Hyppää pääsisältöön

Uusimmat artikkelit

Rovaniemen kaupungin puhelinyhteyksissä ollut häiriö saatiin korjattua

Kaupungin mukaan vika oli kaupungin kontaktienhallintajärjestelmässä ja sen takia kaikki puhelut eivät yhdisty.

Tampereen kaupungin puhelinpalveluissa oli häiriöitä

Häiriö vaikutti muun muassa terveyspalveluiden neuvonnan, terveysasemien ja suun terveydenhuollon ajanvarauksen puhelinpalveluihin sekä kaupungin vaihteeseen.

Matkahuolto keräsi julkisesti kritiikkiä pakettipalveluistaan – pelkkä sosiaalinen media on hankala paikka palautteelle

Facebook-palautteissa esiin tulevat vain ongelmat, ei ratkaisut. Hyvin hoidettu kritiikki voi olla yritykselle markkinointivoitto.

Kelan Kajaanin konttorin aukioloajat muuttuvat – valtaosa hakemuksista tehdään verkossa

Maaliskuusta lähtien asiointi Kajaanin palvelupisteessä onnistuu neljänä iltapäivänä viikossa.

Kymsote ja Eksote haluavat parantaa asiakaspalveluaan – aikovat perustaa yhteisen asiakaspalvelukeskuksen

Kymsoten asiakkaista keskimäärin 65 prosenttia sai sote-kuntayhtymään yhteyden viime vuonna.

Ina Mikkolan kolumni: Seksuaalinen häirintä on asiakaspalvelijoille arkipäivää

Tasa-arvopuhe ei ole taannut asiakaspalveluammateissa työskenteleville työrauhaa, kirjoittaa Ina Mikkola kolumnissaan.

Arinan työntekijät ottavat käyttöön kasvosuojaimet asiakaskontakteissa Pohjois-Pohjanmaalla

Esimerkiksi pleksin takana työskenteleville kasvovisiiri tai -maski ei ole välttämätön. Lapissa suojaimet ovat jo käytössä.

Eroon luukulta toiselle pompottelusta – terveyspalvelujen käyttäjiä pyritään palvelemaan paremmin Etelä-Karjalassa ja Kymenlaaksossa

Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiiri Eksote ja Kymenlaakson sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä Kymsote perustavat asiakaspalvelukeskuksen, jonka tavoitteena on sujuvoittaa asiakaspalvelua.

Lähes puolet Kelan palvelupisteistä viikkoja kiinni Pohjois-Pohjanmaalla – kesätauko on pisin Limingassa ja Kalajoella

Maakunnassa on 16 Kelan palvelupistettä, joista seitsemän jää kesätauolle. Puhelinpalvelu toimii normaaliin tapaan.

Datavideoilla asiakasymmärrystä etätöiden tueksi

Korona-aika vaati uusia toimenpiteitä viestin viemiseksi.

Rovaniemellä saa puhelinpalvelusta asiointiapua ja neuvontaa

Rovaniemi on aloittanut soittokierroksen kaikille yli 70-vuotiaille ja avaa myös puhelinpalvelun kaikille kuntalaisille.

Kajaanin Vesi pyytää asiakkailtaan vesimittarilukemia – uusi asiakastietojärjestelmä otetaan käyttöön loppuvuodesta

Uuden järjestelmän kanssa myös etäluettavien mittareiden hyödyntäminen onnistuu paremmin.

Kelan palvelupisteet siirtyvät puhelinpalveluun maanantaina pääkaupunkiseudulla ja Keravalla

Pääkaupunkiseudun ja Keravan palvelupisteiden asiakaspalvelutilat suljetaan toistaiseksi koronaviruksen leviämisen estämiseksi.

Kiinteistönvälityksessä järjestetään nyt ainoastaan yksityisnäyttöjä

Kiinteistönvälityksessä on luovuttu kokonaan asuntojen yleisesittelyistä toistaiseksi.

Kela sulkee osan palvelupisteitään toistaiseksi

Tavoitteena on estää koronaviruksen leviäminen asiakkaiden ja henkilökunnan keskuudessa.

Kolari ja Pello lopettavat yhteisen puhelinvaihteensa

Kolarin neuvontapiste jatkaa toimintaansa.

Asiakaspalautetta halutaan nyt joka paikassa – Suomen suurin sairaanhoitopiiri HUS pyytää potilaita mukaan jo päättäviin pöytiin

Yritysten lisäksi myös kunnat ja julkiset yhteisöt haluavat asiakkaan äänen kuuluviin.

Kainuun sote haluaa lisää palautetta – asiakaskysely kilahtaa älypuhelimeen terveyskeskuskäynnin jälkeen

Kainuun sote saa tällä hetkellä hyvin vähän palautetta asiakkailtaan.

Varkautelainen Call Waves myytiin Omniservices BPO:lle

Call Wavesilla on noin 180 työntekijää ja toimipisteet Varkaudessa, Kuopiossa ja Mikkelissä.

Yli miljoonan euron liikevaihtoa tahkonneiden yritysten konkurssit kasvussa

Asiakastiedon mukaan isojen yritysten konkurssihakemukset ovat lisääntyneet varsinkin rakennusalalla ja teollisuudessa.

Varo käyttämättömien tilien palvelumaksuja – voivat imeä unohtuneen tilin tyhjäksi muutamassa vuodessa

Käyttämättömiä tilejä on Suomessa tuhansia. Usein ne unohtuvat pankkia vaihdettaessa.

Itsepalvelu lisääntyy ja sitä perustellaan asiakkaan edulla – Kuka lopulta hyötyy, kun kuluttaja tekee työntekijän työt?

Itsepalvelu asettaa ihmiset eriarvoiseen asemaan, sillä kaikkien tiedot ja taidot eivät riitä itsepalvelun hyödyntämiseen.

Keski-Pohjanmaalla neuvoloiden puhelinpalvelu keskitettiin reilu vuosi sitten – kerää pääasiassa kiitosta

Huonoa on se, että omalle terveydenhoitajalle ei pääse soittamaan enää suoraan.

Admin and retail sales jobs disappearing

Office clerks and salespeople will have the least job prospects in the future, says senior researcher Terhi Maczulskij.

Laaja vikatilanne mykistää puhelinpalveluja Keski-Suomen sairaanhoitopiirin alueella

Sairaanhoitopiiri tiedottaa, että vikaa selvitetään ja korjataan parhaillaan. 

JYTEn puhelinpalvelu ajoittain pahoin ruuhkautunut

Puhelinpalveluun tulee viikoittain 8000-9000 puhelua.

Postin toiminnassa ärsyttää kolme asiaa – Asiakkaan kirjattu kirje hukattiin: "Vain postimaksu luvattiin palauttaa, siinä kaikki"

Postin sidosryhmäjohtaja muistuttaa, että Suomessa on 15 muutakin jakelyhtiötä, jotka myös hukkaavat lähetyksiä.

KSML: Kuluttajariitalautakuntaan valittaminen saattaa muuttua maksulliseksi

Puheenjohtajan mukaan mahdollinen maksu voisi olla sidoksissa mahdollisen hyvityksen määrään.

KSML: Valitus kuluttajariitalautakuntaan saattaa muuttua maksulliseksi

Kuluttajariitalautakunnan puheenjohtaja Pauli Ståhlberg korostaa, että maksullisuuteen siirtyminen on viimeinen vaihtoehto.

Kuulostiko asiakaspalvelija heliumia hengittäneeltä tai ylipirteältä? Myyjät paljastavat, mistä on kyse: "Minulla on tällainen alter ego"

Asiakaspalvelutyössä monen ääni tuntuu nousevan perustasoa korkeammaksi, ja siten halutaan muun muassa erottaa työminä siviiliminästä.

OP Tampere supistaa konttoreidensa kassapalveluja – Pirkkalan toimipiste lopettaa

OP Tampereen mukaan verkko- ja mobiiliasiointi lisääntyvät.

Tampereen Sampolan kirjasto on viikon kiinni remontin takia

Sampolan kirjasto saa muun muassa uudet palautus- ja lainausautomaatit.

Turun ja Kelan palvelupiste KOP-kolmioon

Tila sijoittuisi katutasoon ja avautuisi vuoden kuluttua.

Järvenpään omatoimikirjasto mahdollistaa kirjastokäynnit vuoden jokaisena päivänä

Uudessa omatoimikirjastossa voi esimerkiksi palauttaa lainoja, noutaa varauksia ja käyttää asiakastietokoneita.

Näytä lisää Olet sivulla 1, siirry seuraavalle sivulle