yle.fi keskustelut
Etsi keskusteluista

vbphrase[tag_search]
Tarkennettu haku     Ohjeet     Säännöt
  yle.fi keskustelut > Abitreenit > Muut vieraat kielet
Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Vastaa viestiin
Kaikki viestit tässä ketjussa: Miten meni lyhyen venäjän kuuntelu? (kevät 2012) Keskustelun työkalut
Vanha 15.02.2012, 14:05 Miten meni lyhyen venäjän kuuntelu? (kevät 2012)   #1
abiturient12

Käyttäjän abiturient12 avatar
Mun mielestä oli aika vaikea, osaan monivalinnoista olisi mun mielestä sopinut kaksikin vaihtoehtoja ja ne avot oli ihan hirveet! Miten muilla meni?
Ota meihin yhteyttä   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 15.02.2012, 14:45 VS: Miten meni lyhyen venäjän kuuntelu? (kevät 2012)   #2
superpietu
Toivottavasti 90/90, luulen kuitenkin 80->/90. Monivalinnoissa 1epäselvä, muuten aika selviä. Pistän tänne (mahdollista) oikeaa riviä kun koe ilmestyy, rivejähän en nyt muista.

Avot jokseenkin näin:

1. Tarkoituksena ottaa selvää eri maiden ihmisistä sekä kulttuurista. mm. Arkkitehtuurista ja elintavoista
2. Ulkomailla ihmiset hymyilevät ja katsovat silmiin tervehtiessä, mikä ei kuulu niin suuresti venäläiseen kulttuuriin.
3. Venäjällä tervehdys tulee suoraan sydämmestä, ilman sen suurempia hymyjä ja katseita.
4. Ihmiset vieraanvaraisia ja ystävällisiä. Mm rautatientori ja tuomiokirkko miellyttivät.
5. (Tämä meni hieman ohi) Elokuvasta Angelica tyttö kauniissa mekossaan suihkulähteessä Versailen palatsin edessä. Oli erityisen hieno löytää se.

Toivotaan, etten nyt ihan palturia kirjoitellut. Olin kouluni ainoa joka kirjoittaa nyt keväällä lyhyen venäjän, edes opettajista kukaan ei osaa . Miten teillä muilla? Oliko paljon kirjoittajia?
Vanha 15.02.2012, 16:23 VS: Miten meni lyhyen venäjän kuuntelu? (kevät 2012)   #3
yle_mode
Toimitus
Lyhyen venäjän kuuntelukoe on nyt julkaistu.
Vanha 15.02.2012, 16:31 VS: Miten meni lyhyen venäjän kuuntelu? (kevät 2012)   #4
anneabi
Mun rivi:

bcbab ccacb babca babba baabaa

Avoimet oli tosi vaikeat!
Vanha 15.02.2012, 16:43 VS: Miten meni lyhyen venäjän kuuntelu? (kevät 2012)   #5
superpietu
Lainaus:
superpietu kirjoitti: Näytä viesti
Toivottavasti 90/90, luulen kuitenkin 80->/90. Monivalinnoissa 1epäselvä, muuten aika selviä. Pistän tänne (mahdollista) oikeaa riviä kun koe ilmestyy, rivejähän en nyt muista.

Avot jokseenkin näin:

1. Tarkoituksena ottaa selvää eri maiden ihmisistä sekä kulttuurista. mm. Arkkitehtuurista ja elintavoista
2. Ulkomailla ihmiset hymyilevät ja katsovat silmiin tervehtiessä, mikä ei kuulu niin suuresti venäläiseen kulttuuriin.
3. Venäjällä tervehdys tulee suoraan sydämmestä, ilman sen suurempia hymyjä ja katseita.
4. Ihmiset vieraanvaraisia ja ystävällisiä. Mm rautatientori ja tuomiokirkko miellyttivät.
5. (Tämä meni hieman ohi) Elokuvasta Angelica tyttö kauniissa mekossaan suihkulähteessä Versailen palatsin edessä. Oli erityisen hieno löytää se.

Toivotaan, etten nyt ihan palturia kirjoitellut. Olin kouluni ainoa joka kirjoittaa nyt keväällä lyhyen venäjän, edes opettajista kukaan ei osaa . Miten teillä muilla? Oliko paljon kirjoittajia?
Oma rivi siis: BCBAA CCACB BABCA BAB(B/C - en muista)A BAAB(B/A itse vastasin B) A.
eli kohta 25 jäi hieman epäselväksi kun raapustelin jotain suttupaperille... Uskon kuitenkin menneen lähes täydellisesti ellei niin.
Ota meihin yhteyttä  
superpietu on viimeksi muokannut viestiä 15.02.2012 16:54.
Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 15.02.2012, 16:56 VS: Miten meni lyhyen venäjän kuuntelu? (kevät 2012)   #6
ahkerabi93
Mulla tuli rivi BCBAA CCACB BABCA BABBA BAABBA. Avoimista ei jäänyt hyvä fiilis. Taisin kirjotella liian ympäripyöreesti ne Mutta kokonaisuutena jäi kuitenkin parempi fiilis kuin mitä oisin oottanu. Kun normaalisti kuunteluissa menny melkee kolmasosa väärin...
Vanha 16.02.2012, 09:52 VS: Miten meni lyhyen venäjän kuuntelu? (kevät 2012)   #7
superpietu
blin, toivotaan sit et avot meni nappiin jotta yli 80p tulis
Vanha 16.02.2012, 09:56 VS: Miten meni lyhyen venäjän kuuntelu? (kevät 2012)   #8
abiturient12

ilman avoja 56pst ja avoista tuli varmaan oikeesti nollat tai 1p joten varmaan 56-59p koko kuuntelusta 8) ja oon ihan tyytyväinen, C:tä tavoittelen.
Vanha 16.02.2012, 10:40 VS: Miten meni lyhyen venäjän kuuntelu? (kevät 2012)   #9
Snii
Hip hei!

Monivalinnoissa oli YKS väärin! Ja sekin oli sellainen, et olin ensin merkinnyt oikein ja sitten vaihtanut sen vääräksi. Ajattelin, ettei se voi olla niin helppo, pakko olla joku kompa...

Avoista ei tietenkään yhtään tiedä, olivat ehdottomasti kokeen vaikein osio. :/ Paljonkos pisteitä kuunteluista pitäisi vähintään tulla, että L olisi vielä mahdollinen?
Vanha 17.02.2012, 10:44 VS: Miten meni lyhyen venäjän kuuntelu? (kevät 2012)   #10
abiturient12

Kysyin tänään opettajalta, niin alustavasti sain 60p! Ja ihan tyytyväinen olen!
Vastaa viestiin

Keskustelun työkalut
Näyttövalinnat

Viestien lähetyksen säännöt
Et voi luoda uusia keskusteluja.
Et voi vastata.
Et voi lähettää liitteitä.
Et voi muokata viestejäsi.

BB code on Päällä
Hymiöt ovat Päällä
[IMG] koodi on Päällä