yle.fi keskustelut
Etsi keskusteluista

vbphrase[tag_search]
Tarkennettu haku     Ohjeet     Säännöt
  yle.fi keskustelut > Abitreenit > Opiskelijat
Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Vastaa viestiin
Kaikki viestit tässä ketjussa: Keskustelua kolumnista Lepopäivä, lomapäivä, lusmupäivä Keskustelun työkalut
Vanha 20.07.2012, 17:43 Keskustelua kolumnista Lepopäivä, lomapäivä, lusmupäivä   #1
yle_mode
Toimitus
Tähän ketjuun voi kertoa kolumnista syntyneitä ajatuksia.
-Inkeri

Linkki kolumniin
Ota meihin yhteyttä  
yle_mode on viimeksi muokannut viestiä 20.07.2012 19:35.
Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 26.07.2012, 09:59 VS: Keskustelua kolumnista Lepopäivä, lomapäivä, lusmupäivä   #2
delila
Samaan olen itsekin pyrkinyt, muuten on opiskelujutut mielessä koko ajan! Olen kuitenkin laiska pitämään lepopäiviä, vaikka niitä ehdottomasti tarvitsisin... Kerran havahduin, etten ollut pitänyt yhtä ainutta vapaapäivää kuuteen viikkoon. Ensi vuonna aion kuitenkin jatkaa sunnuntailöhöilyjä, pakko sitten viikolla tehdä enemmän vaan jos ei muuten ehdi
Ota meihin yhteyttä   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 26.07.2012, 19:34 VS: Keskustelua kolumnista Lepopäivä, lomapäivä, lusmupäivä   #3
yle_mode
Toimitus
Lainaus:
delila kirjoitti:
Ensi vuonna aion kuitenkin jatkaa sunnuntailöhöilyjä
Tsemppiä sunnuntailöhöilyjen järjestämiseen!
(Jotenkin tuntuu kyllä hassulta toivottaa tsemppiä, kun kyseessä on löhöily ja rentoutuminen... )
-Inkeri
Vanha 25.10.2012, 21:12 VS: Keskustelua kolumnista Lepopäivä, lomapäivä, lusmupäivä   #4
Superconduct
Jahas, enpäs olekaan huomannut tällaista ketjua. Tällä hetkellä vietän itselleni niin tuttua viivyttelypäivää, jolloin en saa oikeastaan mitään aikaiseksi. Kaikenlaista pitäisi kuitenkin tehdä. Koko sunnuntain lepääminen kuulostaa ihan mielenkiintoiselta idealta, jos sillä vaikka saisi järkevöitettyä aikataulua. Tai oikeastaan tilanteeni taitaa olla ihan päivastainen kolumnistin kanssa. Yhteistä on vain se, että koko ajan pitäisi tehdä jotakin, mutta suurempi ero on se, että hän tuntuu kuitenkin tekevän asiat, minä en.
Olen tosin aika lailla myöhässä tämän kanssa, kesä on mennyt jo. Tämä opiskelijapalsta on pysynyt hyvin hiljaisena valitettavasti. Ehkä opiskelijat eivät enää jaksa roikkua täällä, vaan unohtavat Abitreenit heti lukion jälkeen.
Vastaa viestiin

Keskustelun työkalut
Näyttövalinnat

Viestien lähetyksen säännöt
Et voi luoda uusia keskusteluja.
Et voi vastata.
Et voi lähettää liitteitä.
Et voi muokata viestejäsi.

BB code on Päällä
Hymiöt ovat Päällä
[IMG] koodi on Päällä