yle.fi keskustelut
Etsi keskusteluista

vbphrase[tag_search]
Tarkennettu haku     Ohjeet     Säännöt
  yle.fi keskustelut > Kotikatu > Kotikatu päättyy joulukuussa 2012
Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Vastaa viestiin
Kaikki viestit tässä ketjussa: Millaista päätöstä toivot Kotikaudlle? Keskustelun työkalut
Vanha 02.05.2012, 09:12 VS: Millaista päätöstä toivot Kotikaudlle?   #51
jr8888

Käyttäjän jr8888 avatar
Minä luulen ja toivon että Pertti on syksyllä aivovammasta hitaasti toipuva potilas, ei sellainen voi alkaa parisuhteeseen. Tai voi, mutta ei ehkä kannata? Eikä ainakaan Eevan kanssa

.
Vanha 02.05.2012, 15:35 VS: Millaista päätöstä toivot Kotikaudlle?   #52
kklinda

Käyttäjän kklinda avatar
Lainaus:
-Jussi kirjoitti: Näytä viesti
Toivon, että Eeva ja Pertti eivät palaa yhteen.

Silloin, kun vaahto välillänsä yhtyi, olisin heille onnensa suonut. Sen jälkeen tapahtui niin paljon asioita, jotka toista loukkasivat - ei se yhteen palaaminen olisi enää mahdollista sellaisten käänteiden jälkeen IRL. Sinänsä surullista, että sellaisia juonenkäänteitä kirjoitettiin, mutta jos Eeva ja Pertti lopuksi yhdistetään, jää tympeä saippuan maku suuhun pitkäksi aikaa, pthyi!

Nyt olen kyllä vahvasti samaa mieltä , saippuaa olisi. Juonta olisi pitänyt kuljettaa siihen suuntaan jo paljon aikaisemmin niin olisi ehkä ollut uskottavampi.

Sori mäkkäristit.
Ota meihin yhteyttä   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 02.05.2012, 16:32 VS: Millaista päätöstä toivot Kotikaudlle?   #53
kk_clarissa
Lainaus:
jr8888 kirjoitti: Näytä viesti
Minä luulen ja toivon että Pertti on syksyllä aivovammasta hitaasti toipuva potilas, ei sellainen voi alkaa parisuhteeseen. Tai voi, mutta ei ehkä kannata? Eikä ainakaan Eevan kanssa
Riippuu siitä, mitä parisuhteella tarkoitetaan

Saahan siitäkin jonkinlaista juonta, että Eeva miettii, että jos ja jos. Tosin samaa kai suunnitellaan Niinalle. Siis onko parempi katua sitä, mitä on tehnyt vai sitä, mikä jäi tekemättä
Vanha 02.05.2012, 17:00 VS: Millaista päätöstä toivot Kotikaudlle?   #54
jr8888

Käyttäjän jr8888 avatar
Tarkemmin ajatellen juuri Pertin tilanteessa kannattaakin ryhtyä suhteeseen.. mutta edelleenkin, ei Eevan kaa. Vastenmielinen nainen.

.
Vanha 02.05.2012, 20:43 VS: Millaista päätöstä toivot Kotikaudlle?   #55
Odetsu

Käyttäjän Odetsu avatar
Lainaus:
kklinda kirjoitti: Näytä viesti
Sori mäkkäristit.
Eipä tuo ainakaan minun uskoani onnelliseen loppuun heilauta mihinkään suuntaan. Miettikää mitä mietitte, minulle kauneutta on Mäkimaissa.
Vanha 05.05.2012, 10:16 VS: Millaista päätöstä toivot Kotikaudlle?   #56
kk_clarissa
Lainaus:
Odetsu kirjoitti: Näytä viesti
Eipä tuo ainakaan minun uskoani onnelliseen loppuun heilauta mihinkään suuntaan. Miettikää mitä mietitte, minulle kauneutta on Mäkimaissa.
Hm, "onnellisen lopun" jälkeen Charlesille ja Dianalle tuli avioero. Joten olisiko todellinen onnellinen loppu ollut se, että he eivät olisi menneet naimisiin?
Vanha 05.05.2012, 19:44 VS: Millaista päätöstä toivot Kotikaudlle?   #57
Odetsu

Käyttäjän Odetsu avatar
Heidän tapauksessaan ainakin Diana olisi ollut varmasti onnellisempi, toisaalta ainakaan Willistä ei sitten olisi olemassa (Harryllähän ei taida olla Charlesin geenien kanssa juurikaan mitään tekemistä). Mutta mitenkäs kumman tavalla Britannian kuningashuone Kotikatuun liittyy? Vai oletko sinäkin sitä mieltä, että Mäkimaat ovat sydämen kuninkaallisia?!
Vanha 06.05.2012, 11:04 VS: Millaista päätöstä toivot Kotikaudlle?   #58
kk_clarissa
Lainaus:
Odetsu kirjoitti: Näytä viesti
Mutta mitenkäs kumman tavalla Britannian kuningashuone Kotikatuun liittyy?
Liittyy sikäli, että naimisiin meno ei ole mikään onnen tae, vaikka niin Hollywood-filmeissä opetetaan.
Vanha 06.05.2012, 12:51 VS: Millaista päätöstä toivot Kotikaudlle?   #59
kk_carmen
Lainaus:
kk_clarissa kirjoitti: Näytä viesti
Liittyy sikäli, että naimisiin meno ei ole mikään onnen tae, vaikka niin Hollywood-filmeissä opetetaan.
Mutta ei myöskään tae epäonnistumisesta. Hyvin monet avioliitot ovat onnellisia loppuun saakka, ja jos nyt kuninkaallisissa pysytään, niin hyvä esimerkki on Ruotsin prinssi Bertil, jonka avioliitto oli erittäin onnellinen Lilianin kanssa. Bertilhän ei voinut mennä heti naimisiin Lilianin kanssa, koska hän oli kruununperimyksessä ensimmäinen. Kolmekymmentä vuotta he elivät salaisessa suhteessa, ja vasta sitten kun Carl Gustavista tuli kuningas, he saivat luvan mennä naimisiin. Olivat silloin noin 60-vuotiaita. Rakkaus kesti kaikki koettelemukset, ja sen surun, että eivät voineet koskaan hankkia lapsia. Bertil on jo kuollut, mutta Lilian elää yhä. Nyt hän on yli 90-vuotias, ja käsittääkseni hyvin sairas.

Myös vanhat suomalaiset filmit päättyivät siihen, että pari sai vaikeuksien ja väärinkäsitysten jälkeen toisensa. Ja elivät onnellisina elämänsä loppuun saakka. Näin annettiin katsojan ymmärtää. Joten ei tämä opetus ole pelkästään Hollywoodista tullut. Ja monessa filmissä käy nykyäänkin juuri niin, että hääkellot pimputtelevat. Saatikka sitten RL:ssä.
Vanha 06.05.2012, 18:57 VS: Millaista päätöstä toivot Kotikaudlle?   #60
Odetsu

Käyttäjän Odetsu avatar
Lainaus:
kk_clarissa kirjoitti: Näytä viesti
Väität siis, että minun käsitykseni avioliitosta perustuu amerikkalaisiin elokuviin? Nyt menee jo liian pitkälle tämä provokaatio.

Sitä paitsi kukaan ei ole puhunut Mäkimaiden naimisiin menemisestä mitään. Yhteen meneminen ja naimisiin meneminen ovat kaksi eri asiaa.
Vastaa viestiin

Keskustelun työkalut
Näyttövalinnat

Viestien lähetyksen säännöt
Et voi luoda uusia keskusteluja.
Et voi vastata.
Et voi lähettää liitteitä.
Et voi muokata viestejäsi.

BB code on Päällä
Hymiöt ovat Päällä
[IMG] koodi on Päällä