Etusivu > Vieras > Tanja Hallenberg

Tanja Hallenberg

19.3.2012
Selkosanomat on selkokielinen sanomalehti. Lehti tarjoaa nyt myös monipuolisia tehtäviä internetissä. Ne sopivat kaikille, jotka opiskelevat suomea. Suomen kielen kouluttaja Tanja Hallenberg laatii Selkosanomien tehtäviä.

Tanja Hallenberg.
Tanja Hallenberg laatii Selkosanomien tehtäviä internetiin.
Kuva: Yle

Kaikki saavat lukea Selkosanomia ja tehdä lehden tehtäviä internetissä. Palvelu ei maksa mitään. Selkosanomat ilmestyy kaksi kertaa kuukaudessa.


Radio Suomi

Yle Uutiset selkosuomeksi Radio Suomessa kello 21.30.

Monican blogi

Monica kurssikaveriensa kanssa. Kuva: Julia Chen.Monica kirjoitttaa taas blogia! Lue mitä Monicalle kuuluu.

Bahria kertoo

Bahria Bensalem Korpela.Algerialainen Bahria kertoo ajatuksia äidiksi tulemisesta. Uusin teksti: Mikä kieli lapselle?

Selkouutisten vieras

Eija Kyllönen-Saarnio ja Jaana Rytkönen. Kuva: YleVieraina Eija Kyllönen-Saarnio ja Jaana Rytkönen Infopankista.

Miksi? Siksi!

Kuvassa Ugaso Isse, Mustapha Kebbeh, Sanna Heliövaara, Fatimah Baig, Hye Min Shim, Bledar Gjata. Kuva: Jyrki Valkama / YLEMiksi? Siksi! -keskusteluja mielenkiintoisista aiheista.


Muualla Yle.fi:ssä