Keikkakertomuksia jatkossa odotellessa vilkuilin äsken ohimennen Laihian tienposkia, josko siellä vetelisi Kurttua jokin HanuriVeikko, Kalevi, vaan eipä helähdellyt lakeuksilta Mehtäkukkia, jotka ovatkin vielä TalviUnilla. Lantin olisin viskaissut SoittoNiekan VilttiHattuun! Ensimmäinen leskenlehti tienreunassa jo paljasti todelliset kasvonsa yhtä aurinkoisen värisenä kuin Ampun eilinen kisapaita ja Amppu-Aurinkoinen itse

Ampun ilmestyminen on jo voittanut jopa leskenlehtienkin ilmestymisen!!!
Toivoin Amppua TTT-ohjelmaan, jos ei kilpailijaksi niin esiintyjäksi sitten, oli hienovarainen ukaasini pitävän paatoksen kera kylläkin! Aikaisemmin olin jo pyytänyt esiintyjäksi, kuten kerroinkin. Ampulta varmasti onnistuu lattarit ja vakiot tanssittuna tai laulettuna, ja takuulla yhtä taidokkaasti ja ilmeikkäästi molemmat touhut. Entäs se TakaPerinVoltti Arabialaisilla JuoksuAskelilla tai Break Dance, jotka molemmat lisäisin TTT-repertoaariin mustalaistanssien lisäksi?! Terv. KT
P.s. Voin kuvitella, LapinNoita, sen MietintäMyssysi heinien pöllyytyksen, kun jouduit päättämään ANAlysoidako vai AMAlysoida, Aito LapinPoika-Antti vastaan Aito HesanKundi-Amppu. Molemmat varsin edustavia, liikunnallisia ja tanssillisia, taiteellisia ja tyylikkäitä, musikaalisia ja ehdottomia esiintymisen ja eläytymisen mestareita, todella ihania ja fiksuja persoonia. Kropankäyttö esittämistilanteessa luontevaa laulamisen ohessa molemmilla +++, miksei sitten ilman laulamistakin. Toivottavasti molemmat pääsee ja ehtii tanssikisaan, sitä minä toivon! Ampun opettajapartneriksi sopisi minunkin mielestäni vallan mainiosti Elisan ehdottama Sanni Siurua, koska hän on niin topsAkka, täpäkkä ja rätväkkä. Ampun ja Sannin energiatasot voisivat kohdata paremmin kuin viimeksi Kimin kanssa, vaikka helunen tanssipari hekin olivat...nyt tien selvemmin nään...hidas valssi...
P.s.s. Antin eilinen TuutuLaulelo soi kauniisti, ohuen metallisen kuulakas ääni ja nyt kuuluva vibraatto +++, keinuva kaunis sävel ja hieno lyriikka. Nautin, kiitos! Agents-saundit aina ja ikuisesti UPEAT ja "aihe" osuva. Otto G:n tulkinnasta pärkööntyy aina Tehosekottimen biisi Hetken tie on kevyt, kevyen musiikin top-kolmosessani sekin ennen AmpunAikaa