Hyppää sisältöön

Kuntamarkkinoinnin neronleimaus Porisuhdeneuvoja Luukkone kahmii palkintoja

Miljoonia katselukertoja somessa haalinut Porisuhdeneuvoja pokkasi useamman palkinnon Effie Awards-kilpailussa.

Sketsihahmo Porisuhdeneuvoja Luukkone
Joonas Nordmanin hahmon esikuvana toimi Porin kaupunginjohtaja Aino-Maija Luukkonen. Kuva: Eetu Salmi
Kati M. Rantala

Porin kaupungin huippusuosittu markkinointikampanja Porisuhdeneuvoja kerää tunnustusta.

Mainostoimisto Staartin toteuttama kampanja voitti eilen Suomen Effie Awards-kilpailussa Erikoissarjassa sekä Tuotteet & Palvelut -sarjassa kultaa sekä kilpailun himoituimman palkinnon Grand Effien.

Effie Awards on Suomen suurin markkinoinnin tehokkuutta mittaava kilpailu.

Porisuhdeneuvoja valittiin vastikään myös viime vuoden porilaiseksi maineteoksi.

Joonas Nordmanin esittämän Porisuhdeneuvoja Luukkosen videoita on katsottu sosiaalisessa mediassa miljoonia kertoja.

Suosittelemme