Lainaus:
roopenpoika kirjoitti:
Kerrohan nyt vielä mikä ja missä on sellainen valtio ja mahti joka on kaikki menneisyyden vääryydet omalta osaltaan korjanut?
Lisäksi olisiko Venäjä sitten mieleisesi,jos se suostuisi olemaan vain jonkinlainen raaka-aine varasto lännen teollisuudelle,sekä nöyrästi noudattaisi näiden toivomuksia?
Mitä tulee tuohon demokratia vaatimukseesi omia kansalaisiaan kohtaan,niin mitähän ne 60% äänestäjistä jotka nyt näyttävät valitsevan Putinin Presidentiksi sitten ovat.
Mutta ole huoleti siellä varmaan alkaa vimmattu huuto "väärin valittu"ja ehkä nähdään samankaltaista telttaleirisirkusta jollaista Ukrainan "oranssi" vallankumouksenkin yhteydessä ja jota innokkaasti lännen puolelta markkinoitiin sekä julkisuudessa rummutettiin.
Mutta läskisi näyttää menneen sekin hurmosliike aika nopeaan.
Olisiko syytä hieman jarruttaa tuota Venäjä kammoasi
ja hyväksyä realiteetit?
|
Nyt roopenpoika puhun venäjästä sekä sen tekemien vääryyksien korjaamisista. Emme välitä siitä josko joku muu valtio olisi tekemiään vääryyksiä korjannut, epäilen. Saat pluspinnoja siitä että et varmaankaan kuulu tuohon J. Beckman'in johtamaan viidenteen kolonnaan! He ryhtyvät aina vastaavassa kohdassa luettelemaan mitä "kauheuksia" amerikkalaiset ovat tehneet, yrittäen siten kääntää keskustelua muualle!
Ei minua kiinnosta sekään että mitä venäjä raaka-aineilleen tekee, se on taas mafiapomo Putinin asia. Minua kiinnostaa vain venäjän Suomelle tekemät vääryydet sekä niiden korjaaminen.
Todella 60% "näytti" valitsevan "oikein". Väittäisin että siinä on kgp-lisää ja paljon. Eilen oli lehdistössä tietoja esim. karuselliäänestäjistä joita kierrätettiin bussilasteittain äänestyspaikasta toiseen. Toinen eli teatterin päänäytös on sitten äänten laskennassa ellei äänestyspaikalla onnistuta.
Kyllä. Ukrainan oranssi juoniteltiin Kremlin toimesta läskiksi. Muutenkin Krimin niemimaan ympärillä on venäjän passit olleet alennusmyynnissä johtuen venäjän laivastotukikohdasta.
Venäjäkammoa minulla ei ole. Ainoastaa inhoa mutta vain Putinia ja hänen rikollista hallintoaan kohtaan, ei tavallisia venäjän kansalaisia kohtaan! Ystäväpiiriini kuului eräs venäläispariskunta jotka nyt jo valitettavasti edesmenneitä. Heidän haastatteluistaan tulin tuntemaan paljon tavallisen venäläisen elämästä siellä ennen vallankumousta ja sen jälkeen.
Heidän tarinansa sinällään suuri seikkailu josta voisin kirjoittaa paksun elämäkerran kun joutuivat sotavankeina Suomeen. Se että heitä ei ollut pakko palauttaa sodan jälkeen venäjälle, vaikka kommari Valpo sekä valvontakomission kätyrit yritti, on ansio muutamalle hyvälle Suomen kansalaiselle jota pariskunta muisteli kiitollisuudella.
Tiedoksi roopenpoika, minulla on paljon sympatioita venäjän kansaa kohtaan mutta Putini realiteetteja en hyväksy!