Lainaus:
kklinda kirjoitti:
Sama täällä, kyllästyttää todella  .
En ole ennen huomannut tuota pianoa siellä, lieneekö ollutkaan!
|
En ole niin tarkkaan kiinnittänyt huomiota, mutta Juuso ja Rebekka ainakin aikoinaan tuossa kämpässä musisoivat ja pianoakin pimputtelviat.
Hannan outo murehtiminen, märehtiminen ja itsesäälissä rypeminen on tosi rasittavaa katseltavaa. Tiedän vastaavia tapauksia tosielämästäkin, enkä jaksaisi heitäkään kuunnella. En minäkään mikään optimisti tahi ilopilleri ole, mutta silti.
Vähän tekemällä tehty tosiaan tämä Aleksi-juoni. Ei Niina nyt sentään ihan omaan napaansa taidakaan pelkästään tuijottaa, koska selvästi meni nyt perhe etusijalle. Kovasti vältteli Teemukin vaimonsa halausta, ennen kuin lopulta antautui.
Sitä en kritisoi, että Niina Ainolle on höpötellyt hänen ja Teemun intiimiasioista. Kyllähän nyt ystävälle pitäisi saada puhua, tosin ne asiat pitäisi vaan sitten myös jäädä sen yhden ystävän tietoon, eikä levitä muillekin.
Eeva ei kyllä pistänyt pahakseen, kun Inkeri kävi hakemassa kakarat kotiinsa. Kovasti on säihkysilmä-Inkerillä vielä töitä edessään, jos meinaa lopun neljänneksenkin perheestä raahata kelohirsimökkiinsä.

Tosin mitä pikemmin Aartsipoppa ex-vaimonsa luokse hiipii, sen parempi minulle.
Vähän tekemällä tehty ja tekotaiteellinen jakso (jaksonimeään myöten, mutta siitä en jaksa urputtaa, kun ei liene olennaista

), mutta ihan viihdyttävä. Kuten olen sanonut, Luotoloita minä jaksan katsella vaikka vaan istumassa kirkonpenkissä.