yle.fi keskustelut
Etsi keskusteluista

vbphrase[tag_search]
Tarkennettu haku     Ohjeet     Säännöt
  yle.fi keskustelut > Abitreenit > Yleistä kirjoituksista
Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Vastaa viestiin
Kaikki viestit tässä ketjussa: Lapsi sairastaa Keskustelun työkalut
Vanha 21.03.2012, 12:04 Lapsi sairastaa   #1
abimami
Kirjoitan nyt keväällä ylioppilaaksi ja lapseni on sairastellut koko kevät talven ja lukuloman ajan. Joten olen joutunut hoitamaan lasta kotona ja lukeminen on jäänyt toiseksi. Lisäksi lapsella puhkesi keuhkokuume ja jouduimme sairaalaan päivä ennen ruotsin kirjoituksia. Olen lähettänyt teille todistuksen sairaalassa olosta ja nyt viimeisimpien kirjoitusten yhteydessä kaikki lääkäri käynnit joista ilmenee sairastelun määrä. Onko mitään mahdollisuutta että tämä vaikuttaisi arvosanoihin?
Ota meihin yhteyttä   Vastaa lainauksen kanssa
Vanha 21.03.2012, 13:06 VS: Lapsi sairastaa   #2
Neuvoja
Lainaus:
abimami kirjoitti: Näytä viesti
Kirjoitan nyt keväällä ylioppilaaksi ja lapseni on sairastellut koko kevät talven ja lukuloman ajan. Joten olen joutunut hoitamaan lasta kotona ja lukeminen on jäänyt toiseksi. Lisäksi lapsella puhkesi keuhkokuume ja jouduimme sairaalaan päivä ennen ruotsin kirjoituksia. Olen lähettänyt teille todistuksen sairaalassa olosta ja nyt viimeisimpien kirjoitusten yhteydessä kaikki lääkäri käynnit joista ilmenee sairastelun määrä. Onko mitään mahdollisuutta että tämä vaikuttaisi arvosanoihin?
Voitko tarkentaa asiaa? Siis oletko lähettänyt todistuksen suoraan lautakunnalle? (Kun mainitsit, että ole lähettänyt 'teille', niin siitä näin päättelin,. Tämä keskustelupalstahan ei ole millään lailla lautakunnan ylläpitämä, joten täällä ei voi suoraan viestiä lautakunnan kanssa.) Todistus pitää toimittaa koululle, jossa se merkitään kokelaan tietoihin ja toimitetaan sitten koulusta lautakunnalle kaikkien tarvittavien paperien kanssa. Eli jos et ole tätä tehnyt, niin tee nyt. Aikaa on vielä ensi viikko.

Luonnollisesti tuollainen voi vaikuttaa arvosanoihin, mutta siitä tehdään sitten lautakunnassa erillinen päätös, eli koulussa alustava arvostelu tehdään ilman mitään helpotuksia. Kun kokeet on korjattu ja arvostelu tehty, niin lautakunnassa on erillinen jaos joka käsittelee mm. tällaiset lääkärintodistukset ja arvioi sitten niiden merkityksen suoritukseen.

Keskustelun työkalut
Näyttövalinnat

Viestien lähetyksen säännöt
Et voi luoda uusia keskusteluja.
Et voi vastata.
Et voi lähettää liitteitä.
Et voi muokata viestejäsi.

BB code on Päällä
Hymiöt ovat Päällä
[IMG] koodi on Päällä
HTML-koodi on Pois päältä

Kello on nyt 13:11.