yle.fi keskustelut
Etsi keskusteluista

vbphrase[tag_search]
Tarkennettu haku     Ohjeet     Säännöt
  yle.fi keskustelut > Abitreenit > Ruotsi
Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Äänestys: Miten koe meni?
Äänestyksen valinnat
Miten koe meni?

Vastaa viestiin
Kaikki viestit tässä ketjussa: Ruotsi, keskipitkä oppimäärä, kevät 2012 Keskustelun työkalut
Vanha 19.03.2012, 13:03 Ruotsi, keskipitkä oppimäärä, kevät 2012   #1
yle_mode
Toimitus
Kirjallisten kokeiden tehtävävihkot julkaistiin yo-kokeiden sivuilla koepäivänä. Monivalintojen oikea rivi julkaistaan koepäivää seuraavana aamuna.

YTL:n vastauslähetyksessä käytiin läpi abien kysymyksiä. Katso Yle Areenasta
Ota meihin yhteyttä  
yle_mode on viimeksi muokannut viestiä 19.03.2012 20:55.
Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 19.03.2012, 13:08 VS: Ruotsi, keskipitkä oppimäärä, kevät 2012   #2
miggizwa
Päällimäisenä kokeesta jäi mieleen luetunymmärtämisen ensimmäinen osio, joka tuntui helpolta, mutta kolme muuta osiota olivatkin sitten minulle vaikeita (tavoite päästä läpi). Ehkä lukiohistoriani helpoimmat avokysymykset mihin olen ikinä vastannut sekä vuoropuhelu tuntui mukavalta. Kivat ja ennalta-arvattavat aiheet kirjoitelmiin.

Läpi (ehkä).
Ota meihin yhteyttä   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 19.03.2012, 13:27 VS: Ruotsi, keskipitkä oppimäärä, kevät 2012   #3
Jooonas
Ei ollut kyllä mun mieleen noi aineen otsikot Ei mulla oo mitään mielipidettä siitä, hommataanko lapsia ennen vai jälkeen avioliiton. Toi kiusaamis juttukaan ei ollut meikäläisen heiniä myöskään Missä oli kaikki aineen otsikot armeijasta, äänestämisestä, kestävästä kehityksestä?? Se viestinnällinen kirjotelma oli kuitenki ihan kiva Harmittaa vaan ton pitemmän aineen kohdalla kun muuten tuntu koe menevän kohtalaisen hyvin

Mua jäi muuten ihmetyttämään sen ensimmäisen luetunymmärtämisen eka kysymys kun kysyttiin, että miksi tämä tyyppi ei ollut järin kiinnostunut lähtemään siihen hommaan mukaan, niin mikä se vastaus oli? Mää vastasin siihen a:n ku eikö siinä puhuttu että kädet täynnä sen gårdenin kanssa
Vanha 19.03.2012, 13:32 VS: Ruotsi, keskipitkä oppimäärä, kevät 2012   #4
tournesol
Ihan jees fiilis jäi Tosin muutamia kysymyksiä mietin aika kauan ja parista vaihdoin vielä vastaukset että saas nähä miten ne meni

Mutta joo, vastasin kanssa sen et sillä ei ollut aikaa osallistua vai mikä lie se vaihtoehto olikaan
Vanha 19.03.2012, 13:33 VS: Ruotsi, keskipitkä oppimäärä, kevät 2012   #5
Tiitu-
Lainaus:
Jooonas kirjoitti: Näytä viesti
Ei ollut kyllä mun mieleen noi aineen otsikot Ei mulla oo mitään mielipidettä siitä, hommataanko lapsia ennen vai jälkeen avioliiton. Toi kiusaamis juttukaan ei ollut meikäläisen heiniä myöskään Missä oli kaikki aineen otsikot armeijasta, äänestämisestä, kestävästä kehityksestä?? Se viestinnällinen kirjotelma oli kuitenki ihan kiva Harmittaa vaan ton pitemmän aineen kohdalla kun muuten tuntu koe menevän kohtalaisen hyvin

Mua jäi muuten ihmetyttämään sen ensimmäisen luetunymmärtämisen eka kysymys kun kysyttiin, että miksi tämä tyyppi ei ollut järin kiinnostunut lähtemään siihen hommaan mukaan, niin mikä se vastaus oli? Mää vastasin siihen a:n ku eikö siinä puhuttu että kädet täynnä sen gårdenin kanssa
Mun mielestä koko koe oli iha hirvee, paitsi se lyhyt aine ! ja joo, vastasin kans A ekaan tehtävään
Vanha 19.03.2012, 13:34 VS: Ruotsi, keskipitkä oppimäärä, kevät 2012   #6
Tiitu-
oisko kellää heittää omia rivei ?
Vanha 19.03.2012, 13:37 VS: Ruotsi, keskipitkä oppimäärä, kevät 2012   #7
tournesol
Joo en kyllä kirveelläkään muista omaa riviä ilman sitä vihkoa Mutta tuliko kellään muulla sellasta jännää trendiä et yhessä kohtaa oli semmonen ababa-tyyline ja vissiin jossai kohtaa bcbcb-tyylistä?
Vanha 19.03.2012, 13:38 VS: Ruotsi, keskipitkä oppimäärä, kevät 2012   #8
virg88
Kivaa kokeessa oli se, kun siellä oli kuin olikin dialogitehtävä, joka tuntui mukavalta Ja se, että monivalintavastaukset rajoittuivat A-C välille.

Luetunymmärtäminen melkoista lottoamista, ehkä se eka osio (juntille morsian tjsp) oli ihan kiva mutta loput sitten armotonta arpomista. Tulipahan 1C-tekstiosioon ihan mukava CCCC-rivikin...

Avot meni niin ja näin, samaan kategoriaan vois laskea kirjoitelmat, mitkä oli kyllä melkosen rajattuja. En kyllä elämäni parhaita kirjoitelmia kirjottanu, mutta siinähän ne tuli tehtyä; 80 sanaa ekasta kun otti huomioon osoitetiedot jne (rokotetaanko?) ja toisesta niukasti yli 100.
Vanha 19.03.2012, 13:39 VS: Ruotsi, keskipitkä oppimäärä, kevät 2012   #9
Tiitu-
Lainaus:
tournesol kirjoitti: Näytä viesti
Joo en kyllä kirveelläkään muista omaa riviä ilman sitä vihkoa Mutta tuliko kellään muulla sellasta jännää trendiä et yhessä kohtaa oli semmonen ababa-tyyline ja vissiin jossai kohtaa bcbcb-tyylistä?

no mulla ainaki oli jossai keskivaiheessa-loppu puolella jes en oo ainoo!
Vanha 19.03.2012, 13:46 VS: Ruotsi, keskipitkä oppimäärä, kevät 2012   #10
rrnkeli
melkoseks lottoomisekshan se tais mennä, mutta kirjasin rivin kumiin ylös, ei kannata ottaa tätä tosissaan

ACABABAAAA
ACBBCCAABA
BCACABABAC
BBCBCCBABB
BAACBBCCCC
Vastaa viestiin

Keskustelun työkalut
Näyttövalinnat

Viestien lähetyksen säännöt
Et voi luoda uusia keskusteluja.
Et voi vastata.