Lainaus:
kk_carmen kirjoitti:
Mutta miksi Pertti heitti sen filmin roskiin. Sehän oli Suskilta Pertille, ei Kostille. Miksi Pertti siitä hikeentyi. Vai hikeentyikö Kostin puolesta. Ja eihän siinä filmissä ole mitään raiskaukseen viittaavaakaan. Vain vanhemman miehen suhde nuoreen naiseen, joka oli suhteessa ihan omasta vapaasta tahdostaan. En ihan tarkasti muista, miten juoni meni, mutta eikös se ollut ihan kiva tarina. Vai muistanko väärin.
|
Pertti ja Susanna katselivat aikoinaan kyseistä elokuvaa yhdessä (oliko vielä Tiia Ilmanen Suskina vai joko oli Iris - jr, muistatko sinä?) ja elokuvan musiikista Roxy Musicin More Than This soi merkitsevänä parissakin tärkeässä kohtauksessa. Yritin hakea tuota tietoa vanhalta palstalta, mutta sieltä tuli vain tällainen ilmoitus (tulee muuten kaikista ketjuista, haloann, huom.):
T�rm�simme ongelmaan. Ilmoitettu syy oli
Database error only visible to forum administrators
Takaisin edelliselle sivulle t�st�.
Äklösti muuten Kosti taas imarteli Eevaa, yäk.

Ja Pertti hupsusti halusi itselleen puhallettavan kynttilän kaakkuunsa - vaan sai sitten toivoa siihen päälle ja Eevaan luoda kaihoisia katseita... hmm, joo.
Tyttöjen pikkuhumalainen kiherrys oli ihan hauskaa seurattavaa, siitä plussaa.
Subaraknoidaali aneurysma oli se, mistä Pilkama kärsii. Kuuklasin tuon sub-sanan ja lukinkalvonalaistahan se tarkoittaa (hii, nyt on Areenakin saanut tekstityksen, mistä suuri kiitos Ylelle!). Jotenkin en ole ollenkaan yllättynyt tällaisesta käänteestä, Pilkaman käytös ja jutut tuntuvat nyt paljon loogisemmilta. Selittää tosi paljon, tämä.
Minua muuten kosketti syvästi tämä rakkauden puhkeaminen niin Niinassa kuin Pilkamassakin. Se melkein-lähtö ja takaisintulo suudelmineen kaikkineen oli niin herkästi kuvattu. En lainkaan välitä, että Niina on naimisissa tai että Pilkamalla ei ole enää paljon aikaa jäljellä - kaikki, millä on jotain merkitystä, oli ladattuna siihen yhteen suudelmaan.Yksi Kotikadun parhaimmista kohtauksista ikinä!
Oli muuten hieno auto Pilkamalla - itse olisin valinnut vaaleamman version Porsche Panamerasta vaalealla sisustalla (kuolaan suorastaan

), mutta käy se tuokin.

Ja rekkari oli ihan sopiva: IPF-1 - tuskin sentään kaduilla tuo liikkuu ihan oikeasti? Vaan taidan minä sittenkin tykätä enemmän pikkuautoista, se valkoinenkin siellä loppukohtauksen taustalla näytti niin söötiltä.