En minä tiiä kun tuntuu nyt olo pikkaisen epävarmalle, kaikki kirjoitukset ovat nyt ohi ja nyt sitten jännitetään niitä lopullisia tuloksia : /, yhden pakollisen olen saanut jo läpi, viime syksynä ruotsin ja sain siitä B, yhdeksän pistettä vaille C : /

pikkaisen nyt harmittaa vieläkin, mutta ei voi mitään enää. Nyt englantikin lähti ytl:ään 139 pisteellä, toivotaan että noi pisteet pysyis nyt samana, tai pikkaisen tulisi lisää, Eli siitä olisi tulossa nyt se A, joka on ihan nyt ymmärrettävissä kun kuuntelun kusin niin totaalisesti

. Äidinkielikin lähti nyt 26 pisteellä lautakuntaan, 6+20=26 ; / ,eli rimaa olisin päässyt viime keväänä läpikin, toivottovasti pysysis toi summa samana ja A:n raja pyörisi tänäkin keväänä siinä 22-24 pistettä. Eli äidinkielestäkin tulossa nyt varmaan toi A, yhteiskuntaoppikin nyt pelottaa meneekö se läpi nyt ollenkaan, siitä varmaan tulee nyt myös A tai I+, mutta kompensaatiopisteillä voisin nyt päästä toivon mukaan läpi,jos nyt tulee se I+
.Pikkaisen nyt kyllä harmittaa tämä kokonaisuus Yks varma B, ja kolme A:ta tulossa tältä keväältä nyt toivon mukaan. ÄRsyttää miks mun on pitänyt alisuorittaa näin pahasti kaikki, omasta äidinkielestäkin alin arvosana, ei hyvää päivää, nyt masentaa , kun oisin osannut paremminkin.

Tuntuu,että mulla on oikeasti nyt jotain keskittymishäiriöitä. Kun aina löytyy parempaa tekemistä kuin kirjat ;/, ja tunnun haaveilevan aina jossain omissa ajatuksissani.. Tämä tuntuu jotenkin nyt naurettavalta,ja masentavalta että suoritin huonommin kuin mun äippä kolmisen vuotta sitten, joka vielä nelikymppisenä kirjoitti kaks C:tä ja kaks B:tä, mutta itellä on luultavasti tulossa B,A,A,A tokariin :/. Mutta jos tästä kaikesta nyt iloa täytyy löytää, niin ainakin olen päässyt nyt toivottovasti kaikki läpi ja jos sitä tänä keväänä sais kokea pitkästä aikaa iloa ja onnea

ehkä jos ensi keväänä yrittäis noiden kaikkien aineiden korotusta