Lappeenrantalainen Jonna Vuorinne on jääkiekkojoukkue SaiPan uusi viestintä- ja markkinointipäällikkö.
35-vuotias Vuorinne aloittaa tehtävässä 7. marraskuuta.
Vuorinteen mukaan hänen tärkein tehtävänsä on saada Kisapuistoon mahdollisimman paljon katsojia SaiPan peleihin.
– SaiPa kilpailee ihmisten muita vapaa-ajan intressejä vastaan. Pahin kilpailija on kotisohva, Vuorinne sanoo.
Some on työn keskiössä
Tehtävässään Vuorinne vastaa muun muassa SaiPan viestinnästä, markkinoinnista, palveluiden kehittämisestä sekä tapahtumista.
Myös sosiaalinen media on tärkeä osa Vuorinteen työtä. SaiPa on jo vuosia panostanut paljon sosiaalisen median sisältöihin.
– Muista seuroista esimerkiksi Ilves erottuu selkeästi työllään somessa, Vuorinne sanoo.
Hän aikoo tehdä sisältöjä kaikista joukkueen hetkistä, ei vain voiton huumasta.
– Mielestäni selkärankaa pitää osoittaa myös tappion hetkellä, Vuorinne sanoo.
Enemmän aiheesta: SaiPa on Suomen kärkeä somen hyödyntämisessä
Lisää Etelä-Karjalan uutisia myös Yle Areenassa: katsele, kuuntele ja lue, mitä lähelläsi tapahtuu.