa lainauksen kanssa
Vastaa viestiin

Keskustelun työkalut
Näyttövalinnat

Viestien lähetyksen säännöt
Et voi luoda uusia keskusteluja.
Et voi vastata.
Et voi lähettää liitteitä.
Et voi muokata viestejäsi.

BB code on Päällä
Hymiöt ovat Päällä
[IMG] koodi on Päällä