Tammikuussa Areenaa käytettiin kaikkiaan noin 2 754 000 eri laitteella, jossa on kasvua 13% viime vuoden tammikuuhun verrattuna.
Kovinta kasvu on muutaman viime vuoden tapaan äly-tv-laitteissa. Sekä Android TV -laitteiden että tv-valmistajien omien, merkkikohtaisten Areena-sovellusten määrä kasvoi viime vuoden tammikuuhun verrattuna noin 30%. Äly-tv:t ja erilaiset tv:hen liitettävät lisälaitteet laskien Areenaa käytettiin tammikuussa noin puolella miljoonalla tv-ruudulla. Äly-tv-valmistajista ykkössijaa Areenan käytössä pitää edelleen Samsung, toisena on LG ja kolmantena Sony. Android TV -laitteista ykkösenä on DNA:n DNA TV Hubi.
Myös Areenan mobiilikäyttö jatkoi kasvuaan. Android- ja iOS-mobiililaitteiden yhteenlaskettu määrä palvelussa on karvan verran alle miljoona eri laitetta viikossa. Tämä määrä laitteita siis käytti Areena-sovellusta: kun mukaan lasketaan Areenaa mobiiliselaimella käyttävät laitteet, on eri mobiililaitteiden määrä palvelussa noin 1,5 miljoonaa eri laitetta. Mobiilikäytön kasvussa poikkeuksen tekee Applen iPad. Tablettitietokoneiden määrä on nyt käytännössä sama kuin vuosi sitten.
Areenan selainpalvelua käytettiin noin 1,5 miljoonalla mobiili- ja tietokoneselaimella. Selainkäyttökin kasvoi edellisvuoden tammikuuhun verrattuna, mutta kasvu oli selvästi hitaampaa kuin mobiili- ja äly-tv-käytön.
Areenan toistoajan kehitys parin viime vuoden aikana kertoo samasta ilmiöstä. Mobiilikäyttö on Areenan hallitseva muoto, mutta suurten ruutujen käyttö kasvaa selvästi ja syö perinteisen selainkäytön osuutta käytössä.