Hyppää sisältöön

Juustoportti tarjoaa jatkossa myös kylmää kahvia - Paulig myy tuote-brändinsä perheyritykselle

Frezza - kylmäkahvi-brändi siirtyy tämän kuun lopussa Pauligilta Jalasjärveläiselle Juustoportille.

Kevytmaitotölkkeä rullakossa.
Juustoportin tuoteperhe täydentyy pian kylmäkahveilla. Kuva: Birgitta Vuorela / Yle
Birgitta Vuorela

Jalasjärveläinen perheyritys Juustoportti ostaa Pauligilta Frezza-kylmäkahvi-brändin. Juustoportin toimitusjohtaja Timo Keski-Kasari kertoo välipalaistumisen olevan kasvava trendi, jossa Juustoportti haluaa olla mukana.

– Frezzan pääraaka-aine on maito ja kevään uutuuksissa on käytetty kauraa, ja näistä meillä on paljon kokemusta, kertoo Keski-Kasari tiedotteessa.

Pauligin Suomen ja Baltian liiketoiminta-alueesta vastaava johtaja Lenita Ingelin kertoo Pauligin keskittyvän kahvikategoriassa kuumiin kahveihin eli suodatin- ja papukahvin myyntiin kaikissa kanavissa.

Kaupan suunniteltu täytäntöönpano on maaliskuun lopussa.

Suosittelemme sinulle