ylex.fi
Etsi keskusteluista

vbphrase[tag_search]
Tarkennettu haku     Ohjeet     Säännöt
  yle.fi keskustelut > X-Stage > Omaa kivaa
Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Vastaa viestiin
Kaikki viestit tässä ketjussa: Osaatko olla luonnollinen kameran edessä? Keskustelun työkalut
Vanha 10.07.2009, 11:11 Osaatko olla luonnollinen kameran edessä?   #1
zuwi
Eli osaatteko olla luonnollisia silloin kun teistä otetaan valokuvia? Valokuvaus tilanne on ainaki ihtelle aina vähän "epäluonnollinen" ja hämmentävä kokemus. Aina kun äiti rupeaa räpsimään kuvia perhealbumiin ja pitäisi poseerata sisarusten vieressä hymyillen tulee semmonen olo et "mikähän outo ilme mulla on tällä kertaa..." Ja sitten kun niitä kuvia sitten katellaan kameralta niin huomataan et taas on silmät kiinni, suu auki, vihanen tai muuten vain tosi outo ilme kasvoilla...jne.
Oon siis eräänlainen epälinssi lude. Musta saa hyviä kuvia vain kun mä en tiedä että olen kameran tähtäimessä - ja silloinki se tietysti riippuu siitä mitä olen tekemässä
Ota meihin yhteyttä   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 10.07.2009, 16:28 VS: Osaatko olla luonnollinen kameran edessä?   #2
Ketunkuoppa

Käyttäjän Ketunkuoppa avatar
Ei todellakaan! Mulla on naamalla aina joku väkinäinen muikistus tai pää miten sattuu kenossa, en osaa päättää kumpi on pahempaa: Kuvaustilanne johon ei ole osannu varautua, eli yllätettynä kuvatuksi tuleminen vai semmoinen "Kaikki riviin sohvalle ja sanokaa muikku...Eiku, oottakapa! Mikä tässä kamerassa on vikana?! Noniin!" - Ja sitten kaikilla on tämmöinen ilme:

- Toki olisi mukavaa jos onnistuisi luonnostaa kuvissa, mutta kuten avatarista voi päätellä, ei mitään toivoa
Vanha 10.07.2009, 19:21 VS: Osaatko olla luonnollinen kameran edessä?   #3
Tuuletar
En osaa En varsinkaan osaa luonnollista hymyä vaan aina olen vakavana
Vanha 20.07.2009, 23:57 VS: Osaatko olla luonnollinen kameran edessä?   #4
Timo_91
Joskus on ihan hyviä kuvia itestä, ja toisaalta ihan kamalia suorastaan, totinen ilme tai muuten vaan jokin pielessä.
Vanha 13.09.2009, 05:23 VS: Osaatko olla luonnollinen kameran edessä?   #5
krissebisse
Noo, joo jos joku tarpeeksi hyvin osaa salaa niitä kuvia ottaa. Muuten sitten on niitä ihme muikistelu kuvia, kun ei osaa pitää sitä naamaa peruslukemilla salamavalon räpsähtäessä.
Vanha 23.09.2009, 12:57 VS: Osaatko olla luonnollinen kameran edessä?   #6
cheza
En osaa. Olenkin siksi aina kadehtinut malleja ja muita kuvauksellisia ihmisiä. Saa minustakin hyviä kuvia, jos ne on otettu salaa ja oikeassa tilanteessa . Tässä olisikin asia minkä haluaisin oppia: Olemaan kuvauksellinen !
Vanha 05.04.2010, 22:57 VS: Osaatko olla luonnollinen kameran edessä?   #7
belated

Käyttäjän belated avatar
Lainaus:
cheza kirjoitti: Näytä viesti
En osaa. Olenkin siksi aina kadehtinut malleja ja muita kuvauksellisia ihmisiä. Saa minustakin hyviä kuvia, jos ne on otettu salaa ja oikeassa tilanteessa . Tässä olisikin asia minkä haluaisin oppia: Olemaan kuvauksellinen !
Yhdyn sanomaasi.
Olenkin hieman kateellinen tälle uudelle irc-galleria - teinisukupolvelle, joka pystyy olemaan pokkana ja ilmeilemään luonnollisesti kameralle.(Ei tosin kaikki )
Itse ole se, joka löytyy epämääräisesti jonkun takaa, jonkun päältä tai epämääräisesti kietoutuneena omiin käsiini. Kumma, miten ne räpylät sattuu aina väärään paikkaan...
Vanha 25.08.2010, 15:53 VS: Osaatko olla luonnollinen kameran edessä?   #8
bloom_blox
hehe...En osaa olla luonnollinen yhtään kameran edessä!
Se on muutes aika vaikeaa...
Vanha 25.08.2010, 15:55 VS: Osaatko olla luonnollinen kameran edessä?   #9
bloom_blox
Lainaus:
bloom_blox kirjoitti: Näytä viesti
hehe...En osaa olla luonnollinen yhtään kameran edessä!
Se on muutes aika vaikeaa...
Tai mulle se on aika vaikeaa kyllä....
Vastaa viestiin

Keskustelun työkalut
Näyttövalinnat

Viestien lähetyksen säännöt
Et voi luoda uusia keskusteluja.
Et voi vastata.
Et voi lähettää liitteitä.
Et voi muokata viestejäsi.

BB code on Päällä
Hymiöt ovat Päällä
[IMG] koodi on Päällä
HTML-koodi on Pois päältä

Kello on nyt 16:08.

Yle.fi keskusteluiden alustana toimii: vBulletin -tuote Versio 3.7.6
Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd.