yle.fi keskustelut
Etsi keskusteluista

vbphrase[tag_search]
Tarkennettu haku     Ohjeet     Säännöt
  yle.fi keskustelut > Kotikatu > Kotikadun kahvitunti
Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Vastaa viestiin
Kaikki viestit tässä ketjussa: Jatkotarina | Lupaus Keskustelun työkalut
Vanha 19.01.2012, 21:32 Jatkotarina | Lupaus   #1
Phoebee

Käyttäjän Phoebee avatar
Aah, toivottavasti joku jatkaisi edes tätä. Anyway, kuten tarinan nimestä huomaa, on kyse lupauksesta, ja tarinaan voitte tunkea niin monta perhettä kuin tahdotte. Itse en osaa aloittaa, joten joku muu saa sen tehdä, mutta voin jotain tähän alkuun tunkea..

--------------------------------------------

Niina istui sohvalla ja kirjoitti tekstiviestiä puhelimella. Teemu joi kahvia vieressä ja katseli sivusilmällä vaimonsa touhuja. ''Minne olet laittamassa oikein viestiä?'' hän kysyi. Niina vastasi..

-------------------------------------------

Persoonallisesta tyylistäni ei saa selvää, ja ei tuo aloitus ollut pitkä eikä jännä. Joten please, jatkakaa joku jännemmällä tyylillä tai edes jatkakaa.
Vanha 01.04.2012, 20:26 VS: Jatkotarina | Lupaus   #2
Odetsu

Käyttäjän Odetsu avatar
"Laitan vaan kiellon niille operaattoriviesteille", Niinalla oli vastaus valmiina. "No on syytäkin. Pitäis tosiaan ampua kaikki tuollaiset firmat, jotka lähettää viestejä keskellä yötä", Teemu puhisi ja nousi pöydästä. Hän oli lähdössä töihin. Niina oli luvannut viedä Viljan päiväkotiin.

"Mut mä tästä meen", Teemu oli jo eteisessä, kun Niinan viestiin vastattiin. Niina luki viestin hätäisesti ja ehätti Teemun kannoille: "Tuota, voisitko sä sittenkin viedä Viljan? Kun nyt ne vastas sieltä, että mun pitää jättää se kielto kirjallisena... Siis sitä vaan, että mä tekisin sen mieluiten heti, ettei ne toista kertaa herätä." Teemusta selitys kuulosti vähän oudolta mutta juuri nyt ei ollut aikaa pohtia enempää. "No jos Vilja on valmis, niin mennään sitten", Teemu nappasi Viljan päiväkotirepun eteisestä matkaansa. "Kiitos, kulta", Niina hymyili miehelleen. Kun ovi kolahti Teemun ja Viljan jäljessä, Niina vastasi "operaattoriviestiinsä": "Mäkin haluan juoda aamukahvia sun kanssa. Nähdään siellä."
Ota meihin yhteyttä   Vastaa lainauksen kanssa
Vastaa viestiin

Keskustelun työkalut
Näyttövalinnat

Viestien lähetyksen säännöt
Et voi luoda uusia keskusteluja.
Et voi vastata.
Et voi lähettää liitteitä.
Et voi muokata viestejäsi.

BB code on Päällä
Hymiöt ovat Päällä
[IMG] koodi on Päällä