Hyppää pääsisältöön

Uusimmat artikkelit

Kuvassa Mika Rahkonen

Mika Rahkonen: Jos media haluaa uusia yleisöjä, sen pitää tajuta oma kuplansa ja ponnistella ulos siitä

Journalismilla on edessään oman perusideansa myyminen.

Dragonslayer666 luurit päässä tuijottaa tietokoneruutua.

Yle tavoittaa verkkopalveluillaan yhä useampia – myös nuorten tavoittavuus kasvussa

Yle on saavuttanut keskeiset asiakkuustavoitteensa.

Sohvaperunat-sarjan Jari ja Sanna.

Visual data to give Yle better understanding of users

Understanding of online users helps Yle to serve the public.

Sohvaperunat-sarjan Jari ja Sanna.

Visuaalinen data auttaa ymmärtämään Ylen sisältöjen käyttäjiä

Yle on kehittänyt tavan mallintaa ikää ja sukupuolta.

Ylen vuosikertomusten kannet, kuvakollaasi

Ylen vuosikertomukset 90 vuoden ajalta nyt verkossa

Tutustu Ylen historiaan vuosikertomusten kautta.

Pikku Kakkosen mäyräkoira Nakkirakki Vaasan torilla Radio kulmilla - tempauksessa 2008, pikku pojalla ilmapallo

Yle's customer relationships 2017

How did we react the audience on television and radio?

Yle Jyväskylän Radio-kylässä -kierroksella toimittajat Marika Paaso ja ja Heli Kaski haastattelevat 7-vuotiasta Iina Kangasta Konnevedellä kesällä 2013

Sidosryhmät 2017 – avointa vuorovaikutusta

Arvostamme avointa vuoropuhelua sidosryhmien kanssa.

Linnan juhlien kulisseissa 2015.

Ylen asiakkuudet 2015: Yle tavoitti kaikki suomalaiset, Linnan juhlat oli katsotuin

Yle tavoitti vuonna 2015 kaikki suomalaiset

Innostavat ihmiset ja analytiikka

Docventures on esimerkki verkossa hyvää kuhinaa synnyttäneestä transmediaisesta ohjelmatuotannosta. Monimediaisen projektin onnistumisen mittaaminen on myös oma lajinsa.

Suomalaiset punnitsevat Ylen arvon yhteiskunnalle

Suomalaisten ajatuksia Ylestä kysytään säännöllisesti ja monin eri tavoin.

Areenan ensimmäinen kuukausiraportti julki

Yle Areenan ensimmäinen kuukausiraportti on julkaistu. Vastaisuudessa kerromme Areenan käyttöluvuista kuukausittain vakiomuotoisella raportilla.

Mihin segmenttiin kuuluinkaan…

Kuinka tieto ohjelmista voi tavoittaa heidät, jotka eivät seuraa Ylen kanavia?

Löytyykö Yle?

Löytyykö Yle, löytyvätkö ohjelmat? Löydettävyys on monikanavaisen ja runsaan tarjonnan kohtalon kysymys. Ismo Silvo linjaa, mitä Yle tekee parantaakseen ohjelmien löytymistä.

Sisältöjä, sisältöjä ja vielä enemmän sisältöjä?

Kulttuurissa tapahtuu, mutta löytäminen kaiken runsaudesta muuttuu vaikeammaksi. Siksi räätälöidyt palvelut, luotettavat tekijät ja uskottavat suosittelijat käyvät yhä tärkeämmiksi.

Blogit.yle.fi: näin käyttäjät klikkaavat

Miten blogit.yle.fi-palvelun käyttäjät klikkailevat palvelun etusivulla? Heatmap-kuva kertoo.

Yle Areena logo.

Vanhukset kommentoivat radio-ohjelmistoa

Radioon vaadittiin muutoksia 70-luvulla.