Hyppää pääsisältöön

Uusimmat artikkelit

Asiakkaat ovat ennätyksellisen tyytyväisiä Mehiläinen Länsi-Pohjaan – yli 80 prosenttia antaa kiitettävän arvosanan

Mehiläinen Länsi-Pohja teki syyskuussa uuden ennätyksen asiakastyytyväisyydessä.

Suomen Hippos: Porin ravirata maan ykkönen

Pori saa kiitosta muun muassa asiakastyytyväisyydestä.

Janakkalassa kartoitetaan terveyspalvelujen asiakastyytyväisyyttä

Janakkalan terveyspalvelut kysyy maaliskuusta alkaen tekstiviestillä asiakkaiden tyytyväisyyttä saamaansa palveluun.

Logomon kävijämäärä nousi – toimitilojen käyttöaste hipoo sataa

Logomossa sijaitsevat yritykset uskovat liiketoimintansa kasvuun.

Linnanmäki nosti rannekkeen hintaa ensimmäistä kertaa viiteen vuoteen – "Kallis hinta, jos useampi lapsi tarvitsisi rannekkeen"

Isoja investointeja tehnyt Linnanmäen huvipuisto nosti kesäksi rannekkeen hintaa kolmella eurolla.

Postin jakelussa suuria ongelmia Haukivuorella – "Olemme erittäin pahoillamme niin asiakkaille kuin lehtitaloillekin"

Posti lakkautti Haukivuoren jakelupisteen tämän viikon alussa, ja alueen postinjakelu on siirretty Mikkeliin.

Hämeenlinnan terveyspalvelut pärjäsivät erinomaisesti

Kanta-Hämeessä kokonaistyytyväisyys palveluihin oli Suomen paras.

Postin toiminnassa ärsyttää kolme asiaa – Asiakkaan kirjattu kirje hukattiin: "Vain postimaksu luvattiin palauttaa, siinä kaikki"

Postin sidosryhmäjohtaja muistuttaa, että Suomessa on 15 muutakin jakelyhtiötä, jotka myös hukkaavat lähetyksiä.

Yritykset palkkaavat nyt työntekijöitä varmistamaan, että asiakas on tyytyväinen: ''Työpaikkailmoituksissa etsitään jatkuvasti enemmän palvelumuotoilijoita''

Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulussa Kouvolassa palvelumuotoilu on noussut nopeasti yhdeksi suosituimmista koulutuksista.

Matkustajat valitsivat jälleen Finnairin Pohjois-Euroopan parhaaksi lentoyhtiöksi

Singapore Airlines valittiin maailman parhaaksi lentoyhtiöksi.

Ivalon lentoasema valittiin vuoden lentoasemaksi

Valintaa perusteltiin muun muassa esimiestyön kehittymisellä ja henkilöstön vahvalla sitoutumisella.

Outokummun kaivos kehittää asiakaskokemusta opiskelijoiden tuella

Parannuskohteina ovat opasteet, asiakaspalvelun reagointi ongelmatilanteissa sekä turvallisuuden kokemuksen vahvistaminen.

Lappeenrantalaisvanhemmat ja -lapset tyytyväisiä varhaiskasvatukseen

Varhaiskasvatuksen tyytyväiskyselyssä lappeenrantalaislapset toivovat aikuisia mukaan leikkeihinsä. Vanhemmat tahtoisivat olla mukana varhaiskasvatuksen suunnittelussa.

Paraatipaikka ei takaa kauppakeskukselle menestystä – fyysisen sijainnin lisäksi ratkaisee "henkinen sijainti"

Helsingin keskustan kauppakeskukset eivät juhli myyntitilastojen kärjessä, mutta kävijöitä on paljon.

Suklaasirkat ja torakkaskagenit ovat tulevia trendiruokia - hyönteisruoka yrjöttää ja kutkuttaa suomalaisia

Jauhopukkikuoriaisen toukasta ei purskahdakaan puraistessa suuhun mitään. Hyönteisruoka yllättää monen ensikertalaisen.

Kotihoidolle kiitosta Savonlinnan seudulla – Kiire ja vaihtuvuus harmittavat

Savonlinnan seudun kotihoidosta vastaava Sosteri saa lähes täydet pisteet asiakastyytyväisyydestä.

Kuluttajatutkija tylyttää verotoimistojen uutta ilmettä: "Kolkko, harmaa ja erittäin virastomainen"

Verohallinto uudistaa vuoden loppuun mennessä parinkymmenen päätoimipaikkansa ilmeen. Turun kauppakorkeakoulun tohtorikoulutettava kaipaisi konttoreihin kasveja, vettä ja luonnonvaloa.

Kansallispuistojen suosio kasvaa – Metsähallituksella hankaluuksia reittien kunnossapidossa

Sisä-Suomen puistoalueella 12:sta kansallispuistosta ja muutamasta retkialueesta huolehtii 11 puistonhoitajaa. Alueen puistoissa vieraili viime vuonna 1,1 miljoonaa matkailijaa.

VR saa uuden johtajan talon sisältä

Edellinen toimitusjohtaja jatkaa erityistehtävissä yhtiön sisällä ensi kuun loppuun.

Consumer confidence up

According to Statistics Finland, consumer confidence rose from 13.1 points in July to 15.7 points in August.

Haminan tori kelpaisi monelle nykyisellään – "En kaipaa enempää"

Haminan Kauppatorin uudistussuunnitelmat eivät saa kannatusta torikauppaiden joukossa. Myös monet asiakkaista ovat tyytyväisiä toriin nykyisellään.

Asiakkaat ovat entistä tyytyväisempiä energiayhtiöiden tiedottamiseen pulmatilanteissa

Energiateollisuus teetti syksyllä viidennen asiakastyytyväisyystutkimuksen. Vastaajia oli 6 000.

Energiateollisuus: Verkkoinvestoinneilla iso merkitys työllisyydelle

Lähiajan verkkoinvestointien arvioidaan olevan noin kymmenen prosenttia Suomen koko teollisuuden investoinneista.

Minkälaista on hyvä palvelu? Vastaa ja paljasta hyvä asiakaspalvelija

Hyvä palvelu on osa kaupankäyntiä. Palvelun on toimittava, on se sitten kasvokkain tapahtuvaa tai itsepalvelua.

Finns optimistic about economy

Consumer confidence is up, according to Statistics Finland's most recent survey. More than a third of Finnish residents believe that the domestic economy will grow this year -- in December only a quarter were so optimistic.

Kela-taksista valittaminen turhauttaa: "Kannattaa olla ponnekas"

Dialyysiin säännöllisesti matkaava asiakas ei edes usko ehtivänsä perille. Hän on jo myöhästynyt niin monta kertaa, kun taksi ei ole saapunut paikalle ajoissa. Toisilla kyydit toimivat säntillisesti, mutta väliinputoajien on vaikea saada ääntään kuuluviin.

Seitsemäskin kerta toden sanoo – Tampere-talo on jälleen kongressitalojen ykkönen

Ykköspaikka irtosi tänäkin vuonna mm. ammattitaitoiseksi kiitellyllä myyntipalvelulla ja hyvällä ruoalla. Pisteitä rokotti parkkipaikkojen puute.

Osaako myyjä ammattinsa? Mysteerishoppaaja saa sen selville

Erään tutkimuksen mukaan jopa 90% tyytymättömistä asiakkaista jättää valittamatta huonosta asiakaskokemuksesta. Kauppaliikkeet käyttävätkin apunaan mysteerishoppaajia, jotka ohjatusti testaavat asiakaspalvelun tasoa.

Asiakkaat eivät ole tyytyväisiä uimahallin aukioloaikoihin, mutta 200 000 kävijän raja rikkoutui

Kajaanin Kaukaveden kävijämäärä on pudonnut ensimmäisestä toimintavuodesta 10 prosenttia säästötoimien vuoksi, mutta silti määrä on korkea. Ensi vuodeksi toivotaan mahdollisuutta laajentaa aukioloaikoja.

Asiakkaiden luottamus pankkeihin kasvoi

Pankkiasiakasta tympii aktiivisen neuvonnan puute ja digitaalisen itsepalvelun pakko, paljastaa juuri julkistettu kysely.

Verkkokaupan kasvu on kovaa – säännöllisiä ostajia yhä enemmän

Kuluttajatutkimuksen mukaan pohjoismaalaiset ostivat verkosta kevätkesällä tavaraa 4,5 miljardin euron edestä.

Yllätyskäänne: Sandvik ei suljekaan Turun-tehdasta

Sandvik on päättänyt jatkaa kaivoslaitteiden suunnittelua ja valmistusta Turun-tehtaallaan.

Selvitysmies: Pienten synnytyssairaaloiden lakkautukset parantavat lapsen ja synnyttäjän turvallisuutta

Pienet synnytyssairaalat eivät takaa lapsen ja äidin turvallisuutta, vaikka niissä hoidetaan matalan riskin synnytyksiä. Pienissä sairaaloissa ei ole valmiuksia eikä tiloja hoitaa yhtä hyvin kuin isommissa sairaaloissa. Selvitysmiehen mukaan hoidettavien tyytyväisyys ei riipu sairaalan koosta.

Viljelyalojen tarkastukset miltei tehty

ELY-keskuksen mukaan maastotarkastuksissa ei ole havaittu toistuvia virheitä. Kasvinsuojelussa on todettu yksittäisiä puutteita.

Yritysten kasvua edeltää menestys – ei päinvastoin

Pakko kasvaa, pakko palkata, pakko laajentaa -metodilla etenevä yrityksen kasvaminen on stressaavaa eikä edes kovin tehokasta. Kun yritys ryhtyy ensin tavoittelemaan menestymistä, niin kasvu seuraa perässä, neuvoo Into Seinäjoen yrityspalvelupäällikkö Tapio Seppä-Lassila.

Erottaudumme tässäkin asiassa muusta Euroopasta – Suomi on makeissekoitusten luvattu maa

Suomalaiset hakevat makeisista erilaisia makuja ja pitävät sekoituksista.

Länskän palveluihin ollaan tyytyväisiä

Asiakastyytyväisyyskyselyssä suurin osa lähes 700 vastaajasta oli hyvin tyytyväisiä saamaansa hoitoon.

Kysely Tampereella: joka viidennellä toimeentulotuen saajalla vaikeuksia ymmärtää häntä koskevaa päätöstä

Monilla toimeentulotukea hakevilla on hankaluuksia hankkia liitteeksi tarvittavia tietoja. Osalla on myös vaikeuksia ymmärtää päätöstä, joka koskee hänen tukeaan.

Matkustajat: Kittilän lentoasema yksi maakuntien parhaimmista

Lentomatkustajat arvioivat maakuntien parhaimmiksi lentokentiksi kokonaisuudessaan Kittilän, Kajaanin, Kuusamon, Oulun ja Jyväskylän lentoasemat.

Kimpassa taksiin – Kela säästää suuria summia yhteiskyydeillä

Pohjois-Pohjanmaalla säästöt olivat viime vuonna 1,6 miljoonaa euroa. Asiakkaat ovat tyytyväisiä kimppakyyteihin.

Consumer confidence slightly up, but unemployment still a worry

Finnish consumers are expressing more confidence in the economy, even though indicators are well below the long term average, reports Statistics Finland.

"Vanhuksen säästöt putsattiin ylipalvelulla” – väärinkäytökset jäävät usein piiloon

Asiakkaiden valinnanvapaus sosiaali- ja terveyspalveluissa voi johtaa väärinkäytöksiin, muistuttaa kansanedustaja Tarja Filatov (sd.) Hän on törmännyt tapaukseen, jossa yritys vei vanhuksen säästöt myymällä kotipalveluita paljon yli todellisen tarpeen. Laskut menivät automaattiveloituksella naisen tililtä, kunnes se oli tyhjä.

Halpaan veteen tarvitaan tuuria ja hyvää raakavettä

Halpa vesi muodostuu toimivan kokonaisuuden ympärille, sanoo Suomen halvinta vettä Kempeleessä tuottavan vesilaitoksen johtaja. Myös kunnan omistajapolitiikka määrittelee pitkälle sen, mitä kuntalaisen vesilasi maksaa.

Kymenlaaksolaiset edelleen tyytymättömimpiä kuntapalveluihin

Tyytyväisyys palveluihin lisääntyi hieman koko maassa, vaikka taloudessa ei ole tapahtunut muutosta parempaan. Tyytyväisimmät kuntapalvelujen käyttäjät löytyvät Pirkkalasta. EPSI Ratingin tekemään tutkimukseen haastateltiin 10 000 ihmistä.

Pirkkalassa Suomen tyytyväisimmät asukkaat – Tampere suurista kaupungeista suosituin

Vuosi sitten kakkossijalle jäänyt Pirkkala kirii tänä vuonna tyytyväisyyskyselyn kärkeen. Tampere voittaa Helsingin noin puolen indeksiyksikön erotuksella.

Kuntosali keskellä ei-mitään Rovaniemen Hirvaalla

Yrittäjäpariskunta Jari ja Annika Seppälä halusi enemmän aikaa perheelleen ja itselleen. He hankkivat asunnon Rovaniemen Hirvaalta ja muuttivat sinne viime syksynä. He bongasivat heti vanhan metsäkoulun tiloissa olevan vaatimattoman kuntosalin ja hankkivat sen käyttöönsä. Seuraavaksi Seppälät päivittivät tilan yhteisölliseksi kuntosaliksi keskelle ei-mitään. Punttisali Hirmu oli syntynyt.

Rikosuhripäivystyksen asiakasmäärät reippaassa kasvussa

Useilla paikkakunnilla, joissa toimii Rikosuhripäivystyksen palvelupiste, joutuvat uhrit jonottamaan saadakseen tukea. Länsi-Suomen aluetoimiston alueella rikoksen uhreille kyetään tarjoamaan apua sekä tukea vielä saman päivän aikana, mutta tulevaisuus huolestuttaa. Toiminnanjohtajan mukaan palvelun laadun ja nopean avun saannin takaamiseksi tarvitaan lisää resursseja.

Consumer confidence creeping upwards

Statistics Finland reports that consumer confidence has risen slightly this month, but views on prospects for the national are still gloomy and those on personal finances remain cautious.

Näytä lisää Olet sivulla 1, siirry seuraavalle sivulle