Uusimmat artikkelit
Rovaniemen kaupungin puhelinyhteyksissä ollut häiriö saatiin korjattua
Kaupungin mukaan vika oli kaupungin kontaktienhallintajärjestelmässä ja sen takia kaikki puhelut eivät yhdisty.
Tampereen kaupungin puhelinpalveluissa oli häiriöitä
Häiriö vaikutti muun muassa terveyspalveluiden neuvonnan, terveysasemien ja suun terveydenhuollon ajanvarauksen puhelinpalveluihin sekä kaupungin vaihteeseen.
Matkahuolto keräsi julkisesti kritiikkiä pakettipalveluistaan – pelkkä sosiaalinen media on hankala paikka palautteelle
Facebook-palautteissa esiin tulevat vain ongelmat, ei ratkaisut. Hyvin hoidettu kritiikki voi olla yritykselle markkinointivoitto.
Kelan Kajaanin konttorin aukioloajat muuttuvat – valtaosa hakemuksista tehdään verkossa
Maaliskuusta lähtien asiointi Kajaanin palvelupisteessä onnistuu neljänä iltapäivänä viikossa.
Kymsote ja Eksote haluavat parantaa asiakaspalveluaan – aikovat perustaa yhteisen asiakaspalvelukeskuksen
Kymsoten asiakkaista keskimäärin 65 prosenttia sai sote-kuntayhtymään yhteyden viime vuonna.
Korona aiheuttanut useita kuluttajariitoja – kuluttajat valittaneet enemmän myös sähkösopimusten puhelinmyynnistä
Valmismatkojen kohdalla riita on usein ratkaistu kuluttajan eduksi.
Yle koetaan entistä tärkeämpänä ja luotettavampana, yhä useampi käyttää laajasti Ylen eri palveluita
Suomalaisten mielestä Yle on luotettava toimija.
Ina Mikkolan kolumni: Seksuaalinen häirintä on asiakaspalvelijoille arkipäivää
Tasa-arvopuhe ei ole taannut asiakaspalveluammateissa työskenteleville työrauhaa, kirjoittaa Ina Mikkola kolumnissaan.
Arinan työntekijät ottavat käyttöön kasvosuojaimet asiakaskontakteissa Pohjois-Pohjanmaalla
Esimerkiksi pleksin takana työskenteleville kasvovisiiri tai -maski ei ole välttämätön. Lapissa suojaimet ovat jo käytössä.
Eroon luukulta toiselle pompottelusta – terveyspalvelujen käyttäjiä pyritään palvelemaan paremmin Etelä-Karjalassa ja Kymenlaaksossa
Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiiri Eksote ja Kymenlaakson sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä Kymsote perustavat asiakaspalvelukeskuksen, jonka tavoitteena on sujuvoittaa asiakaspalvelua.
Lähes puolet Kelan palvelupisteistä viikkoja kiinni Pohjois-Pohjanmaalla – kesätauko on pisin Limingassa ja Kalajoella
Maakunnassa on 16 Kelan palvelupistettä, joista seitsemän jää kesätauolle. Puhelinpalvelu toimii normaaliin tapaan.
Datavideoilla asiakasymmärrystä etätöiden tueksi
Korona-aika vaati uusia toimenpiteitä viestin viemiseksi.
Kajaanin koronapalvelupuhelin pirisee jopa sata kertaa päivässä – ikäihmisten kanssa ehditään vaihtaa kuulumisetkin
Puhelimessa tapahtuvasta neuvonnasta on saatu paljon hyvää palautetta.
Rovaniemellä saa puhelinpalvelusta asiointiapua ja neuvontaa
Rovaniemi on aloittanut soittokierroksen kaikille yli 70-vuotiaille ja avaa myös puhelinpalvelun kaikille kuntalaisille.
Kajaanin Vesi pyytää asiakkailtaan vesimittarilukemia – uusi asiakastietojärjestelmä otetaan käyttöön loppuvuodesta
Uuden järjestelmän kanssa myös etäluettavien mittareiden hyödyntäminen onnistuu paremmin.
Kelan palvelupisteet siirtyvät puhelinpalveluun maanantaina pääkaupunkiseudulla ja Keravalla
Pääkaupunkiseudun ja Keravan palvelupisteiden asiakaspalvelutilat suljetaan toistaiseksi koronaviruksen leviämisen estämiseksi.
Kiinteistönvälityksessä järjestetään nyt ainoastaan yksityisnäyttöjä
Kiinteistönvälityksessä on luovuttu kokonaan asuntojen yleisesittelyistä toistaiseksi.
Kela sulkee osan palvelupisteitään toistaiseksi
Tavoitteena on estää koronaviruksen leviäminen asiakkaiden ja henkilökunnan keskuudessa.
Tekoäly nuuskii asiakaspalautetta ja kertoo siitä johtajille – paljasti sähköyhtiölle, että asiakkaat eivät ymmärrä laskujaan
Aiemmin kukaan ei ehtinyt kuunnella tuhansia tunteja tallennettuja asiakaspuheluita.
Vakka-Suomen Puhelin perustaa palvelukeskuksen Saloon – tulossa kymmeniä uusia työpaikkoja
Haku työpaikkoihin alkaa heti.
Kolari ja Pello lopettavat yhteisen puhelinvaihteensa
Kolarin neuvontapiste jatkaa toimintaansa.
Asiakaspalautetta halutaan nyt joka paikassa – Suomen suurin sairaanhoitopiiri HUS pyytää potilaita mukaan jo päättäviin pöytiin
Yritysten lisäksi myös kunnat ja julkiset yhteisöt haluavat asiakkaan äänen kuuluviin.
Jo yli 200 yleläistä kahvitellut suomalaisten kanssa: ”Ehkä meidän tulisi toimittajina ja mediana avata käytäntöjämme vieläkin enemmän”
Kahvilla on käynyt jo reilusti yli 200 yleläistä.
Yle koetaan entistä tärkeämmäksi yhteiskunnassa ja henkilökohtaisesti: 96 prosenttia suomalaisista käytti Ylen palveluita viikoittain
Ylen tärkeys yhteiskunnassa on kasvanut.
Uusi puhelinpalvelu tulee helpottamaan päivystysruuhkia – hoitoapua voi soittaa numerosta 116 117
Puhelinpalvelu aloittaa toimintansa joulukuussa.
Kainuun sote haluaa lisää palautetta – asiakaskysely kilahtaa älypuhelimeen terveyskeskuskäynnin jälkeen
Kainuun sote saa tällä hetkellä hyvin vähän palautetta asiakkailtaan.
Varkautelainen Call Waves myytiin Omniservices BPO:lle
Call Wavesilla on noin 180 työntekijää ja toimipisteet Varkaudessa, Kuopiossa ja Mikkelissä.
Yli miljoonan euron liikevaihtoa tahkonneiden yritysten konkurssit kasvussa
Asiakastiedon mukaan isojen yritysten konkurssihakemukset ovat lisääntyneet varsinkin rakennusalalla ja teollisuudessa.
Varo käyttämättömien tilien palvelumaksuja – voivat imeä unohtuneen tilin tyhjäksi muutamassa vuodessa
Käyttämättömiä tilejä on Suomessa tuhansia. Usein ne unohtuvat pankkia vaihdettaessa.
Itsepalvelu lisääntyy ja sitä perustellaan asiakkaan edulla – Kuka lopulta hyötyy, kun kuluttaja tekee työntekijän työt?
Itsepalvelu asettaa ihmiset eriarvoiseen asemaan, sillä kaikkien tiedot ja taidot eivät riitä itsepalvelun hyödyntämiseen.
Ilmoittautuminen Helsingin työväenopistoon ja Arbikseen tökkii – hitaus ja katkokset vaikeuttavat paikanvarausta
Myös palvelupisteissä ja puhelinpalvelussa on ollut viivettä.
Keski-Pohjanmaalla neuvoloiden puhelinpalvelu keskitettiin reilu vuosi sitten – kerää pääasiassa kiitosta
Huonoa on se, että omalle terveydenhoitajalle ei pääse soittamaan enää suoraan.
Admin and retail sales jobs disappearing
Office clerks and salespeople will have the least job prospects in the future, says senior researcher Terhi Maczulskij.
Laaja vikatilanne mykistää puhelinpalveluja Keski-Suomen sairaanhoitopiirin alueella
Sairaanhoitopiiri tiedottaa, että vikaa selvitetään ja korjataan parhaillaan.
Yli-Iihin aukeaa tänään Oulun seudun kahdestoista omatoimikirjasto – asiakkaat tyytyväisiä iltojen ja viikonloppujen aukioloaikoihin
Omatoimiaikoina asiakkaat voivat käydä kirjastossa silloin kun itse haluavat.
JYTEn puhelinpalvelu ajoittain pahoin ruuhkautunut
Puhelinpalveluun tulee viikoittain 8000-9000 puhelua.
Postin toiminnassa ärsyttää kolme asiaa – Asiakkaan kirjattu kirje hukattiin: "Vain postimaksu luvattiin palauttaa, siinä kaikki"
Postin sidosryhmäjohtaja muistuttaa, että Suomessa on 15 muutakin jakelyhtiötä, jotka myös hukkaavat lähetyksiä.
KSML: Kuluttajariitalautakuntaan valittaminen saattaa muuttua maksulliseksi
Puheenjohtajan mukaan mahdollinen maksu voisi olla sidoksissa mahdollisen hyvityksen määrään.
KSML: Valitus kuluttajariitalautakuntaan saattaa muuttua maksulliseksi
Kuluttajariitalautakunnan puheenjohtaja Pauli Ståhlberg korostaa, että maksullisuuteen siirtyminen on viimeinen vaihtoehto.
Suun terveydenhuollon ja avovastaanoton hoitotiimien puhelinpalveluissa oli vikaa Kuopiossa
Vika saatiin korjattua torstaina iltapäivällä.
Kuulostiko asiakaspalvelija heliumia hengittäneeltä tai ylipirteältä? Myyjät paljastavat, mistä on kyse: "Minulla on tällainen alter ego"
Asiakaspalvelutyössä monen ääni tuntuu nousevan perustasoa korkeammaksi, ja siten halutaan muun muassa erottaa työminä siviiliminästä.
OP Tampere supistaa konttoreidensa kassapalveluja – Pirkkalan toimipiste lopettaa
OP Tampereen mukaan verkko- ja mobiiliasiointi lisääntyvät.
Tampereen Sampolan kirjasto on viikon kiinni remontin takia
Sampolan kirjasto saa muun muassa uudet palautus- ja lainausautomaatit.
Turun ja Kelan palvelupiste KOP-kolmioon
Tila sijoittuisi katutasoon ja avautuisi vuoden kuluttua.
Järvenpään omatoimikirjasto mahdollistaa kirjastokäynnit vuoden jokaisena päivänä
Uudessa omatoimikirjastossa voi esimerkiksi palauttaa lainoja, noutaa varauksia ja käyttää asiakastietokoneita.