Etusivu > Vieras > Irma Asikainen ja Talibuya Conteh

Irma Asikainen ja Talibuya Conteh

26.2.2012
Irma Asikainen opettaa viestintää ja suomen kieltä. Talibuya Conteh opiskelee sähköalaa. He ovat olleet mukana Aimo-hankkeessa. Hankkeessa on tehty esimerkiksi videoita, jotka kertovat maahanmuuttajille suomalaisesta työelämästä.

Talibuya Conteh ja Irma Asikainen.
Talibuya Conteh ja Irma Asikainen ovat olleet mukana videoprojektissa.
Kuva: YLE

Kaikki voivat vapaasti katsoa Aimo-hankkeen videoita Heltechin internet-sivuilla. Sivuilla on myös sanasto, joka helpottaa videoiden seuraamista.


Heltechin eli Helsingin tekniikan alan oppilaitoksen lisäksi Aimo-hankkeessa olivat mukana Helsingin palvelualojen oppilaitos Helpa ja Helsingin sosiaali- ja terveysalan oppilaitos Hesote. Rahat Aimo-hanketta varten tulivat Opetushallitukselta.


Radio Suomi

Yle Uutiset selkosuomeksi Radio Suomessa kello 21.30.

Monican blogi

Monica kurssikaveriensa kanssa. Kuva: Julia Chen.Monica kirjoitttaa taas blogia! Lue mitä Monicalle kuuluu.

Bahria kertoo

Bahria Bensalem Korpela.Algerialainen Bahria kertoo ajatuksia äidiksi tulemisesta. Uusin teksti: Mikä kieli lapselle?

Selkouutisten vieras

Eija Kyllönen-Saarnio ja Jaana Rytkönen. Kuva: YleVieraina Eija Kyllönen-Saarnio ja Jaana Rytkönen Infopankista.

Miksi? Siksi!

Kuvassa Ugaso Isse, Mustapha Kebbeh, Sanna Heliövaara, Fatimah Baig, Hye Min Shim, Bledar Gjata. Kuva: Jyrki Valkama / YLEMiksi? Siksi! -keskusteluja mielenkiintoisista aiheista.


Muualla Yle.fi:ssä