yle.fi keskustelut
Etsi keskusteluista

vbphrase[tag_search]
Tarkennettu haku     Ohjeet     Säännöt
  yle.fi keskustelut > Abitreenit > Englanti
Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Vastaa viestiin
Kaikki viestit tässä ketjussa: Englanti syksy 2012 Keskustelun työkalut
Vanha 19.11.2012, 22:55 VS: Englanti syksy 2012   #571
Anteroinen94
288/299 oh yeah! Eipä olisi paljon paremmin voinut mennä.
Ota meihin yhteyttä   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 20.11.2012, 14:45 VS: Englanti syksy 2012   #572
Axll
Nyt saa joku viisaampi kertoa mitä tässä oikein on tapahtunut... Eli, pisteet lähtiessä olivat 272. Perjantaina sain wilmassa arvosanani, L tuli enkusta jippii

Tänään kävin hakemassa pisteet ja naamani oli näkemisen arvoinen kun näin että pisteitä oli 271 vaikka arvosana oli L (raja siis 273). Jostain lisämerkinnästä selvisi että minulle annettiin hyvitystä koska kuullunymmärtämisen aikana ikkunan, jonka vieressä istuin, takana oli riehunut ala-astelaisia "häiriten" meitä. Muistan kyllä heidät mutta minä en valittanut asiasta enkä kuullut että muutkaan olisivat.

Miten tämä on mahdollista? Kuka on voinut saada tämän aikaan? Onko tämä lopullinen tuomio?
Vanha 20.11.2012, 15:59 VS: Englanti syksy 2012   #573
berger
Lainaus:
Axll kirjoitti: Näytä viesti
Nyt saa joku viisaampi kertoa mitä tässä oikein on tapahtunut... Eli, pisteet lähtiessä olivat 272. Perjantaina sain wilmassa arvosanani, L tuli enkusta jippii

Tänään kävin hakemassa pisteet ja naamani oli näkemisen arvoinen kun näin että pisteitä oli 271 vaikka arvosana oli L (raja siis 273). Jostain lisämerkinnästä selvisi että minulle annettiin hyvitystä koska kuullunymmärtämisen aikana ikkunan, jonka vieressä istuin, takana oli riehunut ala-astelaisia "häiriten" meitä. Muistan kyllä heidät mutta minä en valittanut asiasta enkä kuullut että muutkaan olisivat.

Miten tämä on mahdollista? Kuka on voinut saada tämän aikaan? Onko tämä lopullinen tuomio?
Koetta valvovien opettajien velvollisuus on kirjata ylös ja ilmoittaa YTL:lle kaikki epänormaalit tapahtumat, kuten esimerkiksi häiriötekijät. YTL sitten päättää, annetaanko niistä hyvityspisteitä. Oppilaiden ei niistä tarvitse erikseen tehdä valitusta, paitsi jossain erityistilanteissa ehkä. Ilmeisesti sinulle annettiin hyvitystä, koska istuit lähimpänä riehuvia lapsia. :-)
Vanha 20.11.2012, 19:21 VS: Englanti syksy 2012   #574
Neuvoja
Lainaus:
Axll kirjoitti: Näytä viesti
Berger tuossa selittikin miten se on mahdollista. Ja tuomio on lopullinen ellet itse tee valitusta siitä että olet saanut etua asiasta, jossa et etua olisi halunnut.

Näitä selostuksia kokeiden aikaisista tapahtumista joudutaan kouluissa tekemään varsin usein, eikä niistä yleensä erikseen oppilaille mitään kerrota.

Tunnisteet (tagit)
englanti, syksy 2012

Keskustelun työkalut
Näyttövalinnat

Viestien lähetyksen säännöt
Et voi luoda uusia keskusteluja.
Et voi vastata.
Et voi lähettää liitteitä.
Et voi muokata viestejäsi.

BB code on Päällä
Hymiöt ovat Päällä
[IMG] koodi on Päällä