Valkoisessa talossa järjestetään huomenna torstaina digitaalisten vaikuttajien (digital influencers) paneelikeskustelu ja illallinen. Kauppalehden (siirryt toiseen palveluun)mukaan kutsuttujen joukossa on myös Duudsoneista tunnetuksi tullut Jukka Hildén.
Hildén toimii tällä hetkellä Duudsoneiden tuotantoyhtiön USA:n toimiston vetäjänä Los Angelesissa.
– On upea kunnia päästä Valkoiseen taloon ja iskemään tarinaa Obaman kanssa. He halusivat pitää aika pienenä tämä kutsuttujen jengin, jotta presidentti ehtii varmasti keskustella jokaisen kanssa. Täytyy tosin heti kysyä Obamalta, että millaisessa mielenhäiriössä hän kutsui Duudsonin Valkoiseen taloon, Hildén sanoo Kauppalehden haastattelussa.
Hildénin mukaan presidenttipari Obama ja varapresidentti Biden haluavat keskustella kutsuttujen kanssa muun muassa koulutuksesta. Hildén sanoo Kauppalehdelle haluavansa tuoda esiin myös Duudsonien tekemän työn koulukiusaamisen kitkemiseksi Suomessa.
Lisäksi myös Duudsonien some-osaaminen saattaa nousta esiin.
– Meidän kanavilla on yhteensä 3,5 miljoonaa tilaajaa ja 30 miljoonaa katsojakertaa kuussa. Niiden kautta puhumme nuorille positiivisesta anarkiasta ja myös vaikeuksista. Näytämme oikeaa elämäämme, emme vain kiiltokuvaelämästä. Se varmaan on vaikuttanut kutsuun myös, Hildén sanoo.