Heippa!
Päätin minäkin tulla tänne kirjoittelemaan hakuaikeistani. Tosiaan, minäkin pääsin haluamalleni valmennuskurssille, mutta en ollut jonottomassa. Itsehän tein niin, että menin vähän aikaisemmin lauantaiaamuna töihin soittelemaan yksikseni itselleni sitä kurssia useammalla uhelimella. Ja kuinka ollakaan, pääsin läpi 9:03 ja sain vapaasti valita, minkä kurssin otan.

Ensin ajattelin antaa isoimman ryntäyksen laantua ja soittaa vasta kymmenen aikaan, koska itse halusin tuon TV1 -kurssin, jotka eivät tietääkseni ihan niitä halutuimpia ole. Mutta kun näin jonon jatkuvan Vanhan ja Stockan välimaastoon asti jo klo 8:20, rupesi kyllä kädet hikoamaan mullakin. :-)
Haen siis myös itse nyt ensimmäistä kertaa. Pari kaveria mulla tiedekunnassa jo opiskeleekin. Oon saanut kaikilta hyvää palautetta nimenomaan TV- ja Tehokurssien opettajista. Opiskelen tällä hetkellä toisessa tiedekunnnassa, mutta jätän nykyiset opintoni vuodenvaihteen jälkeen kesken (toivottavasti pysyvästi). :-) Maksan itse oman kurssini sekä kirjat. Pelkästään hyvään yritykseen en siis aio tyytyä, koska mulla on kaikki mahdollisuudet tehdä vielä yhdestä unelmasta totta, kun töistäkin saan vapaata. Miksi en siis käyttäisi tilannetta hyväkseni lukemalla itseäni kerralla sisään, kun rahaa ja aikaa palaa pelkästään yrittämiseenkin ihan tuntuvasti?
Toivottavasti nähdään ensi syksynä tiedekunnassa!