05.03.2013 - 14:42

Ylen Markkinoinnin mainoselokuva palkittiin kahdesti BassAwards-kilpailussa

Ylen Markkinoinnin Spottitiimin Yle Urheilulle tuottama imagofilmi Thunderheart, Ukkossydän, on voittanut kultaa BassAwards-kilpailun ammattilaiskategoriassa sarjassa Best Sports Promo. Teos sai myös hopeaa saman kategorian sarjassa Best Promo Ever.

”Urheilufilmien sarjan voitto maistuu erityisen makealta, sillä Lontoon olympialaisista johtuen kilpailutöiden taso oli poikkeuksellisen kova”, sanoo spotin ohjaaja Tero Kinnunen.

Mainoselokuvan on käsikirjoittanut Mayreth Söderholm, kuvannut Pauli Bessonoff, F.S.C., musiikin ovat säveltäneet Juri Seppä ja Miska Seppä ja äänisuunnittelusta vastasivat edellämainittujen lisäksi Tuomas Seppänen ja Timo Anttila. Tuottajana toimi Merja Lappalainen.

Kansainvälisessä BassAwards-kilpailussa palkitaan tv- ja elokuvateollisuuden audiovisuaalisen suunnittelun huippuja.

Lisätietoja:
Tuottaja Merja Lappalainen, puh. 040 830 7103, merja.lappalainen@yle.fi

Thunderheart