yle.fi keskustelut
Etsi keskusteluista

vbphrase[tag_search]
Tarkennettu haku     Ohjeet     Säännöt
  yle.fi keskustelut > Kotikatu > Kotikatu päättyy joulukuussa 2012
Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Suljettu ketju
Kaikki viestit tässä ketjussa: Pysäyttävä uutinen: Kotikatu päättyy Keskustelun työkalut
Vanha 12.03.2012, 15:29 VS: Pysäyttävä uutinen: Kotikatu päättyy   #51
Phoebee

Käyttäjän Phoebee avatar
Olisi edes iloista, eikä kukaan itkisi.. jos on itkuyhy-jakso, niin voi olla etten voi katsoa itkuni lomasta - kyllä, olen hieman draamaqueen.

Ajatelkaas, (anteeksi kyllä tiedän EI mahdollista ei viestiä asiasta kiitos) jos Kotikadusta tulis joku 2-3 v päästä joku Spinn-off sarja, jonkun perheen elämästä / henkilös elämästä. Tai joku 'next generation' Joo, voi keskittyä ehkä Teemuun tms.

Joo, olisi ihana jos jatkuisi joskus, muutamalla jaksolla. On se surullista kun hyvä sarja lopetetaan. No, eipä ole kiire torstai- ja perjantai-iltaisin + lauantai ilta-iltapäivisin. *Syyyyyyvä huooookaisu*
Vanha 12.03.2012, 15:47 VS: Pysäyttävä uutinen: Kotikatu päättyy   #52
pontiou
Lainaus:
jr8888 kirjoitti: Näytä viesti
Jaa, minusta 8.12. on varsin hyvä päivä päätösjaksolle, jatkoa Linnan juhlille. Ja hienoa jos tulee tunnin mittaisena.
Minusta lauantai on vähän outo päivä. Torstai olisi ollut kaikista luontevin, kun se on kuitenkin se "perinteinen" Kotikatu-päivä.

Mutta kyllähän minä sen jakson katson, esitetäänpä minä päivänä tahansa. Löytyyhän se Areenasta ainakin.
Ota meihin yhteyttä  
Vanha 20.08.2012, 17:04 VS: Pysäyttävä uutinen: Kotikatu päättyy   #53
kk_nikita
Lena Meriläinen : Olen menettänyt töitä Kotikadun takia ( < www.studio55.fi - sivusto )

Suosittu Kotikatu loppuu ensi joulukuussa. Näyttelijä Lena Meriläinen kertoo sen jälkeisistä tulevaisuuden suunnitelmistaan.

Lena Meriläinen on näytellyt Kotikadussa 17 vuotta. Muutaman kuukauden päästä työt siellä loppuvat.

– Suunnitelmia minulla on vaikka kuinka. Näyttelijän työ on kuitenkin sellaista, että omat suunnitelmat eivät välttämättä toteudu, Lena naurahtaa.

Lena tietää, että monet tulevat aina näkemään hänet Eeva Virtasena, omaa sukua Mäkimaana.

– Olen ehdottomasti leimaantunut. Tiesin kuitenkin jo sarjaan aikuisena lähtiessäni, mihin ryhdyin: menettäisin töitä, ja jossain määrin niin on jo käynytkin.

Suunnitelmia vireillä
– Toki jossain vaiheessa sarjan lopettamispäätöksen jälkeen olin aivan epätoivoinen. Ajattelin, että kukaan ei halua minua näin vanhana, Lena kertoo.

Mutta valoa ja uusia mahdollisuuksia näkyy jo.

– En voi puhua niistä tarkemmin, koska kaikki on vielä kesken ja alkutekijöissään.

Lena toivoo, että tulevaisuuden työt löytyisivät elokuvista ja televisiosta.

– Työskentelin nuorena 18 vuotta pelkästään teatterissa, joten sitä lajia tuli nähtyä. En kuitenkaan sano mihinkään ei.

+ + + + + + + + + + +

Varmaan jonkinlainen "muodonmuutos" tai täysin tuntemattomaksi naamioituminen tekisi terää mahdollisessa seuraavassa roolissa, ettei "Virtaska" tule ensimmäisenä mieleen. Tai tarpeeksi räväkkä rooli. Onnea vaan roolimarkkinoille ! : )
Ota meihin yhteyttä  
Vanha 20.08.2012, 17:10 VS: Pysäyttävä uutinen: Kotikatu päättyy   #54
Odetsu

Käyttäjän Odetsu avatar
Kuulostaa mukavan lupaavalta Meriläisen kannalta ja miksei katsojienkin kannalta. Jään mielenkiinnolla odottamaan. Pilates-tunnilleen kun en kuitenkaan uskaltautuisi, koska se hengittely ei tunnu koskaan sujuvan minulta oikeassa tahdissa ja muissakin ominaisuuksissani on lajin suhteen puutteita.
Ota meihin yhteyttä  
Vanha 11.09.2012, 15:02 VS: Pysäyttävä uutinen: Kotikatu päättyy   #55
RiepuPaula
Minusta on tyhmää katkaista yksi jakso kahtia ja näyttää se to ja pe.
sitten koko jakso yhtenä lauantaina.

mutta kyllä katson silti vaikka tulisi minä päivä, mutta haluan katsoa jakson ehjänä, siksi olen katsonut lauantaina.

Kun yle on lähettänyt lähes kaikki ohjelmat uusintana heti sarjan päätyttyä, niin minusta Kotikatua voisi alkaa näyttää ihan alusta - onhan siitä 17 vuotta.

pienempiäkin sarjoja näytetään alusta loppuun jatkuvasti, vaikka sarja olisi kokonaisuudessaan kestänyt korkeintaan yhden vuoden.

esim. Tohtori sarjasta aloitettiin esittämään kesken sarjan uusintoja ihan keskeltä.

tämä on mielestäni mautonta , mihin kyllä muutkin kanavat syyllistyvät, mutta Yle voisi petrata.
Ota meihin yhteyttä  
Vanha 11.09.2012, 16:35 VS: Pysäyttävä uutinen: Kotikatu päättyy   #56
jr8888

Käyttäjän jr8888 avatar
Heip Paula! Se on todella hyvä idea että Yle näyttäisi Kotikadun alusta asti uusintana kokonaan. Muistaakseni uusintatoiveisiin on aiemmin vastattu että "ei ole oikeuksia"

Toivottavasti oikeudet nyt on tai ne hankitaan!

.
Vanha 11.09.2012, 21:18 VS: Pysäyttävä uutinen: Kotikatu päättyy   #57
Odetsu

Käyttäjän Odetsu avatar
Jos uusinnat saadaan, tarvitaan joku kertomaan, miten sen kaiken saa tallennettua kotimasiinalle. Tai no, viidennestä kaudesta eteenpäin, koska siihen astihan meitä sentään on siunattu deeveedein.
Ota meihin yhteyttä  
Vanha 02.10.2012, 16:43 VS: Pysäyttävä uutinen: Kotikatu päättyy   #58
kk_nikita
Jossain lehdessä (Seiskassa ?) oli lyhyesti näyttelijä Risto Aution ("Hanneksen") kuulumisia. Autio uskoo, syksyn edetessä surutyö alkaa. - Hahmoa tulee varmasti ikävä, olenhan viettänyt sen nahoissa ison osan elämästäni. Kadehdin Hanneksen rohkeutta, mutta huonoja puolia en haluaisi itselleni. Mies paljastaa, että loppua kohden Hannes kohtaa jälleen ongelmia. - Kotikadun jälkeen jatkan ohjaustöitä teatterin puolella. Myös kaikenlaisia virityksiä on television puolelle.

- - - - - - -

Pitääpä tarkkailla näitä tulevia tv-virityksiä.....
Ota meihin yhteyttä  
Vanha 03.10.2012, 17:49 VS: Pysäyttävä uutinen: Kotikatu päättyy   #59
jr8888

Käyttäjän jr8888 avatar
Kuten nikitakin oli huomannut, niin katsojaluvut ovat olleet nousussa viime kevään lopussa ja nyt syksyllä. Pysäyttävä uutinen taisi saada jotkut katsojat havahtumaan

.
Vanha 04.10.2012, 22:27 VS: Pysäyttävä uutinen: Kotikatu päättyy   #60
Odetsu

Käyttäjän Odetsu avatar
Olenkin miettinyt, aktiivisesti asiaan paneutumatta, että mitkähän Aution kuviot nykyään ovat. Siis ohjaustöitä, ei hullumpaa.

On se vain pitkä aika olla samassa roolissa tuo 17,5 vuotta. Itsekin olen tässä muistellut, että minähän olin vielä yläasteella sarjan alkaessa! Muistan elävästi ensimmäisen jakson illan, en tiedä miksi.
Ota meihin yhteyttä  
Suljettu ketju

Keskustelun työkalut
Näyttövalinnat

Viestien lähetyksen säännöt
Et voi luoda uusia keskusteluja.
Et voi vastata.
Et voi lähettää liitteitä.
Et voi muokata viestejäsi.

BB code on Päällä
Hymiöt ovat Päällä
[IMG] koodi on Päällä