Hyppää pääsisältöön

Chabla-palvelu helpottaa viittomakielisten yhteydenottoa Yleen

Yle haluaa palvella kaikkia suomalaisia tasavertaisesti ja varmistaa, että myös viittomakieltä käyttävät suomalaiset voivat antaa Ylelle palautetta puhelimitse.

Ylen Asiakaspalvelun ja Teknisen neuvonnan käytössä on maksuton Chabla-palvelu viittomakielisille asiakkaille. Palvelu on käytettävissä suomalaisella viittomakielellä.

Chabla-mobiilisovellus mahdollistaa yhteyden viittomakieliseen tulkkiin, Ylen Asiakaspalveluun ja Tekniseen neuvontaan videopuhelun välityksellä. Voit ladata Chablan puhelimeesi tai tablettiisi App Storesta tai Google Play -sovelluskaupasta.

Chablan välityksellä voit soittaa Ylen Asiakaspalveluun ja Tekniseen neuvontaan arkisin puhelinpäivystysaikoina. Tutustu palveluaikoihin sekä yhteystietoihin. Puhelun hinta on sama kuin paikallispuhelu- tai matkapuhelumaksu. Videopuhelusovelluksen kautta soitetut puhelut ovat ilmaisia.

Chablan kautta voidaan palvella yhtä aikaa ainakin kahta asiakasta.

Lisätietoa Chablasta löytyy teksti-tv:n sivulta 566 ja asiakaspalvelu.yle.fi.

Lue myös - yle.fi:stä poimittua