ylex.fi
Etsi keskusteluista

vbphrase[tag_search]
Tarkennettu haku     Ohjeet     Säännöt
  yle.fi keskustelut > X-Stage > Omaa kivaa
Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Vastaa viestiin
Kaikki viestit tässä ketjussa: TV-sarjat? Keskustelun työkalut
Vanha 01.09.2009, 17:15 TV-sarjat?   #1
s-i-p-p-o
Toimitus
Töttöröö. Syyskausi saapuu telkkariin ja lukuisia tv-sarjoja palaa tauoilta ja joukko uusiakin alkaa.

Itse ainakin antaudun 24:sen pauloihin. Jack Bauer tappaa talossa ja puutarhassa ja samalla pelastaa ameriikkaa terroristeilta. Myös uusi The Mentalist kiehtoo hieman, vaikka olenkin "Vihjeet hukassa" (Psych) -sarjan puolella siinä, että The Mentalist on nyysinyt täysin heidän ideansa ja nyt samalla lähtökohdalla saa palkintoehdokkuuksia ja suurempaa huomiota. Joten katsokaa ihmiset hupaisaa Psych -sarjaa myös. Vaikka sillä onkin karsea suomennos.

Mitäs te meinasitte telkkarista töllöttää?
Ota meihin yhteyttä   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 03.09.2009, 15:28 VS: TV-sarjat?   #2
unintented
Tänään alkava Harpers Island on ollut yksi syksyn odotetuimmista sarjoista. Mainokset on vaikuttaneet tosi karmivilta ja muutenkin sarjan idea on minun mieleeni. Kauhua: kyllä kiitos!
Samaan aikaan alkava Mentalist on myös tosi kiinnostavalta vaikuttava sarja, joten se menee nauhalle.

Lisäksi odotan Debra Messingin Eronnut Nainen (ko se oli) sarjaa ja loppu syksystä kakkosella alkavaa sarjaa, jossa näyttelevät Lari Halme ja Esko Roine. Nimee en nyt muista, mutta aamulehdestä taisin siitä joskus pari viikkoa sitten lukea...
Vanha 12.09.2009, 10:39 VS: TV-sarjat?   #3
belated

Käyttäjän belated avatar
Itse hommasin 5-6 vuoden tauon jälkeen television.
En oikein osaa katsoa sieltä enää mitään.

Nyt alkavan 24:sen tuotantokauden olen jo nähnyt.

Mitä kannattaa rueta katsomaan?
Suosituksia..?!

Ei mitään perussarjaa: Kaunarit, Salkkarit, Tunteita ja Tuoksuja, Emmerdeil yms.
Ei kuulu itselläni suosikkisarjoihin. Eli ei mitään saippuajuttua..
Vanha 14.09.2009, 13:52 VS: TV-sarjat?   #4
jiipee_ylex
Yle toimitus
Ainut sarja, jota aion seurata on Fringe - jahka se taas palaa ruutuun. On näet tauolla, kun uusia jaksoja kuvataan täyttä häkää. Aikamoista salaliittojuonittelu-scifiähän tämä on. Erityisesti Taru Sormusten Herrasta -leffoissakin näytellyt John Noble on loistava mielipuolen tiedemiehen roolissaan.
Vanha 14.09.2009, 14:36 VS: TV-sarjat?   #5
trokee
Empä tiedä uusista sarjoista, mutta "Safiiri ja teräs" pitäisi heti saada uusintana takasi!!!
Vanha 15.09.2009, 10:51 VS: TV-sarjat?   #6
jiipee_ylex
Yle toimitus
Safiiri ja teräs tais tulla joku viis vuotta sitten uusintana, ellen väärin muista. Jäi kyllä katsomatta, että haluaisin minäkin sen taas uusinnaksi!
Vanha 18.09.2009, 11:57 VS: TV-sarjat?   #7
suivis
Syksyllä sitä helposti jumittuu telkkarin eteen, vaikkei mitään kattomisen arvosta tuliskaan.. BB:n tasolle en sentään alennu

Ollaan tässä avokin kanssa odoteltu, koska House ja Greyn anatomia pomppaa ruutuihin, mut eipä oo vielä ainakaan näkynyt... Lieneekö karanneet maksukanaville kumpikin?

Iloisia ylläreitä löytyy aina sillon tällön, mut säännöllisesti tulee kyl aika vähän sarjoja katottua.. Perussaippuat jää tyystin väliin, ja ehdottomasti Suomen lahja maailmalle, Salkkarit. Näyttelijöistä ja kässäristä lähtien sarja on allekirjoittaneen mielestä täyttä seischea, mut kuka mistäkin tykkää...
Vanha 20.09.2009, 14:01 VS: TV-sarjat?   #8
cheza
Syksyisin ei mielestäni kauheasti ehdi telkkaria katsella, kun tämä aika on sellaista kesäloman jälkeistä totuttelua työ/koulu elämään. En siis opiskelu kiireiltäni ole paljon telkkaria ehtinyt katsomaan, mutta olen kuitenkin välillä seurannut neloselta tulevaa yliopistollisesta eläinsairaalasta kertovaa sarjaa.
Minulle kuitenkin kaikista rakkainpia tv-sarjoja ovat ehdottomasti Rooma ja Serranon perhe. Mitkään muut teeveessä näytetyt sarjat, eivät ole saaneet minua yhtä aidosti nauramaan ja itkemään.
Vanha 13.11.2009, 00:00 VS: TV-sarjat?   #9
Ketunkuoppa

Käyttäjän Ketunkuoppa avatar
Katselen: Tudors, Sinkkuelämää, Big Brother, Greyn Anatomia, Käenpesä, Kotikatu, Strömsö, Muumilaakson tarinoita, Pieni talo preerialla, Huippumalli haussa ja dokumentit.
En katsele: Emmerdale, Salkkarit, Unelmien poikamies/poikamiestyttö/ym, Rokkarille morsian, Hurjat Hoganit..
Vanha 20.11.2009, 20:57 VS: TV-sarjat?   #10
niddhog

Käyttäjän niddhog avatar
Jos tulisi niin uusintana, niin katsoisin mielelläni Pulmuset ja Seinfeldin. TV:n katselu vähentynyt vuosi vuodelta dramaattisesti, pieni työttömyys-jakso poikkeuksena. Jotain dokumentti sarjoja tulee Discoveryltä seurattua.

Keskustelun työkalut
Näyttövalinnat

Viestien lähetyksen säännöt
Et voi luoda uusia keskusteluja.
Et voi vastata.
Et voi lähettää liitteitä.
Et voi muokata viestejäsi.

BB code on Päällä
Hymiöt ovat Päällä
[IMG] koodi on Päällä
HTML-koodi on Pois päältä

Kello on nyt 06:32.

Yle.fi keskusteluiden alustana toimii: vBulletin -tuote Versio 3.7.6
Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd.