yle.fi keskustelut
Etsi keskusteluista

vbphrase[tag_search]
Tarkennettu haku     Ohjeet     Säännöt
  yle.fi keskustelut > Abitreenit > Psykologia
Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Äänestys: Miten koe meni?
Äänestyksen valinnat
Miten koe meni?

Vastaa viestiin
Kaikki viestit tässä ketjussa: Psykologia kevät 2012 Keskustelun työkalut
Vanha 28.03.2012, 14:40 VS: Psykologia kevät 2012   #71
pipiti
Itse yllätyin - peräti 33 pistettä ja sillä lukemisella. Sain pisteet 5,6,4,5,6,7 ja vastasin tehtäviin 1,4,6,7,9,10. Kivasti ällän rajoilla siis pyöritään, toivottavasti se sieltä tulis... Vaikka sinänsä psykologialla ei oo mulle juurikaan merkitystä, koska yleensä kouluissa pisteytetään vaan yks reaali, ja mä kirjoitin jo syksyllä ällän (historiasta). Siksipä se lukeminen jäiki Mutta toivotaan parasta.

Onnea muille huikeista pistesaaliista (38!!!! )!!
Ota meihin yhteyttä   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 28.03.2012, 15:31 VS: Psykologia kevät 2012   #72
Grynost
Itse sain petäti 16 pistettä. En lukenut yhtään ja en käynyt kuin 3 kurssia numeroilla 7,6,6.
Vanha 28.03.2012, 22:00 VS: Psykologia kevät 2012   #73
avrenim
Ohhoh, ihan hauskastihan se näköjään meni... Ainakin alustavia katsellessa. Oon aika varma et pisteet romahtaa jonkun 10 pistettä, mut opettaja sanoi että vahvalla eellä mennään joka tapauksessa. Toivottavasti. Alustavasti pisteitä kertyi 37.
Tein tehtävät 1,3,4,5,9,10. Alustavat pisteet tehtävistä ovat 5,6,6,6,9,5 (<-... ). Oon sinänsä ihan tyytyväinen, mut niin kovasti toivon että se ällä pamahtaisi :/
Vanha 28.03.2012, 22:03 VS: Psykologia kevät 2012   #74
-backhand-
Arvosteleeko tiedän opettajat tarkotuksella yläkanttiin noita kokeita, jos 37 pistettäkin on "vain" vahva E? Meillä taas tuntuu olevan, että laittavat turhankin varovasti pisteitä
Vanha 29.03.2012, 10:52 VS: Psykologia kevät 2012   #75
avrenim
Lainaus:
-backhand- kirjoitti: Näytä viesti
Arvosteleeko tiedän opettajat tarkotuksella yläkanttiin noita kokeita, jos 37 pistettäkin on "vain" vahva E? Meillä taas tuntuu olevan, että laittavat turhankin varovasti pisteitä
Haha en tiedä No ei, se vaan varoitti ettei pety hirveen pahasti jos pisterajat nousee ja sit keikutaankin E:n ja L:n rajalla. Oon laskenu et joistain noista kuuden vastauksista saattaa tippua ehkä piste ja sit ysin jokerista tippuu varmaan kans ainakin piste. Kyllä opettaja sano että hyvin se meni, ja yleensä sillä ei oo tippunut pisteet oikeestaan yhtään YTL:ssä. Mut en haluu hehkuttaa "varmaa ällääni" ennen kun oon todella saanu sen :--D Jos saan...

Mainitsi toi pyskan ope senkin et joo kyllä se yrittää yläkanttiin niitä laittaa jos vaan voi, mutta tosiaan, ei YTL oo tiputtanut sen antamia pisteitä ennekään juurikaan. Voi, kun voisikin luottaa siihen nytkin! Oon satavarma et L:n raja on joku 36 D:
No, syksyllä sit uudestaan :-----D oon tosiaan siis kakkosella.
Vanha 02.04.2012, 11:19 VS: Psykologia kevät 2012   #76
zteiz
Nii siis oliko tuo psykan yo niinku tavallista helpompi / vaikeempi vai mikä?
Vanha 13.04.2012, 10:34 VS: Psykologia kevät 2012   #77
rnn
yhyy alustavat 21, just siinä M ja C rajalla, toivottavasti nousis YTL, koska se ope on ihan urpo joka tarkisti -.- tai sit pisterajat ei ainakaa saa nousta!
Vanha 13.04.2012, 10:53 VS: Psykologia kevät 2012   #78
girlcalledH
Meidän opettajat arvostelee ne mahdollisimman samalla tavalla ko ytl, pisteet ei kuulemma oo hirveesti ikinä muuttunu. Itellä lähti pistettä vaille E:nä, voisivat nostaa mun pistemäärää siellä ytl:ssä...
Vanha 03.10.2012, 16:59 VS: Psykologia kevät 2012   #79
moodrose
Huhhuhhuh, viimein nämäkin pisteet sitten tulivat julki! Kokeessa tein tehtävät 4,5,6,7,9 ja 10, ja pisteitä tuli näistä alustavasti 6+6+4+4+6+7 eli 33. Ällän rajahan on tyypillisesti ollut about 31-33 luokkaa, joten toivottavasti pisteet pysyvät aika lailla tuollaisina Tyytyväinen olen tulokseen, koe oli mukava ja tähän kokeeseen on tullut luettua viimeiset pari kuukautta Tuli myös parannettua prelin 31 pisteestä jonkin verran. Saa nähdä mitä käy!
Ota meihin yhteyttä  
moodrose on viimeksi muokannut viestiä 03.10.2012 17:02.
Vastaa lainauksen kanssa
Vastaa viestiin

Keskustelun työkalut
Näyttövalinnat

Viestien lähetyksen säännöt
Et voi luoda uusia keskusteluja.
Et voi vastata.
Et voi lähettää liitteitä.
Et voi muokata viestejäsi.

BB code on Päällä
Hymiöt ovat Päällä
[IMG] koodi on Päällä