Etusivu
> Suomalaiset rikokset
Suomalaiset rikokset
Bodom, Tulilahti, Ruben Oskar Auervaara. Selkouutisten uusi sarja kertoo rikoksista, joista on tullut suomalaista historiaa.
Tulilahti
![]() |
Kaksi nuorta naista katoaa kesälomamatkalla vuonna 1959. Etsintöjen jälkeen naisten ruumiit löytyvät Tulilahden leirialueen läheltä. Poliisi ottaa kiinni miehen, joka ehkä on Tulilahden murhaaja. Mies tappaa itsensä ennen oikeuden päätöstä.
Kyllikki Saari
![]() |
Nuori tyttö katoaa maaseudulla 1950-luvun Suomessa. Suuret etsinnät alkavat, ja poliisi saa paljon erilaisia vihjeitä. Kuukausien jälkeen tytön ruumis löytyy metsän keskeltä. Syyllistä ei koskaan saada kiinni. Syntyy legenda nimeltä Kyllikki Saari.



Tulosta
Leena Nissilä kertoo Opetushallituksen uudesta internetpalvelusta suomen kielen opiskelijoille.
Monica kirjoittaa, että hän on asunut Suomessa nyt 2 vuotta.
Algerialainen Bahria kertoo ajatuksia äidiksi tulemisesta. Uusin teksti: Mikä kieli lapselle?
Miksi? Siksi! -keskusteluja mielenkiintoisista aiheista.