Uusimmat artikkelit
Datavideoilla asiakasymmärrystä etätöiden tueksi
Korona-aika vaati uusia toimenpiteitä viestin viemiseksi.
Ulkolinja: Jeff Bezos ja Amazonin valta
Jeff Bezos on luonut ainutlaatuisen bisnesimperiumin.
Tunnedata hyötykäyttöön - kohti taianomaista käyttökokemusta käyttäjän tietosuojaa vaarantamatta
Oikein valjastettuna tunnedata palvelee käyttäjää.
Valheenpaljastaja: Näin tunnistat kuvahuijauksen ja jäljität valokuvia verkossa
Verkon disinformaatio on pitkälti visuaalista.
Digitreenit: Jätät aina verkkoon jälkiä – näillä 9 keinolla karsit niitä
Vinkkejä oman datajäljen pienentämiseen.
Millaisen jäljen sinä jätät verkkoon? Testaa oletko yksityisyydestäsi tarkka vai huoleton huitelija
Testaa millaisen datajäljen jätät verkkon
Dokumenttiprojekti: Bellingcat ja totuus – tutkiva kansalaisjournalismi ravistelee paljastuksillaan
Kansalaisjournalistien ryhmä ravistelee paljastuksillaan.
Eija Moisala ja Lauri Mikola: Aktiiviset Yle Tunnuksen käyttäjät auttavat Yleä kehittämään ohjelmiaan
Tunnuksen avulla on saatu uudenlaista asiakasymmärrystä.
Semanttinen häly lisääntyy – huomasin etten ymmärrä emojeita ympärilläni
Onko matka hieroglyfeistä emojeihin sittenkään niin pitkä?
Jaakko Lempinen: Yleen kannattaa tulla, jos haluaa työskennellä parhaiden kanssa
Jaakko on Ylen asiakaskokemuksesta vastaava päällikkö.
Docventuresissa nähtiin romanttinen kosinta ja huijausten huijaus, kun juontaja-Tunna vaihtui kaksosveljeensä – katso, erotatko sinä kumpi on kumpi!
Docventures-yleisö kysyi: Onko mikään enää totta?
Kaukomaiden roaming-maksuissa valtavia eroja operaattorien välillä
Operaattorit voivat laskuttaa melkein mitä huvittaa.
Virtuaalivallankumous valottaa verkkoviestinnän voimasuhteita
TIededokumentissa nähdään vaikuttavaa 3D-datavisualisointia.
Kun tieto suunnitellaan liikkuvaksi, avautuu monia mahdollisuuksia
Uusia palveluja rajapintainnovaatioista.