Etusivu
> Podcast
Podcast
![]() |
| Kuva: Eila Haikarainen / YLE |
Podcasting tarkoittaa sitä, että ohjelmat julkaistaan internetissä. Asiakas voi tilata ohjelman äänen internetistä esimerkiksi tietokoneelleen. Asiakas voi kuunnella ohjelman silloin kun itse haluaa.
Podcasting tulee sanoista iPod ja broadcasting. Asiakas ei tarvitse välttämättä iPod-laitetta. Myös muilla laitteilla voi kuunnella ohjelmia, jotka ovat podcast-palvelussa.
Voit ladata Selkouutiset koneellesi myös YLE Areenasta.
Yle News in Easy Finnish available as a podcast
Yle News in Easy Finnish, a newscast with simplified language in slow speed, now available as a podcast.
Podcasting tulee sanoista iPod ja broadcasting. Asiakas ei tarvitse välttämättä iPod-laitetta. Myös muilla laitteilla voi kuunnella ohjelmia, jotka ovat podcast-palvelussa.
Voit ladata Selkouutiset koneellesi myös YLE Areenasta.
Yle News in Easy Finnish available as a podcast
Yle News in Easy Finnish, a newscast with simplified language in slow speed, now available as a podcast.
Yle Uutiset selkosuomeksi![]() |



Tulosta
Monica kirjoitttaa taas blogia! Lue mitä Monicalle kuuluu.
Algerialainen Bahria kertoo ajatuksia äidiksi tulemisesta. Uusin teksti: Mikä kieli lapselle?
Vieraina Eija Kyllönen-Saarnio ja Jaana Rytkönen Infopankista.
Miksi? Siksi! -keskusteluja mielenkiintoisista aiheista.