Me uskomme Saloon -kampanja taistelee positiivisuuden puolesta

Salo haluaa luoda kaupunkilaisiin uskoa vaikeuksien keskellä ja houkutella yrittäjiä seudulle. Kaupungin uudessa markkinointikampanjassa Salon puolesta puhuvat muun muassa Björn Wahlroos ja Esko Aho.

Kotimaa
Me uskomme Saloon -kampanjan nettisivu.
Yle

Kaupunginjohtaja Antti Rantakokko kertoo saaneensa kaiken myllerryksen keskellä lukuisia kannustavia viestejä, joiden lähettäjät kertovat uskovansa kaupunkiin ja Salon nousemiseen vaikeuksien kautta voittoon.

- Päätimme, että tämä sanoma on myös hyvä saada yleiseen tietoisuuteen ja tästä lähti liikkeelle ajatus nyt alkavasta kampanjasta. Yrityksille Salo on todellinen vaihtoehto. Meillä on laaja-alaista osaamista, vapaata työvoimaa ja toimitiloja, erinomainen sijainti ja toimivat sijoittumispalvelut, sanoo Rantakokko.

Julkkikset mukana talkoohengessä

Me uskomme Saloon -materiaalista löytyy julkisuudesta tuttuja henkilöitä, jotka ovat lähteneet mukaan kampanjaan talkoohengessä. Mukana ovat muun muassa Björn Wahlroos, Esko Aho, Veeti Kallio, Jari Isometsä ja Pirkko Lahti. Kaikilla kampanjakasvoilla on jokin sidos Saloon ja kaupunki on tai on ollut jollakin tavalla osa heidän elämäänsä.

Tiistaina starttaava kampanja näkyy kaupungin katukuvassa sekä paikallisessa ja valtakunnallisessa mediassa, kuten Helsingin Sanomissa ja Kauppalehdessä. Paikallinen media on myös osallistunut kampanjatalkoisiin omalla panoksellaan.

Me uskomme Saloon -kampanja on osa Invest in Salo -hankkeita, ja sitä rahoittavat Salon kaupungin lisäksi Euroopan aluekehitysrahasto ja Varsinais-Suomen liitto.