Keskiviikko 11.1.2017 (tv)

Presidentti Barack Obama jätti jäähyväiset. Donald Trumpin Venäjä-kytkökset puhuttavat Yhdysvalloissa. Pikku Kakkonen täyttää 40 vuotta. Opastutka auttaa näkövammaisia. Sää on tuulista.

Yle Uutiset selkosuomeksi

Yle Uutiset selkosuomeksi kertoo uutiset helpolla suomen kielellä. Selkouutiset sopivat esimerkiksi suomen kielen opiskelijoille.

Selkouutiset TV1:ssä joka arkipäivä kello 15.05 ja Radio Suomessa joka päivä kello 21.35.

Television selkouutiset löydät tämän sivun Arkistosta ja Yle Areenasta.

Vuosi kotoutumiskoulutuksessa

Luksian kotoutumiskoulutuksen ryhmä Ylessä.

Luksian opiskelijoiden videoblogi

Osa 1  Osa 2  Osa 3  Osa 4  Osa 5  Osa 6-7

Kuntavaalit 2017

Kuntavaali 2017.

Suomi 100: Terveisiä Suomi-kouluista

Somikoulut Vancouver.

Suomi 100: Suomalainen juttu

Sormi valitsee hississä kerroksen numero 13.

Vuoden pakolaiset 2017

Vuoden pakolaisnainen Bahar Mozaffari (vas.) Espoosta ja vuoden pakolaismies Ramin Akhi Oulusta.

Suomen säästä

Revontulet leimuavat Olkkajärvellä

YKI

Mirja Tarnanen ja Shadi Hatem.

Opiskelija kysyy. Professori vastaa.

Kuuntele keskustelun 1. osa

Kuuntele keskustelun 2. osa

Linkit

Yle News in Easy Finnish

For listeners with Finnish as a second language Yle offers daily Yle News in Easy Finnish, a broadcast with simplified language in slow speed.

You can listen to and read the latest broadcast on this page.

Edelliset lähetykset

Lisää lähetyksiä
Muualla Yle.fi:ssä