|
"Laitan vaan kiellon niille operaattoriviesteille", Niinalla oli vastaus valmiina. "No on syytäkin. Pitäis tosiaan ampua kaikki tuollaiset firmat, jotka lähettää viestejä keskellä yötä", Teemu puhisi ja nousi pöydästä. Hän oli lähdössä töihin. Niina oli luvannut viedä Viljan päiväkotiin.
"Mut mä tästä meen", Teemu oli jo eteisessä, kun Niinan viestiin vastattiin. Niina luki viestin hätäisesti ja ehätti Teemun kannoille: "Tuota, voisitko sä sittenkin viedä Viljan? Kun nyt ne vastas sieltä, että mun pitää jättää se kielto kirjallisena... Siis sitä vaan, että mä tekisin sen mieluiten heti, ettei ne toista kertaa herätä." Teemusta selitys kuulosti vähän oudolta mutta juuri nyt ei ollut aikaa pohtia enempää. "No jos Vilja on valmis, niin mennään sitten", Teemu nappasi Viljan päiväkotirepun eteisestä matkaansa. "Kiitos, kulta", Niina hymyili miehelleen. Kun ovi kolahti Teemun ja Viljan jäljessä, Niina vastasi "operaattoriviestiinsä": "Mäkin haluan juoda aamukahvia sun kanssa. Nähdään siellä."
|