yle.fi keskustelut
Etsi keskusteluista

vbphrase[tag_search]
Tarkennettu haku     Ohjeet     Säännöt
  yle.fi keskustelut > Abitreenit > Maantiede
Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Vastaa viestiin
Kaikki viestit tässä ketjussa: Maantiede syksy12 Keskustelun työkalut
Vanha 25.09.2012, 14:09 VS: Maantiede syksy12   #51
vienna
Jokos muut on saanu alustavia pisteitä?

Itse yllätyin totaalisesti, sillä sain 38 pistettä alustavasti.

Rivini :
- 5 6 - - 6 - 6 8 7

Mites muilla on menny? Omassa koulussa näyttäisi tulevan tosi monta C:tä, pari magnaa, ja sit yksi b ja a.
Ota meihin yhteyttä   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 25.09.2012, 16:46 VS: Maantiede syksy12   #52
allusd
No mun rivi näyttää VÄHÄN erilaiselta mitä odotin.. 3 4 5 - 3 3 - - - 4. Oikeesti luulin saavani jokerista 7 pistettä. Muutenkin meni ihan päin honkia näköjään. E:tä olin hakemassa enkä saa edes M:ää.. Viime vuonna M:n raja oli 24 pistettä ja sain 22 pistettä. Toivottavasti YTL antaisi edes muutaman pisteen lisää ja laskisi pisterajaa niin saisin sen M edes.. C on ihan käsittämättömän surkea, koska maantiedon keskiarvo ollut kuitenkin yli 9.
Vanha 25.09.2012, 19:33 VS: Maantiede syksy12   #53
vienna
Toivotaan että sinulla käy sama ihme kuin minulla keväällä. Sain terveystiedon alustavista pisteistä 24 ja lautakunta nosti ne 30 pisteeseen. Mm. Jokeri nousi 5 -> 7 silloin, joku tehtävä taisi nousta kolmesta kuuteen. Alustavat saatuani oli suu hieman mutrullaan, mutta lopullisten jälkeen

Ja luulen että minullakin taitaa hieman tippua noita pisteitä, sillä odotin saavani 10 Jokerista paremman kuin Australia tehtävästä, vaikka arvostelussa Australia on saanut enemmän. Mutta vaikka pisteitä tippuisi 10 pois, saisin silti vielä eximian.

En usko että pisteraja muuttuu paljoa, korkeintaan ylimmissä arvosanoissa voi tapahtua nousua...

Toivotaan että saat sen magnan.
Vanha 25.09.2012, 20:55 VS: Maantiede syksy12   #54
karvaperuna
Opettajan alustavat pisteet oli 28 elikkä E tai M tulossa. Ite ootin paljon huonompaa
Vanha 27.09.2012, 15:43 VS: Maantiede syksy12   #55
sakkez
25 pojoa näytti opettajan antamat alustavat pisteet. Lievästi pettynyt. Onko mitään mahdollisuutta E:hen?

Jos M napsahtaa niin varmaan menen uusimaan sit keväällä..

2 pistettä sain 5. tehtävästä, ilmeisesti mun supersolu-ukkoset ja talvimyrskyt ei olleet oikein :/
Vanha 27.09.2012, 22:57 VS: Maantiede syksy12   #56
Lasidino
opettaja laitto

5 5 6 - 6 5- - - 7 eli 34 eli L, paitsi et jos käypi huono tuuri kun aika lähellä rajoja heiluu.

Tää oli tosiaa vahinko kun aattelin et saan varmana C:n kun luin 2,5 kirjaa kerran läpi
Ota meihin yhteyttä  
Lasidino on viimeksi muokannut viestiä 27.09.2012 22:59.
Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 04.10.2012, 12:55 VS: Maantiede syksy12   #57
jainaw
Lainaus:
sakkez kirjoitti: Näytä viesti
25 pojoa näytti opettajan antamat alustavat pisteet. Lievästi pettynyt. Onko mitään mahdollisuutta E:hen?

Jos M napsahtaa niin varmaan menen uusimaan sit keväällä..

2 pistettä sain 5. tehtävästä, ilmeisesti mun supersolu-ukkoset ja talvimyrskyt ei olleet oikein :/
Onhan sulla periaatteessa Itte kirjotin keväällä ja sain 27 pistettä mut nous sit 29:ään niin E tuli. Joskus E:n raja on just ollu toi 27, yleensä kyl 28, eli jos, ja todennäkösesti kun, nousee pisteet niin on E:hen viel on sul mahollisuudet
Vanha 17.11.2012, 00:35 VS: Maantiede syksy12   #58
vienna
Millaisia lopputuloksia teille tuli?

Omat alustavat laskivat 2 pisteellä 36 pisteeseen. Laudatur tuli rivillä :
- 5 4 - - 6 - 6 7 8

Hassuinta oli termiselitystehtävän 2 pisteen pudotus...
Vastaa viestiin

Keskustelun työkalut
Näyttövalinnat

Viestien lähetyksen säännöt
Et voi luoda uusia keskusteluja.
Et voi vastata.
Et voi lähettää liitteitä.
Et voi muokata viestejäsi.

BB code on Päällä
Hymiöt ovat Päällä
[IMG] koodi on Päällä