yle.fi keskustelut
Etsi keskusteluista

vbphrase[tag_search]
Tarkennettu haku     Ohjeet     Säännöt
  yle.fi keskustelut > Abitreenit > Yleistä kirjoituksista
Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Vastaa viestiin
Kaikki viestit tässä ketjussa: stressikaatopaikka Keskustelun työkalut
Vanha 06.03.2013, 11:06 VS: stressikaatopaikka   #21
mikaell13
Noniin, eiköhän aktivoida nyt tätäkin keskustelua, eli ne on aivan lähellä, maanantainahan sitä lähdetään 11 pv kirjoittamaan, äikän esseellähän se alkaa. Millaset on teidän fiilikset just nyt? itsellä on kääks, nyt ensi viikolla tuo äikän essee, sekä englanti miten hirveästi olette lukeneet? Tuohon äikän esseeseen on pikkaisen vaikea valmistautua, mitä nyt vaan voisi kerrata suomen kielioppia ja oikeen kirjoitusta. Englanti jotenkin vaan tökkii, kun kuuntelukin meni päin persettä penkin alle niin sekin pikkaisen masentaa , mutta menen nyt silti sinne kirjalliseen kokeeseeen ja tavoitteena olis se pelkkä A. JA yhteiskuntaoppikin on aivan nurkan takana. Sitäkin täytyisi vielä jonkun verran kahlata
Ota meihin yhteyttä   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 06.03.2013, 16:25 VS: stressikaatopaikka   #22
MINU140
Lainaus:
mikaell13 kirjoitti: Näytä viesti
Noniin, eiköhän aktivoida nyt tätäkin keskustelua, eli ne on aivan lähellä, maanantainahan sitä lähdetään 11 pv kirjoittamaan, äikän esseellähän se alkaa. Millaset on teidän fiilikset just nyt? itsellä on kääks, nyt ensi viikolla tuo äikän essee, sekä englanti miten hirveästi olette lukeneet? Tuohon äikän esseeseen on pikkaisen vaikea valmistautua, mitä nyt vaan voisi kerrata suomen kielioppia ja oikeen kirjoitusta. Englanti jotenkin vaan tökkii, kun kuuntelukin meni päin persettä penkin alle niin sekin pikkaisen masentaa , mutta menen nyt silti sinne kirjalliseen kokeeseeen ja tavoitteena olis se pelkkä A. JA yhteiskuntaoppikin on aivan nurkan takana. Sitäkin täytyisi vielä jonkun verran kahlata
Itte oon kirjoittamassa lyhyen englannin ja tavoitteena on se rakas A tai I+ lyhyt on helpompi mutt silti pitää osata.... mull kans kuuntelu meni huonosti, muttei hätää, voidaan yrittää siihen kirjalliseen
Vanha 10.03.2013, 05:08 VS: stressikaatopaikka   #23
ichy
Jes, mahatauti iski ja huomenna äikän esseekoe
Vanha 11.03.2013, 23:15 VS: stressikaatopaikka   #24
expecto

Käyttäjän expecto avatar
Esseekokeesta jäi hyvät tunnelmat, ainakin toistaiseksi tavoite L:stä tuntuu ihan realistiselta.
Keskiviikkona psyka, tarkoituksena olis siis korottaa viime syksyn M kun perhana jäi pisteellä E:stä :P Motivaatio ei tosin ole riittänyt ja oon lukenut pelkästään kertauskirjaa, mutta ei oo sen suhteen stressiäkään koska M:kin on kuitenkin ihan hyvä arvosana psykasta.
Enkusta tavoitteena on koko ajan ollut E, mutta kuuntelu meni TÄYSIN penkin alle, 61 pistettä :/ Saan siis menettää korkeintaan 20 p. kirjallisessa, mut kaipa siihen mahkut on. Enkku stressaa ylivoimaisesti eniten. Jos saan siitä M:n rupeen varmasti poraan ja menen uusimaan syksyllä
Ens viikolla lyhyt matikka, josta tavoitteena L. Jos vaan kaikki menee nappiin enkä tee typeriä pikkuvirheitä, sen pitäis tulla suht. varmasti (:
Vanha 17.03.2013, 23:46 VS: stressikaatopaikka   #25
abitur
Lainaus:
expecto kirjoitti: Näytä viesti
Esseekokeesta jäi hyvät tunnelmat, ainakin toistaiseksi tavoite L:stä tuntuu ihan realistiselta.
Keskiviikkona psyka, tarkoituksena olis siis korottaa viime syksyn M kun perhana jäi pisteellä E:stä :P Motivaatio ei tosin ole riittänyt ja oon lukenut pelkästään kertauskirjaa, mutta ei oo sen suhteen stressiäkään koska M:kin on kuitenkin ihan hyvä arvosana psykasta.
Enkusta tavoitteena on koko ajan ollut E, mutta kuuntelu meni TÄYSIN penkin alle, 61 pistettä :/ Saan siis menettää korkeintaan 20 p. kirjallisessa, mut kaipa siihen mahkut on. Enkku stressaa ylivoimaisesti eniten. Jos saan siitä M:n rupeen varmasti poraan ja menen uusimaan syksyllä
Ens viikolla lyhyt matikka, josta tavoitteena L. Jos vaan kaikki menee nappiin enkä tee typeriä pikkuvirheitä, sen pitäis tulla suht. varmasti (:

Niinpä ajattelin minäkin, että ton L:n nappaan matikasta helposti, mut eipäs vaan ollutkaan kaik ihan niin tuoreessa muistissa kun oletin. Niin paljon siis jänskättää huominen ja keskiviikko et meinaa taju lähteä
Vanha 23.03.2013, 13:18 VS: stressikaatopaikka   #26
mikaell13
En minä tiiä kun tuntuu nyt olo pikkaisen epävarmalle, kaikki kirjoitukset ovat nyt ohi ja nyt sitten jännitetään niitä lopullisia tuloksia : /, yhden pakollisen olen saanut jo läpi, viime syksynä ruotsin ja sain siitä B, yhdeksän pistettä vaille C : / pikkaisen nyt harmittaa vieläkin, mutta ei voi mitään enää. Nyt englantikin lähti ytl:ään 139 pisteellä, toivotaan että noi pisteet pysyis nyt samana, tai pikkaisen tulisi lisää, Eli siitä olisi tulossa nyt se A, joka on ihan nyt ymmärrettävissä kun kuuntelun kusin niin totaalisesti . Äidinkielikin lähti nyt 26 pisteellä lautakuntaan, 6+20=26 ; / ,eli rimaa olisin päässyt viime keväänä läpikin, toivottovasti pysysis toi summa samana ja A:n raja pyörisi tänäkin keväänä siinä 22-24 pistettä. Eli äidinkielestäkin tulossa nyt varmaan toi A, yhteiskuntaoppikin nyt pelottaa meneekö se läpi nyt ollenkaan, siitä varmaan tulee nyt myös A tai I+, mutta kompensaatiopisteillä voisin nyt päästä toivon mukaan läpi,jos nyt tulee se I+
.Pikkaisen nyt kyllä harmittaa tämä kokonaisuus Yks varma B, ja kolme A:ta tulossa tältä keväältä nyt toivon mukaan. ÄRsyttää miks mun on pitänyt alisuorittaa näin pahasti kaikki, omasta äidinkielestäkin alin arvosana, ei hyvää päivää, nyt masentaa , kun oisin osannut paremminkin. Tuntuu,että mulla on oikeasti nyt jotain keskittymishäiriöitä. Kun aina löytyy parempaa tekemistä kuin kirjat ;/, ja tunnun haaveilevan aina jossain omissa ajatuksissani.. Tämä tuntuu jotenkin nyt naurettavalta,ja masentavalta että suoritin huonommin kuin mun äippä kolmisen vuotta sitten, joka vielä nelikymppisenä kirjoitti kaks C:tä ja kaks B:tä, mutta itellä on luultavasti tulossa B,A,A,A tokariin :/. Mutta jos tästä kaikesta nyt iloa täytyy löytää, niin ainakin olen päässyt nyt toivottovasti kaikki läpi ja jos sitä tänä keväänä sais kokea pitkästä aikaa iloa ja onnea ehkä jos ensi keväänä yrittäis noiden kaikkien aineiden korotusta
Vanha 23.03.2013, 15:07 VS: stressikaatopaikka   #27
Gerwain
Lainaus:
mikaell13 kirjoitti: Näytä viesti
yhteiskuntaoppikin nyt pelottaa meneekö se läpi nyt ollenkaan, siitä varmaan tulee nyt myös A tai I+, mutta kompensaatiopisteillä voisin nyt päästä toivon mukaan läpi,jos nyt tulee se I+
En haluaisi stressata sua yhtään lisää, mutta I+ kompensointiin tarvitset 12 pistettä, A+A+B=7p joten kyllä sun on pakko se yhteiskuntaoppikin läpäistä... Ole kuitenkin onnellinen, että olet kirjotukset selvittänyt, syksyllä sitte vain korottamaan jos ei vielä tärppää!
Vanha 13.05.2013, 16:06 VS: stressikaatopaikka   #28
saukki93
saukki93
Hei osatko ketä help me? Olen saanut suomen toisena 78p, joka on 2pisteta päästä A, ja 10p Pitkä maa:sta eli 3p päästä A. Olen saanut HI ja UE molemmista M, enku ja YH ainakin A. Voisitko joku auta pystytkö kompensatio kaksi ainetta. Ja onko minulla mahdollisuus pääsen nyt ylioppilaaksi? Kiitos
Vastaa viestiin

Keskustelun työkalut
Näyttövalinnat

Viestien lähetyksen säännöt
Et voi luoda uusia keskusteluja.
Et voi vastata.
Et voi lähettää liitteitä.
Et voi muokata viestejäsi.

BB code on Päällä
Hymiöt ovat Päällä
[IMG] koodi on Päällä