Hyppää pääsisältöön

Uusimmat artikkelit

Viiden euron hajuvesi voi olla yhtä hyvä kuin 20 kertaa kalliimpi – Mikä kauneustuotteissa oikein maksaa?

Joidenkin parfyymien hinnasta vain prosentti on itse nesteen hintaa. Kallein osa kosmetiikkaa on usein markkinointi.

Luonto inspiroi meikkien nimeäjää

Lumenen Maarit Veromaa keksii työkseen nimiä meikeille.

Kosmetiikkaa ilman muovirakeita on jo helpompi löytää

Kosmetiikkateollisuus on vähentänyt mikromuovien käyttöä.

Lumenen luotsaaja siirtyy Hartwallin johtoon

Kosmetiikkayritys Lumene hakee nyt uutta toimitusjohtajaa kymmenen vuotta yritystä palvelleen Tapio Pajuharjun tilalle.

Hillatuotekisan voitto kasvoseerumille

Kunniamaininnan sai hillaleipä.

Sotamaalaus ei kuulu laulavallekaan lapselle

Voice Kidsin lapsilaulajia meikkaava ja kampaava Meeri Saukkoriipi korostaa mielellään luonnollisuutta. Lapsi pääsee lavalle myös meikittä, jos vaikka vanhemmat sitä toivovat. Tummaa punaa saa vain, jos se sopii ikään ja esitykseen.

SM-liiga valitsi uuden puheenjohtajansa

Vesa Puttonen on Jääkiekon SM-liiga Oy:n uusi hallituksen puheenjohtaja.

Rovio people’s choice for stock market investment

Most Finns would welcome the opportunity to invest in shares from Rovio or the makeup brand Lumene, according to the Nordic brokerage firm Nordnet.

Jos pitää valita: Rovio suomalaisten listautumissuosikki

Osa suomalaisista voisi nähdä DNA:n tai Lumenen pörssissä.

Luonnonkosmetiikan kysyntä kasvaa rajusti

Luonnonkosmetiikkaa maahantuovien yritysten määrä on viisinkertaistunut viidessä vuodessa. Ihmiset haluavat ostaa luonnonmukaista, kertoo Pro Luonnonkosmetiikka -yhdistyksen puheenjohtaja Ann-Mari Pachijew. Ruokamaailmasta tutut suuntaukset, luomun suosio ja lisäaineiden karttaminen, näkyvät myös kosmetiikkateollisuudessa.

Lumenen pääomistus siirtyy ulkomaille

Kosmetiikkayritys Lumenen omistusta järjestellään uudelleen. Pääomasijoitusyhtiö CapMan luopuu enemmistöosuudestaan ja myy osan hallinoimistaan Lumenen osakkeista Lumenen toiselle pääomistajalle Langholm Capitalille.

100 prosenttia näyttävämmät ripset - kosmetiikan mainonta vaatii luovuutta

Mainokset lupaavat paljon, mutta kuluttajaa ei saisi johtaa harhaan.

Lumene vähentää lisää työntekijöitä

Kosmetiikkayhtiö Lumene vähentää lisää henkilöstöään Suomesta. Yhtiö on päättänyt aloittaa yt-neuvottelut 50 toimihenkilön vähentämisestä.

Lumene vähentää 60 työntekijää

Suomalainen kosmetiikkayhtiö Lumene aloittaa yt-neuvottelut noin 60 työntekijän vähentämiseksi. Yhtiö työllistää Suomessa nykyään noin 450 työntekijää.