Olihan se mukava jakso, kun niin paljon kotikatulaisia oli yhtä aikaa paikalla. Onni oli jo hävinnyt kuvioista, ilmeisesti nyt lopullisesti. Näin sarjassa tuollainen häätouhu ihme ohjelmineen menee, mutta RL:ssä tuollainen hörhöily (morsiamen ryöstö, sukkanauhat sun muut) olisi minun mielestäni karmeaa.

Ei ainakaan minua omissa häissäni ryöstettäisi, siitä kyllä pitäisin huolen. Hommaisin henkivartijat kaiken varalta.

Jos siis pää olisi niin sekaisin, että yleensä häät järjestäisin.
Näinköhän sitten Mauri ja Monika katosivat Hertsikkaan. Ja Juuso aikoo kosia Sädettä. Se romanssi eteni vauhdilla. Ilmeisesti Juusokin katoaa maisemista omiin juristipiireihinsä. Aino sai kukkakimpun ja Pertti sukkanauhan, eikös se näin mennyt. Onko he sitten seuraavat? Vitsi, vitsi, ei se niin mene kuitenkaan, vaikka Aino vähän Jannea kiusoitteli.
Niin sitten Kosti sai turpiinsa, ja olisi kuollut, jos Laura ei tullut väliin. Niin se Risto väitti. Enpä usko, että tästä tulee mitään Ristolle. Kostilla ei ole varaa ruveta rangaistusta vaatimaan. Melkein luulen, miten koko juttu päättyy.