Etusivu > Päivän kysymykset

Päivän kysymykset

Kuuntele uutiset ja vastaa kysymyksiin.

Jos haluat tarkistaa vastauksesi, paina linkkiä "Tarkista".


Miksi aikuisten narkolepsiaa aletaan tutkia lisää Suomessa?

Vastauksesi:

Onko nuorille aikuisille maksettu korvauksia narkolepsian takia?

Vastauksesi:

Miksi suomalaiset ottivat paljon sikainfluenssarokotusta?

Vastauksesi:

Miten paljon yrityksistä on tehnyt tappiota viime vuonna?

Vastauksesi:

Millä yrityksillä on vaikeaa?

Vastauksesi:

Miksi Nissan tarkastaa autoja?

Vastauksesi:

Miten paljon Nissan tarkastaa autoja maailmassa?

Vastauksesi:


Radio Suomi

Yle Uutiset selkosuomeksi Radio Suomessa kello 21.30.

Monican blogi

Monica kurssikaveriensa kanssa. Kuva: Julia Chen.Monica kirjoitttaa taas blogia! Lue mitä Monicalle kuuluu.

Bahria kertoo

Bahria Bensalem Korpela.Algerialainen Bahria kertoo ajatuksia äidiksi tulemisesta. Uusin teksti: Mikä kieli lapselle?

Selkouutisten vieras

Eija Kyllönen-Saarnio ja Jaana Rytkönen. Kuva: YleVieraina Eija Kyllönen-Saarnio ja Jaana Rytkönen Infopankista.

Miksi? Siksi!

Kuvassa Ugaso Isse, Mustapha Kebbeh, Sanna Heliövaara, Fatimah Baig, Hye Min Shim, Bledar Gjata. Kuva: Jyrki Valkama / YLEMiksi? Siksi! -keskusteluja mielenkiintoisista aiheista.


Muualla Yle.fi:ssä